Θέμα δημιουργήθηκε μεταξύ της Εθνικής ΑΕΓΑ και του Σωματείου Πρακτόρων του Νομού Αττικής κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχαν την 1/11/12, η οποία είχε δυσάρεστη κατάληξη. Το “ID” έχοντας ως “Αρχή” να δημοσιεύει μόνον επώνυμα και επίσημα έγγραφα φορέων, δημοσίευσε την ανακοίνωση του ΣΠΑΤΕ χωρίς κανένα σχόλιο, μη έχοντας υπόψη του τι είχε συμβεί. Έχοντας επίσης μια άλλη “Αρχή” να μην παίρνει μέρος σε οποιαδήποτε σύγκρουση φορέων του κλάδου ή προσώπων, δεν σχολιάζει υστερόβουλα διάφορα θέματα υπηρετώντας αποκλειστικά τα συμφέροντά του, εκτός αν πιστεύει ότι συγκεκριμένες Ενέργειες από όποια πλευρά και αν προέρχονται βλάπτουν το Θεσμό και την Αγορά στο σύνολό τους. Για αυτό εξαλλου τα σχόλια των αναγνωστών του “ID” έχουν υπερβεί τον αριθμό των 13.000 και για αυτό η αξιοπιστία του βρίσκεται στην κορυφή του Κλάδου. Όποιος έχει αντίθετη γνώμη, δεν έχει παρά να ρωτήσει! Επί του προκειμένου:
Έχουμε πολλές φορές ομολογήσει ότι η ύπαρξή μας οφείλεται αποκλειστικά στις Ασφαλιστικές Εταιρείες οι οποίες πρόθυμα μας συντηρούν κάθε χρόνο και για αυτό έχουμε εκφράσει την ευγνωμοσύνη μας, όπως επίσης τις ευχαριστούμε που μας επιτρέπουν να έχουμε την άποψή μας για διάφορα τεκταινόμενα, γνωρίζοντας ότι λειτουργούμε καλοπροαίρετα και ποτέ κακόβουλα ή πιεστικά! Εξάλλου, όταν σχολιάζουμε διάφορες Πρακτικές ή Διοικητικές αποφάσεις διαφόρων στελεχών του Κλάδου, ποτέ δεν σταματάμε στις Επικρίσεις μας τις οποίες φροντίζουμε να τεκμηριώνουμε! Πάντα προσφέρουμε εναλλακτικές Μεθόδους Μάνατζμεντ, Μάρκετινγκ ή Πωλήσεων ή Διαπροσωπικών Σχέσεων, προκειμένου τα Στελέχη του Κλάδου να συνειδητοποιούν την Πρόσθετη Αξία που προσφέρουν οι εκδόσεις μας, οι έντυπες και οι ηλεκτρονικές.
Επί του προκειμένου, η θέση μας είναι και πάλι ξεκάθαρη: Πιθανόν η εταιρεία να μη χειρίστηκε το θέμα τόσο διπλωματικά. Μήπως οι προθέσεις της εταιρείας που δημοσιεύθηκαν πριν τη συνάντηση δεν ήταν απαραίτητες; Όταν οι ενέργειές σου αφαιρούν επί της ουσίας το εισόδημα χιλιάδων επαγγελματιών που υπήρξαν για χρόνια πιστοί συνεργάτες, σεβόμενοι τη “φήμη” και την “Αξιοπιστία” της Εταιρείας, φυσικό είναι να αντιδράσουν! Η απαραίτητη “Συναίσθηση” της άλλης πλευράς δεν λειτούργησε, ιδίως όταν οι συνεργάτες της Εθνικής, καλώς ή κακώς ήταν κάπως… κακομαθημένοι! Οφείλουμε να σημειώσουμε ότι και οι Συνδικαλιστές ήταν προκλητικοί στη διάρκεια της συνάντησης και φυσικά ήθελαν να δείξουν τη μαχητικότητά τους υπέρ των μελών τους! Έπρεπε η Εταιρεία να περίμενε αυτού του είδους τις αντιδράσεις και να ήταν προετοιμασμένη. Γνωρίζουμε ότι αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο, όμως όπως έχουμε γράψει πολλές φορές, η ικανότητα χειρισμού της Ανεξαρτησίας των Ασφαλιστών είναι απαραίτητη. Υπενθυμίζουμε: Δεν μπορεί μια Τίγρης στην πιάτσα να συμπεριφέρεται ως αρνάκι στο γραφείο!
