Πριν μερικά χρόνια η ύπαρξη ενός τραπεζικού καταστήματος χωρίς υπαλλήλους θα φάνταζε σαν σενάριο επιστημονικής ταινίας.
Σήμερα για την Τράπεζα Πειραιώς το πρώτο πλήρως αυτοματοποιημένο κατάστημα αποτελεί πραγματικότητα και έχει ως στόχο να μυήσει τον πελάτη στη σύγχρονη τραπεζική εμπειρία.
Υιοθετώντας το μοντέλο του “ταμία από απόσταση” ο πελάτης μπορεί να κάνει κατάθεση, ανάληψη μετρητών, πληρωμή δανείων και πιστωτικών καρτών, πληρωμή λογαριασμών οφειλών δημοσίου, μεταφορά χρημάτων, πληρωμή Pre paid καρτών, e-παραβόλου και πολλές άλλες διαδικασίες άμεσα και ηλεκτρονικά.
Το e-branch θα λειτουργήσει σε τρία σημεία στο Λεκανοπέδιο Αττικής. Το πρώτο e-branch, που βρίσκεται στη συμβολή των Λεωφόρων Αλεξάνδρας και Κηφισίας, άνοιξε τις πόρτες του στο κοινό την Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου, ενώ τα άλλα δύο θα λειτουργήσουν σταδιακά μέχρι τέλος του έτους στις περιοχές Χαλανδρίου και Σπάτων (McArthurGlen) αντίστοιχα.
Ο ταμίας από απόσταση
Ο «Ταμίας από απόσταση» σε κάθε e-branch αποτελεί τη μεγαλύτερη καινοτομία για την ελληνική τραπεζική αγορά και μία από τις μεγαλύτερες σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Παρέχει τη δυνατότητα στους πελάτες της Τράπεζας να πραγματοποιούν πάνω από 90% του συνόλου των συναλλαγών ενός παραδοσιακού ταμείου με τη βοήθεια ειδικά εκπαιδευμένου ταμία μέσα από video κλήση.
Οι συναλλαγές που μπορούν να πραγματοποιούνται είναι: ανάληψη και κατάθεση μετρητών, ενημέρωση υπολοίπου, κατάθεση επιταγών, μεταφορά χρημάτων για εξόφληση προμηθευτών, πληρωμή λογαριασμών και οφειλών της επιχείρησης, πληρωμή εταιρικών καρτών και δανείων, κ.ά.
Στο αυτοματοποιημένο κατάστημα θα διενεργούνται περίπου το 90% των εργασιών που γίνονται στα καταστήματα με φυσική παρουσία.
Ειδικότερα μέσω του e-branch θα γίνεται:
- Επικοινωνία με ταμία μέσω video Κλήσης
- Άμεση έκδοση και παραλαβή prepaid gift card (προπληρωμένη κάρτα) από το ειδικό μηχάνημα
- Άμεση ενημέρωση βιβλιαρίου Απομακρυσμένη εγγραφή στο internet banking (Remote registration) μέσω του σημείου τηλεφωνικής εξυπηρέτησης που υπάρχει στο κατάστημα.
- Χρήση των διαθέσιμων, στο κατάστημα, ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablets) για γνωριμία και εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (Digital zone)
- Γνωριμία με προϊόντα και υπηρεσίες των διαφόρων συνεργατών της Τράπεζας (Exhibition area)
- Πραγματοποίηση συναντήσεων για παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στον ειδικό χώρο του meeting room
- Πραγματοποίηση 24/7 καταθέσεων, αναλήψεων και πληρωμών στα μηχανήματα ATM & easypay kiosk που βρίσκονται σε εσωτερικό χώρο
- Επιπλέον των παραπάνω, για τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες προσφέρονται: Κατάθεση επιταγών στο «Ταμείο από απόσταση» Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση χαρτονομισμάτων Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση κερμάτων.
Στόχος της Τράπεζας ήταν να δημιουργήσει καταστήματα για να βελτιστοποιήσει με τα πλέον σύγχρονα μέσα την εξυπηρέτηση των πελατών της και τη συνολική τους εμπειρίας μέσω της παροχής πρωτοποριακών υπηρεσιών.
Συνδυάζοντας μοναδικά τη σύγχρονη αρχιτεκτονική και τις τεχνολογικές καινοτομίες σχεδίασε και υλοποίησε ένα φιλικό, οικείο και μοντέρνο περιβάλλον που παρέχει έξυπνες τραπεζικές υπηρεσίες και ολοκληρωμένο φάσμα συναλλαγών. Τα νέα καταστήματα θα λειτουργούν τις καθημερινές με διευρυμένο ωράριο, καθώς και το Σάββατο, επιβεβαιώνοντας για ακόμα μια φορά το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και το πελατοκεντρικό πρόσωπο που υιοθετεί εδώ και χρόνια η Τράπεζα Πειραιώς.
Τόσο οι ιδιώτες όσο και οι επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους με ασφάλεια, ταχύτητα και ευκολία καθώς δεν απαιτούνται ειδικές γνώσεις και ψηφιακές δεξιότητες.
Καθ’ όλη τη διάρκεια του ωραρίου λειτουργίας των e-branches θα υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό, στο οποίο οι πελάτες θα μπορούν να απευθύνονται για οποιαδήποτε απορία, να ενημερωθούν για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να εκπαιδευτούν στη χρήση των μηχανημάτων & ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας καθώς και να βοηθηθούν σε κάθε τους συναλλαγή.
Η Τράπεζα Πειραιώς θα ανοίξει σταδιακά και άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα σε επιλεγμένα σημεία εξυπηρέτησης, σε πανελλαδική κλίμακα.