Μετά την πρόσφατη ανάκληση των αδειών λειτουργίας Ασφαλιστικών Εταιρειών δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι η Εταιρεία μας ουδέποτε στράφηκε κατά ιδιωτών για την είσπραξη ποσών παροχής υπηρεσιών για περιστατικά με θραύση κρυστάλλων και ποτέ κάτι τέτοιο δεν ήταν στις προθέσεις ή τις επιδιώξεις μας.
Ο σεβασμός στον Καταναλωτή, τον οποίο υπηρετούμε, καθώς και οι συμβατικές και ηθικές δεσμεύσεις που έχουμε αναλάβει δε μας επιτρέπουν να στραφούμε εναντίον αυτού, ο οποίος υφίσταται έντονα τις συνέπειες της ανάκλησης της άδειας μιας Ασφαλιστικής Εταιρείας.
ΣΩΣΤΗ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ.
ΔΙΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΟΤΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΗΝ ΦΗΜΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕΣ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΤΗΝ
CARGLASS.
Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΗΤΑΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ , ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ , ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ Ο ΑΣΦΑΛΙΖΟΜΕΝΟΣ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΝ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΟΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ CARGLASS
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΞΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Η CARGLASS ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΤΗΣ ΔΙΟΤΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΚΑΙ Η CARGLASS ΖΗΤΗΣΕ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΞΟΦΛΗΘΕΙ ΓΙΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΗ ΘΡΑΥΣΗ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΝ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΣΠΙΣ….ΚΑΙ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕ ΜΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΜΟΥ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΦΟΤΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ Η ΑΣΠΙΣ…ΣΩΣΤΗ ΛΟΙΠΟΝ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΕΞΗΓΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ??
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΘΡΑΥΣΗΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΝ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ SAINT GOBAIN ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ CARGLASS.
ΕΦΟΣΟΝ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝΠΕΛΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΩΝ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ή ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΣ.
ΠΡΟΤΕΙΝΩ,
ΝΑ ΠΡΟΤΡΕΠΟΥΝ Σ’ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΝ.
ΟΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ.
Εγώ ξέρω με ακρίβεια τι συμβαίνει
Σε πρώτη φάση τηλεφωνούν στους πελάτες και τα ζητούν τα χρήματα
Σε δεύτερη φάση στέλνουν επιστολή και ζητούν την αξία κρυστάλου και υλικών και κάνουν έκπτωση την ΠΑΡΟΧΗ τους.Εκ άλλου η ανακοίνωση τους αναφ’εραται μόνο στην παροχή.Είναι η μισή αλήθεια.
Εγώ ξέρω με ακρίβεια τι συμβαίνει
Σε πρώτη φάση τηλεφωνούν στους πελάτες και τα ζητούν τα χρήματα
Σε δεύτερη φάση στέλνουν επιστολή και ζητούν την αξία κρυστάλου και υλικών και κάνουν έκπτωση την ΠΑΡΟΧΗ τους.Εκ άλλου η ανακοίνωση τους αναφέρεται μόνο στην παροχή.Είναι η μισή αλήθεια.
H Car Glass ζητάει τα χρήματα απο τα κρύσταλλα και τα υλικά που είναι τα περισότερα
και οχι την παροχή
panta zhtousan ta xrhmata ton krustalon
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕΣ ΘΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΕΜΠΑΡΓΚΟ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΥΤΕΣ.
ΝΑ ΠΑΡΟΤΡΥΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ή ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ.
ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΛΑΤΕΣ.
ΕΜΠΡΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΣ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ
Είμαι υπάλληλος της Carglass και θα ήθελα να σας μιλήσω απολύτως ειλικρινά. Η εταιρεία ουδέποτε δεν ζήτησε χρήματα από πελάτες της μετά το κλείσιμο ασφαλιστικών εταιρειών. Γι’αυτό και ποτέ δεν θα βρείτε επιστολή που να την υπογράφει η Carglass. Αυτό θα ήταν παράνομο. Αντίθετα σας παροτρύνω να ψάξετε και θα βρείτε ποια εταιρεία ήταν.. Και αν ποτέ η εταιρεία έχει τύχει να ζητήσει χρήματα από πελάτη είναι γιατί αυτός δεν έχει ασφαλιστεί για θραύση κρυστάλλων. Επίσης όποιος χρειάζεται οποιαδήποτε διευκρίνηση μπορεί να καλέσει το τμήμα πωλήσεων όπου είναι στην ευχάριστη θέση να συζητήσει κάθε απορία σας. Ευχαριστώ για την προσοχή σας.