Το μέτρο των 800 ευρώ αξιοποίησε το 88,2% των ασφαλιστών στην περίοδο του lockdown για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού, ενώ περίπου 3 στους 10 ασφαλιστές κατέγραψαν απώλειες στην παραγωγή τους έως 4% και το 25,5% απώλειες από 15% έως 29%.
Έρευνα που πραγματοποίησε στα μέλη της η ΕΕΑΕ αποτυπώνει τόσο τα μέτρα στήριξης στα οποία εντάχθηκαν οι ασφαλιστές όσο και τα κανάλια και εργαλεία επικοινωνίας που χρησιμοποίησαν για να είναι σε επαφή με τους πελάτες τους.
9 στους 10 πήραν το επίδομα των 800 ευρώ
Ειδικότερα το 88,2% εντάχθηκε στο μέτρο που αφορούσε το επίδομα των 800 ευρώ και το 49% έκανε χρήση του μέτρου της έκπτωσης 25% λόγω εμπρόθεσμης καταβολής εισφορών και βεβαιωμένων οφειλών. Σχετικά η ΕΕΑΕ επισημαίνει ότι αρκετοί ασφαλιστές που πληρούν τις προϋποθέσεις δεν εντάχθηκαν στο μέτρο και για αυτό η Ένωση έχει απευθύνει ερώτημα προς την ΑΑΔΕ «ζητώντας να αιτιολογήσει την απόρριψη σε κάθε έναν, όπως έχει δεσμευτεί».
To 75% αξιοποίησε την ηλεκτρονική επικοινωνία
Ο κλάδος ανταποκρίθηκε αρκετά ικανοποιητικά στο κομμάτι της καθημερινότητας, μιας και συνδύασε την φυσική παρουσία (γραφείο) με την εξ αποστάσεως εργασία και αξιοποίησε την ηλεκτρονική επικοινωνία σε ποσοστό που άγγιξε το 75%, ενώ η παραδοσιακή επικοινωνία μέσω τηλεφώνου και email άγγιξε το απόλυτο 100%.
Ικανοποιητική η εμπειρία στην εξ αποστάσεως εργασία για το 65%
Στο θέμα της αξιολόγησης της «εξ αποστάσεως εργασίας» ένα ποσοστό περίπου 65% δήλωσε ικανοποιημένο, ενώ αρνητική ήταν η εμπειρία για το υπόλοιπο 35% κάτι που φαίνεται να αποτυπώνεται και στην ανταπόκριση των πελατών στα νέα δεδομένα εξυπηρέτησης με το 65% να ανταποκρίνεται πλήρως. Το 23,5% ωστόσο δηλώνει ότι η εργασία του ήταν δύσκολη και το 7,8% αντιπαραγωγική.
9 στους 10 δηλώνουν ότι η ΕΕΑΕ κινήθηκε αποτελεσματικά για τη στήριξη των συναδέλφων
Ποσοστό άνω του 93% των ερωτηθέντων, εξέφρασε τη θετική άποψη για τις ενέργειες της Ένωσης σε αυτό το χρονικό διάστημα, κάτι που δίνει ώθηση για ακόμη πιο ενεργή συνέχεια.