Αναδημοσίευση του άρθρο της Όλγας Μαριγώνη, Marketing & Communication Specialist στην Atradius, από την ενότητα FACES στο περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing, Τεύχος Μαρτίου 2024
Η πορεία μου στην Atradius ξεκίνησε…. το 2018. Προερχόμενη από κλάδους τελείως διαφορετικούς, όπως αυτός της ενέργειας και στη συνέχεια των τροφίμων, δεν ήξερα πόσο ενδιαφέρον είχε o ασφαλιστικός κλάδος και συγκεκριμένα η Ασφάλιση των Πιστώσεων. Η συναναστροφή και συνεργασία με έμπειρους και αξιόλογους συναδέλφους, οι οποίοι είναι χρόνια στον χώρο, με βοηθούν στο να μαθαίνω συνέχεια κάτι καινούριο και να εξελίσσομαι, κάνοντας το ενδιαφέρον μου για τον κλάδο όλο και μεγαλύτερο. Ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσε το γεγονός ότι μέσα σε ένα πολυεθνικό περιβάλλον είναι έντονο το ανθρωποκεντρικό στοιχείο και η πολύ φιλική διάθεση των ανθρώπων.
H επαγγελματική ανέλιξη των γυναικών σε κομβικές θέσεις σήμερα… αποδεικνύει ότι οι γυναίκες μπορούν να ανταποκριθούν με επιτυχία σε όλους τους ρόλους που καλούνται να διεκπεραιώσουν. Η συμμετοχή των γυναικών σε ηγετικές θέσεις κρίνεται αναγκαία σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον γεμάτο νέες προκλήσεις, καθώς η πολυμορφία των φύλων οδηγεί σε πιο ισορροπημένες αποφάσεις.
Στην Atradius είναι αποδεδειγμένη η εμπιστοσύνη στις ικανότητες των γυναικών να αναλάβουν θέσεις ευθύνης και αναγνωρίζεται η αξία της πολυμορφίας, δίνοντας ισότιμη πρόσβαση τόσο στις ευκαιρίες εκπαίδευσης όσο και ανάπτυξης. Η ενδυνάμωση του “work life balance” και η δυνατότητα ευέλικτης εργασίας, δημιουργούν ένα φιλικότερο εργασιακό περιβάλλον, βοηθώντας στην ανεύρεση χρόνου για άλλες δραστηριότητες πέρα από τις επαγγελματικές.
Η ανάδειξη ενός στελέχους στο πεδίο του marketing και της επικοινωνίας απαιτεί… ομαδικό πνεύμα. Το αποτέλεσμα δεν είναι προσπάθεια ενός μόνο ατόμου, αλλά η αρμονική συνεργασία μιας ομάδας ανθρώπων με κοινό όραμα και στρατηγική. Κύριος στόχος είναι να αναπτύσσονται σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες και συνεργάτες, γεγονός που στην Atradius αποτελεί προτεραιότητά μας.
Επίσης, θα πρέπει να έχει διαρκή ενημέρωση και να είναι διορατικός, καθώς ζούμε σε μία εποχή που η τεχνολογία αναπτύσσεται και εξελίσσεται διαρκώς, εμφανίζονται νέες μέθοδοι προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών, ενώ διαφοροποιούνται και οι τρόποι επικοινωνίας με τους πελάτες.
Στον ελεύθερό μου χρόνο… φροντίζω να περνάω όσο περισσότερο χρόνο μπορώ με την έφηβη κόρη μου, ο οποία με μαθαίνει συνεχώς καινούρια πράγματα. Θέλουμε το σπίτι μας είναι πάντα γεμάτο με αγαπημένους φίλους, να κάνουμε ταξίδια και να βλέπουμε καινούρια πράγματα. Με χαλαρώνει η γυμναστική και οι βόλτες στη φύση.