Μήπως οι συναντήσεις δεν ήταν… ενδεδειγμένες σε αυτήν τη φάση; Μήπως, όταν θίγεις τα συμφέροντα χιλιάδων συνεργατών δεν είναι φρόνιμο να τους… συγκεντρώνεις και να προσπαθείς να τους… πείσεις ότι τους συμφέρουν οι απευθείας Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων;
Από ότι γνωρίζουμε καμία Εταιρεία δεν κάλεσε συγκέντρωση Πρακτόρων για να τους ανακοινώσει τις απευθείας Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων.
Κανένας, φυσικά, δεν μπορεί να κατηγορήσει μια Εταιρεία γιατί ετοιμάζεται να ακολουθήσει τις εξελίξεις! Ενώ οι προτάσεις για συνεργασία των Πρακτόρων και με τις απευθείας πωλήσεις ήταν αρκετά πλούσιες, μελετημένες και ενδιαφέρουσες, η “Στάση” της δεν βοήθησε…
Να μας συγχωρέσετε αν η άποψή μας δημιουργεί δυσαρέσκειες, όμως, δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε “διπρόσωπα”! Έχουμε άποψη και την εκφράζουμε, πάντα για το καλό του συνόλου. Κατά το παρελθόν πήραμε θέση υπέρ των Εταιρειών και εναντίον των “Κακών” και Αναξιόπιστων Διαμεσολαβούντων, συγκρίνοντας τις ευθύνες και τις υποχρεώσεις της μιας πλευρά με την άλλη! Είχαμε γράψει ότι η Εταιρεία είναι υπεύθυνη και υπόλογη απέναντι στους Ασφαλισμένους, στους Εργαζόμενους, στα Ασφαλιστικά Ταμεία της, στην Πολιτεία, στα Αποθέματα, στους Μετόχους, στον ανταγωνισμό, θεμιτό και αθέμιτο και δεν είναι δίκαιο οι διαμεσολαβούντες, επειδή διαμεσολαβούν, να κρατάνε τα Ασφάλιστρα των Ασφαλισμένων για μήνες και να είναι συνέταιροι εκ του ασφαλούς με τεράστια ποσοστά! Κάπου οι διαφορές είναι τεράστιες, όσες και αν είναι οι αντίστοιχες υποχρεώσεις των Διαμεσολαβούντων. Το αποτέλεσμα ήταν να παρεξηγηθούμε και να μας χαρακτηρίζουν ως αντίθετους με τα συμφέροντά τους! Αποδείξαμε πολλές φορές ότι αυτό σε καμία περίπτωση δεν ισχύει γιατί δεν μπορούμε όσο και αν μεγαλώσαμε να μη σκεπτόμαστε ως διαμεσολαβούντες!
Είμαστε όλοι απόλυτα “Υποκειμενικοί”! Ο Θεός δεν μας έδωσε τη δυνατότητα να Λειτουργούμε και να Κρίνουμε όλα όσα μας περιβάλουν, Αντικειμενικά! Το Κριτήριο βασίζεται πάντα στα προσωπικά μας Συμφέροντα και όλοι έχουμε τη δυνατότητα να δικαιολογούμε τις θέσεις με τις ώρες και με άπειρα πειστικά επιχειρήματα, γιατί στο κάτω-κάτω, όλοι… έχουμε δίκιο!
Όλοι πρέπει να επιβιώσουμε!
Και επειδή αυτό είναι γνωστό, προσπαθούμε να αποφύγουμε όσο μπορούμε την υποκειμενική κρίση μας, μελετώντας τα στοιχεία και να είμαστε όσο μπορούμε αντικειμενικοί μιας και βρέθηκε στο χώρο μας το δικαίωμα να εκφράζουμε δημόσια τις απόψεις μας. Μέχρι στιγμής, νομίζουμε ότι έχουμε κερδίσει την αξιοπιστία μας!
Το “ID” ουδέποτε “Λιβάνισε” καμία πλευρά έκδηλα και από την άλλη να επικαλείται “Συναισθηματικούς Δεσμούς” για να κοροϊδέψει την αντίθετη πλευρά, ότι δήθεν την υποστηρίζει! Οι Άνθρωποι και ιδίως οι μαχόμενοι Ασφαλιστές στην πλειονότητά τους δεν είναι… μειωμένης νοημοσύνης να “χάβουν” αυτού του είδους τη βλάχικη διπροσωπία! Είναι “Τσακάλια” για αυτό και επιβιώνουν από αυτό το επάγγελμα. Οι προθέσεις διαφόρων κειμένων αποκαλύφτηκαν ωμά! Ενώ μια ζωή κάθονταν σαν καλά παιδιά, ξαφνικά θέλησαν να γίνουν “opinion leaders” χωρίς να διαθέτουν τα προσόντα, με αποτέλεσμα να κάνουν άνω κάτω την Αγορά και να χάσουν τελείως την αξιοπιστία τους.
