Αυξήσεις στις πωλήσεις ασφαλιστηρίων καταγράφουν σύμφωνα με το CNBC οι ασφαλίσεις ζωής στις ΗΠΑ λόγω του κορωνοϊού.
Ασφαλιστικές εταιρείες καταγράφουν αυξήσεις της τάξεως από 15% έως 30%, ενώ οι αναζητήσεις στις μηχανές αναζήτησης έχουν αυξηθεί κατά 50%.
Ο Byron Udell, ιδρυτής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της AccuQuote, εταιρείας online ασφαλίσεων ζωής αναφέρει ότι η συμπεριφορά θυμίζει την καταναλωτική τάση πανικού μετά την επίθεση στους δίδυμους πύργους και τη χαρακτηρίζει σαν «αγορά πανικού».
«Η πανδημία έκανε προτεραιότητα την οικονομική προστασία της οικογένειας. Και αυτό δεν έχει ξαναγίνει από παρόμοια γεγονότα», επισημαίνει η J. Fitzgerald, CEO της Policygenius, που παρέχει online ασφαλίσεις ζωής.
«Αγορά πανικού»
Οι πωλήσεις ασφαλειών μειώνονται εδώ και χρόνια. Το 2020, λίγο περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς ενήλικες ανέφεραν ότι έχουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο ζωής, ποσοστό που έφτανε στο 63% την προηγούμενη δεκαετία, σύμφωνα με τη Limra.
Επίσης, η Αναζήτηση στο Google για «ασφάλιση ζωής» σημείωσε άνοδο 50% μεταξύ Μαρτίου και Μαΐου του τρέχοντος έτους σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019, δήλωσε η Fitzgerald.
Ο Covid-19 σκότωσε περισσότερους από 200.000 Αμερικανούς και δεκάδες χιλιάδες νέα κρούσματα εμφανίζονται κάθε μέρα. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, ο αριθμός των θανάτων θα μπορούσε να διπλασιαστεί έως το τέλος του έτους.
Η Northwestern Mutual, η μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρεία ζωής μείωσε άνοδο 15% στον αριθμό των ασφαλιστηρίων συμβολαίων ζωής που πούλησε μεταξύ Απριλίου και Σεπτεμβρίου, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Ομοίως και η AccuQuote καταγράφει αύξηση 30% δήλωσε ο Byron Udell, ιδρυτής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ασφαλιστικής εταιρείας, ο οποίος εξισώνει αυτό το φαινόμενο με το είδος «αγοράς πανικού» που εμφανίστηκε μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις της 9/11.
Πηγή: CNBC