H Europ Assistance Greece ανακοινώνει αύξηση κύκλου εργασιών και ενίσχυση υποδομώντο 1ο εξάμηνο του 2021, ως αποτέλεσμα των στοχευμένων κινήσεων και του στρατηγικού της σχεδιασμού.
Σημειώνοντας ποσοστό αύξησης των ασφαλισμένων της κατά 40%(σε όλους τους κλάδους ασφάλισης)σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2020,αποδεικνύει στην πράξη τον ολοένα αυξανόμενο βαθμό ικανοποίησης και εμπιστοσύνης του ασφαλιζόμενου κοινού, αλλά και των συνεργαζόμενων Ασφαλιστικών Εταιρειών και Διαμεσολαβητών προς την εταιρεία.
Η ανωτέρω αύξηση οδηγεί στην ενίσχυση των υποδομών της Europ Assistance Greece σε όλους τους τομείς.
Η εταιρεία σχεδιάζει τη μετάβασή της σε νέες εγκαταστάσεις, αυξάνοντας τη δύναμη του Contact Centre για την εξυπηρέτηση νέωνσυνεργασιών από τον Ασφαλιστικόκλάδο, κλάδο Αυτοκινήτου και Ενέργειας.Παράλληλα διατηρεί σε κορυφαία επίπεδα τους δείκτες εξυπηρέτησηςτου ασφαλιζόμενου κοινού για το 1ο εξάμηνο του 2021, με:
- περισσότερες από 150.000 εισερχόμενες κλήσεις
- 100.000 περιστατικά
- ServiceLevel που ξεπερνά το 90%*
- NPS μεγαλύτερο του 82%
- Ικανοποίηση Πελατών που αγγίζει το 90%.
Επίσης, μεταβαίνοντας στη 2η φάση υλοποίησης του επενδυτικού της πλάνου, ηEuropAssistanceGreece υποδέχτηκε τα ολοκαίνουρια οχήματα βοήθειας (φορτηγά νέας τεχνολογίας με υπερσύγχρονες πλατφόρμες και ακόμη περισσότερα heavyduty 4×4), με στόχο να εδραιώσει την παρουσία της στην κορυφή των δεικτών εξυπηρέτησης περιστατικών, με άμεσες και πλήρεις επεμβάσεις ακόμη και στις πλέον αντίξοες καιρικές και κυκλοφοριακές συνθήκες!
Τέλος, τη νέα εποχή της Europ Assistance Greece σφραγίζει ο ψηφιακός μετασχηματισμός.
Με προσεκτικά αλλά γρήγορα βήματα τόσο στην αναβάθμιση των εσωτερικών IT υποδομών (Contact Centre & Διαχείριση Περιστατικών/Στόλου), όσο και μιας σειράς ψηφιακών υπηρεσιών για τους πελάτες της (LiveTracking οχημάτων, δυνατότητα υποβολής αιτήματος Βοήθειας χωρίς τηλεφωνική κλήση μέσω smartphone, Οδική Βοήθεια on demand, PickUp & Drop), η Europ Assistance Greece παρέχει πλέον μία πληθώρα digitalλύσεων, αυξάνοντας τα διαθέσιμα κανάλια και την ταχύτητα εξυπηρέτησης.
* Ποσοστό εισερχόμενων κλήσεων που απαντώνται εντός 20 δευτερολέπτων.