Το “ID” δεν μπορεί να διακινδυνεύσει την Αξιοπιστία του.
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ! ! !
Αναντικατάστατος ο ρόλος των μεσιτών ασφαλίσεων σε χαλεπούς καιρούς επισημαίνει σε ομιλία του ο Eric Galbraith διευθύνων σύμβουλος της Ένωσης Μεσιτών Ασφαλίσεων στην Βρετανία, BIBA.
Προσφέρουν κατόπιν μελέτης την κατάλληλη ασφάλιση για να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών τους και να συνδράμουν στην ευημερία τους.
ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ , ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ. ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ 6% Ο ΑΣΦΑΛΕΙΟΜΕΣΙΤΗΣ ΕΩΣ 15% Ο ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΜΙΚΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ, Π.Χ. ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΜΕ ΜΙΚΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 200,00 ΕΥΡΩ Η ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ 30,00 ΕΥΡΩ , ΕΑΝ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΜΑΣ ΜΕΣΩ ΟΡΟ 25% ΜΕΝΟΥΝ 22,50 ΕΥΡΩ ( ΤΙ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΣ ; )
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΜΟΙΒΗ ΜΑΣ , ΓΙΑ ΤΟ SERVICE ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΕΝΟΣ ΕΞΑΜΗΝΟΥ , ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ ,
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ , ΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΠΡΟΣΘΕΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ , ΛΟΓΩ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ , ΑΛΛΑΓΗ ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ , ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ , ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ
ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ , ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ , ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΞΥΠΝΑΝΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ
ΛΟΓΩ ΣΟΒΑΡΗΣ ΖΗΜΙΑΣ , ΜΕ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ Ή ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΑΤΥΧΗΜΑ
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΑΜΟΙΒΗ.
ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ , ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ , ΠΡΟΣΘΕΤΩΝ
ΠΡΑΞΕΩΝ , ΕΚΔΟΣΗ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΚΑΡΤΩΝ , ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ , ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ , ΠΟΛΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΈΚΔΟΣΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ , ΠΟΥ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ , ΔΙΟΤΙ ΔΑΠΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ,
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ , ΡRIDER , ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΕΙΔΗ ΧΑΡΤΙ , ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ , ΜΕΛΑΝΙ , ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ , ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΕΞΟΔΑ , ΕΞΟΔΑ INTERNET , ΕΝΟΙΚΙΑ , KOINOXΡΗΣΤΑ , ΕΞΟΔΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ Ο.Α.Ε.Ε. , ΑΜΟΙΒΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ.
ΧΩΡΙΣ ΠΑΛΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΑΜΟΙΒΗ
ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΩΛΗΣΗ
ΑΣΦ ΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ.. .ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ SERVICE
ΕΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΡΟΪΟΝ ΕΧΕΙ SERVICE ΤΟ ΟΠΟΙΟ.. ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ !!!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΨΟΓΟΙ !!! ΣΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ
.. … ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ………ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ
Αγαπητέ Φίλιππε,
Ο καθένας μας στην αγορά πρέπει να προσπαθεί να είναι αντικειμενικός Να σέβεται τον χώρο έντυπο ή ηλεκτρονικό που τον φιλοξενεί και να αναγνωρίζει παράλληλα ότι αυτός ο χώρος πρέπει να επιβιώσει μέσα από τις συνδρομές κάθε είδους και επομένως πρέπει να παρουσιάζει απόψεις με εύσχημο και κυρίως ευπρεπή τρόπο Κανείς μας όμως δεν είναι τέλειος και όλοι έχουμε τις αδυναμίες μας αρκεί να παρουσιάζονται οι απόψεις ενυπόγραφα
Επί του προκειμένου θέματος της Εθνικής VS ΣΠΑΤΕ λοιπόν.
