Για την πορεία της εταιρείας του το 2020-2021, τη φιλοσοφία πάνω στην οποία έχει δομηθεί το μοντέλο λειτουργίας και την τάση συνεργιών στην ασφαλιστική αγορά μιλά ο Γ. Κιούκας, Επικεφαλής του χαρτοφυλακίου Γενικών και Ειδικών Κινδύνων στην Cover Insurance.
Πώς έκλεισαν τα μεγέθη της Εταιρείας σας το 2020 και ποιες προβλέψεις κάνετε για το 2021;
Η Cover Insurance το 2020 διέγραψε δυναμική πορεία με θετικούς οικονομικούς δείκτες για την εταιρεία. Η παραγωγή έφτασε συνολικά στα 27 εκατ. ευρώ, με το 60% να αφορά στον κλάδο αυτοκινήτου και το υπόλοιπο 40% να αντιστοιχεί σε ασφάλιστρα από τον κλάδο ζωής – υγείας και τις γενικές ασφαλίσεις. Στόχευση παραμένει η παράλληλη ανάπτυξη όλων των κλάδων μέσω της συνεχούς επένδυσης στους συνεργάτες πολυεπίπεδα, με την παροχή ψηφιακών εργαλείων, την τεχνική στήριξή τους και την εκπαίδευσή – επιμόρφωσή τους. Το 2021 είναι επίσης μια εξαιρετική χρονιά για την εταιρεία με μεσοσταθμική αύξηση στο +7% .
– Σε τι διαφοροποιείστε από τον ανταγωνισμό σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη δικτύου συνεργατών, καθώς και στις παρεχόμενες υπηρεσίες σας;
Όλα αυτά τα χρόνια η Cover Insurance έχει δομήσει την λειτουργία και τη φιλοσοφία της πάνω σε ένα ανθρωποκεντρικό μοντέλο. Και αυτό είναι το στοιχείο που μας διακρίνει σε μεγάλο βαθμό στην αγορά, δηλαδή οι πολυετείς σχέσεις με τους συνεργάτες μας που στηρίζονται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και την αλληλοστήριξη. Σε αυτό το πλαίσιο συνεχίζουμε να επεκτείνουμε και το δίκτυό μας σε όλη την Ελλάδα, εστιάζοντας αυτή την περίοδο σε Στερεά Ελλάδα, Πελοπόννησο και Βόρειο Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή αριθμούμε άνω των 700 συνεργατών και μέσα στην επόμενη διετία ο προγραμματισμός μας είναι οι συνεργάτες μας να αυξηθούν κατά περίπου 200. Οι συνεργάτες μας είναι η κινητήριος δύναμή μας. Βασικός πυλώνας για την ανάπτυξή της εταιρείας είναι η εκπαίδευση των ανθρώπων του δικτύου σε όλο το ασφαλιστικό φάσμα και σε μεθόδους επικοινωνίας και τεχνικές πωλήσεων.
Επίσης έχουμε δημιουργήσει σημαντικές υπηρεσίες στους διαμεσολαβητές με τους οποίους συνεργαζόμαστε. Υπηρεσίες που τους δίνουν τη δυνατότητα να διεκπεραιώσουν άμεσα διαδικασίες και να παρέχουν τη βέλτιστη εξυπηρέτηση στον ασφαλισμένο. Ενδεικτικά αναφέρω ότι μέσα από το Portal οι συνεργάτες μπορούν να παρακολουθήσουν το χαρτοφυλάκιό τους , να έχουν τον έλεγχο των παραγωγικών τους στοιχείων, να τιμολογήσουν και να εκδώσουν άμεσα συμβόλαιο στον κλάδο οχημάτων, νομικής προστασίας, σκαφών κλπ, να στείλουν μαζικά ενημερώσεις μέσω sms ή email στο πελατολόγιό τους, να κλείσουν ηλεκτρονικό ραντεβού μέσω εισπρακτόρων του γραφείου, να έχουν πρόσβαση σε συγκριτικές αναλύσεις προγραμμάτων στον κλάδο ζωής και τις γενικές ασφαλίσεις. Αναμφίβολα σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η πολιτική προμηθειών και επιβράβευσης του δικτύου, καθώς και τα ταξίδια που οργανώνει ετησίως η εταιρεία για τους συνεργάτες που “πιάνουν” τους παραγωγικούς στόχους.
– Πιστεύετε ότι μέσα στην επόμενη τριετία θα καταγραφούν στη διαμεσολαβητική αγορά εξαγορές και συγχωνεύσεις και για ποιους λόγους;
Στη διεθνή ασφαλιστική αγορά καταγράφεται η τάση των συμφωνιών συγχώνευσης και των εξαγορών. Αυτό όπως αντιλαμβάνεστε δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστη και την εγχώρια αγορά. Έχουμε ήδη δει δύο μεγάλες εξαγορές στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και θα ακολουθήσουν και άλλες στο πλαίσιο της ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας και της δημιουργίας οικονομιών κλίμακας. Σε αυτή τη λογική θα υπάρξουν σχετικές κινήσεις και στη διαμεσολάβηση.
– Σχεδιάζετε κάποια ανάλογη κίνηση;
Θεωρούμε ότι διαδικασίες συγχώνευσης και συνεργασιών απαιτούν ενδελεχή μελέτη και αυστηρές προϋποθέσεις. Εξετάζουμε κάθε ενδεχόμενη συνεργασία και πρόταση, ωστόσο επενδύουμε κατά βάση στην οργανική ανάπτυξη της εταιρείας. Είναι όμως γεγονός ότι ο ανταγωνισμός τα επόμενα χρόνια θα οδηγήσει πολλούς μικρούς “παίκτες” στο να ενσωματωθούν σε μεγαλύτερα σχήματα, προκειμένου να εντάξουν στην φαρέτρα τους εργαλεία και να μειώσουν τα λειτουργικά τους κόστη.