Μεγάλη αναστάτωση, έφεραν στους καταναλωτές ,τα ειδοποιητήρια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων για τα ανασφάλιστα οχήματα, που έφθασαν σε αυτούς , που σύμφωνα με τα παράπονα -καταγγελίες των καταναλωτών, δεν θα έπρεπε να περιλαμβάνονται στις λίστες της.
Το γεγονός υποχρέωσε την ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, να προβεί σε σχετική καθησυχαστική ανακοίνωση. Η Ανακοίνωση της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης αναφέρει: “Ενημερώνουμε τους καταναλωτές , ιδιοκτήτες οχημάτων ,που έχουν λάβει ειδοποιητήρια και που θεωρούν ότι” κακώς ” βρίσκονται στην εν λόγω λίστα , των ανασφαλίστων οχημάτων, είτε από λάθος των εμπλεκόμενων φορέων ,στην διασταύρωση των στοιχείων , είτε από δική τους υπαιτιότητα, ‘οτι υπάρχει λύση:
α) Εάν το αυτοκίνητο τους ήταν σε ακινησία και δεν έχουν παραδοθεί οι πινακίδες στη ΔΟΥ, θα πρέπει άμεσα να προσκομίσουν τα δικαιολογητικά για την παράδοση των πινακίδων του στη ΔΟΥ, για να μην επιβαρυνθούν με το παράβολο των 250 ευρώ. Εδώ θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι ,πολλοί ιδιοκτήτες οχημάτων ,θεωρούν ότι έχουν θέσει το αυτοκίνητό τους σε ακινησία γιατί, ενδεχομένως, μπορεί να βρίσκεται στο συνεργείο για επισκευή για μεγάλο χρονικό διάστημα ή επειδή σταμάτησαν να το χρησιμοποιούν ,λόγω οικονομικής δυσκολίας. Ωστόσο, με βάση τη νομοθεσία ,σε κατάσταση ακινησίας θεωρείται ένα όχημα μόνο όταν έχουν παραδοθεί οι πινακίδες του στη ΔΟΥ.
β)Εάν το αυτοκίνητο είναι κατεστραμμένο. Μπορεί ένα αυτοκίνητο να έχει καταστραφεί και να μην έχει δηλωθεί στο υπουργείο Μεταφορών .
γ)Λανθασμένα στοιχεία , να έχουν δοθεί, από τις ασφαλιστικές εταιρείες Επειδή η διασταύρωση των στοιχείων των οχημάτων ,έγινε μεταξύ των στοιχείων της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών ,του υπουργείου Μεταφορών και των ΔΟΥ, υπάρχει πιθανότητα λάθους,στο οποίο θα αιτήσουμε θεραπεία.
Τέλος , η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καλεί:
α)Την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, για θεραπεία των περιπτώσεων που εκ λάθους στην διασταύρωση των στοιχείων ή αμέλειας των ιδιοκτητών ,βρίσκονται στην λίστα
β)Τους καταναλωτές ,αφενός να ελέγξουν αν το όχημά τους εμφανίζεται στο σύστημα ασφαλισμένο ή όχι και σε τυχόν προβληματισμό τους , να επικοινωνούν με τα τηλ. της ΄Ενωσης 2821092306 και 2821092666 επίσης στην ιστοσελίδα του Επικουρικού Κεφαλαίου www.hic.gr οι καταναλωτές μπορούν να ελέγξουν αν το όχημά τους εμφανίζεται στο σύστημα ασφαλισμένο ή όχι. Δείτε ΕΔΩ αν το όχημα εμφανίζεται ανασφάλιστο”.