Ξέρω ότι χρόνια διδάσκεις αρχές management και επικοινωνίας και στην περίπτωση αυτή της κόντρας θεωρώ ότι η διοίκηση έκανε στρατηγικά λάθη στο πλασάρισμα αυτής της νέας μεθόδου που είναι άλλος ένας κρίκος πολλών λαθών που έγιναν από τις προηγούμενες διοικήσεις
Η Εταιρεία, μάλλον επέβαλε σε λάθος χρόνο και λάθος στιγμή και με λάθος τρόπο, τη νέα πολιτική της με τα ανεξάρτητα δίκτυα των Πρακτόρων συνεργατών της και γι αυτό κατά τη γνώμη μου, πριν εισπράξει την χιονοστιβάδα που άρχισε ήδη να κατρακυλάει επάνω της, πρέπει να πάρει διορθωτικά μέτρα. Δε θα έπρεπε το δίκτυο των Πρακτόρων να αντιμετωπιστεί όπως αντιμετωπίζουν τα Γραφεία Πωλήσεων. Υπάρχει τεράστια διαφορά…. Πριν μερικά χρόνια και πάλι λόγω κακών επιλογών της τότε διοίκησης, έχασε σε δύο χρόνια όλη σχεδόν την παραγωγή των Ασφαλειών Αυτοκινήτου, για να επανέλθει δίνοντας γη και ύδωρ επί ΝΔ για να την επανακτήσει με το αψυχολόγητο αποκορύφωμα τις αποδοχής των δικτύων των Ασπίς και CV χωρίς κανένα κριτήριο επιλογής. Μάζεψε κάθε είδους αναξιόπιστους συνεργάτες, εισέπραξε ζημίες εκατομμυρίων, κάπως κατόρθωσε και τους απομάκρυνε τα τελευταία τρία χρόνια, και τώρα επαναλαμβάνει τα ίδια λάθη κινδυνεύοντας να χάσει άλλα 500 εκατ. από το τζίρο της!
Οι διορθωτικές κινήσεις δε μειώνουν κανέναν για αυτό και τις παρακολουθούμε σε μεγάλες πολυεθνικές πολύ συχνά! Η ουσία είναι αυτή που μετράει και όχι αν πάρθηκε μια εσφαλμένη απόφαση.
Γιώργος Νικολάκος
Εντάξει λοιπόν, εμείς είμαστε οι “κακομαθημένοι” όπως λέτε. Το καινούργιο τιμολόγιο το δουλέψατε ή αμπελοφιλοσοφείτε; Πολύ φοβάμαι το δεύτερο. Εάν λοιπόν το ψάξετε λίγο το θέμα θα δείτε ότι στόχος τής εταιρίας ήταν η μείωση των προμηθειών ΚΑΙ ΜΟΝΟ! Και αν δεν ήθελε αυτό, αυτό θα γίνει. Προσωπικά δεν θα είχα πρόβλημα να μειωθεί η προμήθειά μου, εάν αυτό μου έδινε τη δυνατότητα να βγω με ένα καλό τιμολόγιο-από μία καλή εταιρία-και να σαρώσω…αμ δε! Τα ασφάλιστρα εξακολουθούν να μην είναι ανταγωνιστικά και τα πακέτα ακόμα χειρότερα (για να βάλεις μία απλή Θραύση Κρυστάλλων πρέπει να προσθέσεις το 90% των καλύψεων!). Άρα τι θα γίνει αγαπητό ID; Οι πελάτες που θέλουν έτσι κι άλλιως Εθνική θα πάνε στα καινούργια τιμολόγια…για καινούργιους στα γραφεία μας ούτε συζήτηση. Φυσικά η Εθνική θα κερδίσει και από την μείωση προμηθειών και από κάποιους που θα ασφαλιστούν online με ελεύθερα σ/λαια. Δικαίωμά της!
Αλλά όταν με καλεί να μου μιλήσει, απαιτώ να με σέβεται, να μου λέει αλήθεια και να μην με αντιμετωπίζει σαν χαζό σχολιαρόπαιδο. Έχω κερδίσει αυτό το δικαίωμα λιώνοντας 10δες ζευγάρια παπούτσια για να καλύψω και την τελευταία ατέλεια αυτής τής εταιρίας! Δεν ήμασταν λοιπόν προκλητικοί στη συνάντηση…μάλλον υπερβολικά ευγενικοί θα έλεγα (μην ξεχνάτε ο κ. Βασιλείου έφυγε και μετά εμείς).
Εσύ αγαπητό ID μιλάς για επιβίωση. Δικαίωμά σου!
Εγώ λέω ότι αυτό που χαρακτηρίζει τον άνθρωπο δεν έιναι το ένστικτο τής επιβίωσης. Αυτό χαρακτηρίζει τα ζώα (και ίσως ούτε αυτά). Ο άνθρωπος βάζει κάποια πράγματα πιο ψηλά-όπως την αξιοπρέπεια…ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ!!!
ΚΩΣΤΑ
Εχω μείνει άφωνος με τα επιχειρήματα σου. Απιίστευτα.
Κουράγιο φίλε μου.