Αντιλαμβανόμενοι τις ειδικές συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί λόγω της ραγδαίας εξάπλωσης του Covid-19 και προκειμένου να προστατεύσουμε τους υπαλλήλους μας, το προσωπικό της Εταιρείας εργάζεται από το σπίτι, σύμφωνα με τις οδηγίες της Έδρας μας, αλλά και του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ).
Γράφει ο Γεράσιμος Τζέης, Managing Director Atradius Ελλάδος
Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα εφαρμόστηκε πλήρως και με επιτυχία το Business Continuity Plan της Εταιρείας, σύμφωνα με το οποίο ξεκίνησε τμηματικά η εργασία από το σπίτι, ενώ στους χώρους των γραφείων τηρούνταν όλοι οι ενδεδειγμένοι κανόνες υγιεινής (αντισηπτικά, όχι συγκέντρωση πολλών ατόμων σε μικρούς χώρους, περιορισμός της εισόδου στην Εταιρεία ατόμων εκτός του προσωπικού κ.λπ.). Εν συνεχεία, όλοι οι εργαζόμενοι ξεκίνησαν να εργάζονται «on a fully remote basis», έχοντας την καλύτερη δυνατή προστασία για τους ίδιους και τις οικογένειές τους, ενώ ταυτόχρονα διατηρήσαμε την επιχειρησιακή μας δραστηριότητα και εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και των συνεργατών μας.
Οι επιπτώσεις του Covid-19
Η πανδημία του Covid-19 θα αποτελέσει μία υπολογίσιμη πρόκληση για την ασφαλιστική και αντασφαλιστική αγορά. Αφενός, διότι οι ίδιοι μας οι πελάτες αντιμετωπίζουν προβλήματα, καθώς κάποιοι έχουν αναγκαστεί να αναστείλουν τη λειτουργία τους ως πληττόμενες επιχειρήσεις και κατά συνέπεια οι ασφαλιστικές εταιρείες θα πρέπει να γίνουν πιο ευέλικτες, ώστε να τους στηρίξουν, αφετέρου, οι ίδιες οι ασφαλιστικές εταιρείες θα έρθουν αντιμέτωπες με ασφαλιστικές αποζημιώσεις και προβλέψεις τις οποίες δεν είχαν υπολογίσει.
Αλλαγές στην πολιτική
Η ασφάλιση πιστώσεων ως γνωστό ασφαλίζει τον πελάτη έναντι του κινδύνου της μη πληρωμής από τον οφειλέτη του. Όπως εξελίσσεται η πανδημία έχει επηρεάσει δυσμενώς τη Διεθνή Οικονομία και όπως όλα δείχνουν, σε ιδιαίτερο βαθμό. Αυτό θα επηρεάσει την πολιτική μας, διότι θα πρέπει να αναγνωρίσουμε ποιες θα είναι οι οικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας, πόσο αυτές θα διαρκέσουν, ποιοι κλάδοι της οικονομίας θα πληγούν περισσότερο και σε τι βαθμό, ώστε τελικά σε συνεργασία με τους πελάτες μας να τους αποτρέψουμε από το να εκτεθούν σε επισφαλή πελατολόγια.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο νέο και ανανεωμένο asfalistikomarketing.gr