Η Euroins AE και το τμήμα διαχείρισης ζημιών της έχει δεσμευθεί να βρίσκεται πάντα δίπλα στους ασφαλισμένους της, φροντίζοντας να ανταποκρίνεται με συνέπεια και αμεσότητα όποτε τη χρειαστούν.
Με αφορμή τις καταστροφικές πυρκαγιές, η εταιρεία έδειξε γρήγορα αντανακλαστικά και υλοποίησε μια σειρά από ενέργειες για την γρηγορότερη εξυπηρέτηση των πελατών της.
Πιο συγκεκριμένα, η Euroins AE είναι στο πλευρό τους από την πρώτη στιγμή, έχοντας βάλει σε προτεραιότητα τα αιτήματά τους, ώστε να έχουν μηδενική αναμονή κατά την τηλεφωνική επικοινωνία τους με την εταιρεία. Για το λόγο αυτό, ενεργοποίησε ειδική γραμμή εξυπηρέτησης 2155654010 και αμέσως πληκτρολογείτε το εσωτερικό 981 για τους πληγέντες από πυρκαγιές.
Βασικός σκοπός της Euroins AE είναι, με τη γρήγορη κινητοποίησή τους, να ανταποκρίνονται άμεσα στα αιτήματα των ασφαλισμένων. Για την ταχύτερη υποστήριξή τους, η εταιρεία έχει ορίσει το χρόνο αυτοψίας ζημιωθέντων κινδύνων οχημάτων με κάλυψη πυρός εντός 12 ωρών από την αναγγελία, με στόχο την άμεση αποζημίωση των πελατών της.
Στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία έχει προχωρήσει στις παρακάτω ενέργειες:
- Ειδική υποστήριξη και επικοινωνία με τους πληγέντες πελάτες, εξυπηρετώντας τους με συνέπεια για την καταγραφή των αιτημάτων τους
- Άμεσος συντονισμός ενεργειών για την ικανοποίηση των αιτημάτων αποζημίωσης που καταθέτουν οι ασφαλισμένοι, με fast track διαδικασίες εξυπηρέτησης.
Για τη Euroins AE, αξία έχει να ανταποκρίνεται με επαγγελματισμό στις δύσκολες περιστάσεις, αποδεικνύοντας το σεβασμό της απέναντι σε κάθε πελάτη που την έχει εμπιστευθεί.