Σε κλίμα έκδηλης ικανοποίησης από τα πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα, που σημείωσε η Generali το 2017, πραγματοποιήθηκαν οι ετήσιες συναντήσεις με τους συνεργάτες της στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, στις 2 και 5 Φεβρουαρίου.
Περισσότεροι από 750 συνεργάτες ενημερώθηκαν από τη Διοίκηση της Generali για την επιτυχημένη πορεία της το 2017, καθώς και για όλες τις επερχόμενες αναβαθμίσεις σε διαδικασίες και προϊόντα. Αναφερόμενος στις καινοτομίες που θα εισάγει η εταιρεία το επόμενο διάστημα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Generali Πάνος Δημητρίου υπογράμμισε: «Βλέπουμε τις αλλαγές που έρχονται και προετοιμαζόμαστε ώστε να σας παρέχουμε όσα χρειάζεστε, για να διεκδικήσουμε μαζί μία ηγετική θέση στο μέλλον».
70% αύξηση των επενδύσεων στην τεχνολογία
«Διαβάσαμε τα μηνύματα της αγοράς, ανταποκριθήκαμε στις ανάγκες των πελατών για προϊόντα Ζωής και καταφέραμε να κατακτήσουμε μερίδιο αγοράς 5.2%» τόνισε ο Οικονομικός Διευθυντής της Generali, Ηλίας Ρήγας. Ο ίδιος εξήρε τα επιτεύγματα του Δικτύου, λέγοντας πως χάρη στην αποτελεσματική συνεργασία με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η Generali ξεπέρασε το 2017 το φράγμα των 200 εκατ. ευρώ στην παραγωγή μικτών ασφαλίστρων. Η εταιρεία μάλιστα σημείωσε άνοδο 9% σε σύγκριση με το 2016, την ίδια στιγμή που η αγορά κινήθηκε με σταθεροποιητικούς ρυθμούς. Χαρακτηριστικό είναι ότι μόνο στον κλάδο Ζωής η παραγωγή σημείωσε άνοδο 21%, φτάνοντας τα 86 εκατ. ευρώ. Τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν στα 10,2 εκατ. ευρώ.
«Η Generali», πρόσθεσε ο κ. Ρήγας «είναι μια εταιρεία με όραμα και για το λόγο αυτό επενδύει τα κέρδη της, θέτοντας τους επόμενους στόχους του ψηφιακού της μετασχηματισμού». Ενδεικτικό της στρατηγικής της αναμόρφωσης αποτελεί το γεγονός ότι τα γενικά έξοδα της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 2 εκατ. ευρώ το 2017, με τις επενδύσεις στον τομέα της ψηφιακής τεχνολογίας να αυξάνονται κατά 70%.
«Τολμάμε να καινοτομούμε»
Ο Τάκης Βασιλόπουλος, Chief Technical Manager της Generali παρουσίασε τη στρατηγική της εταιρείας για το 2018, η οποία θα κινηθεί σε δύο άξονες. Ο πρώτος αφορά στη δημιουργία εργαλείων που θα καταστήσουν ακόμη πιο εύκολη τη ζωή των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και ο δεύτερος αφορά στην περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους.
Στο πλαίσιο αυτό, αναφέρθηκε στην ψηφιακή πλατφόρμα OneView στην οποία έως το τέλος του 2018 θα έχουν ενταχθεί όλα τα retail προϊόντα. Ο διαμεσολαβητής θα έχει τη δυνατότητα, μέσω ενός μοναδικού εργαλείου, να διαχειρίζεται τα συμβόλαια των ασφαλισμένων του και να εκτελεί εργασίες σε μηδενικό χρόνο. Συγχρόνως, με την ψηφιακή ενσωμάτωση των κανόνων u/w θα μπορεί να εκδίδει προσφορά και συμβόλαιο άμεσα, όπου κι αν βρίσκεται. Επιπροσθέτως, η ένταξη της ψηφιακής έγκρισης του ασφαλισμένου «e- approval», στην πλατφόρμα OneView – που πρώτη η Generali εισάγει στην ελληνική αγορά – θα δώσει προστιθέμενη αξία τόσο στον διαμεσολαβητή όσο και στον ασφαλισμένο, διότι θα απλοποιήσει τις υπάρχουσες διαδικασίες, θα επιταχύνει την διεκπεραίωση των εργασιών και θα συμβάλει στη μείωση της γραφειοκρατίας.
Ο κ. Βασιλόπουλος επεσήμανε επίσης τις βελτιώσεις που έχουν, ήδη, υλοποιηθεί σε όλα τα σημεία επαφής της εταιρείας με τους ασφαλισμένους. Συγκεκριμένα, τόσο τα ασφαλιστήρια όσο και οι όροι των συμβολαίων επανασχεδιάστηκαν με σύγχρονη και ξεκάθαρη δομή, παρέχοντας απλή και ουσιαστική πληροφόρηση. Οι ασφαλισμένοι θα έχουν πρόσβαση σε όλα τα παραπάνω μέσω της πρωτοποριακής ηλεκτρονικής πλατφόρμας ενοποιημένων ψηφιακών υπηρεσιών MyGenerali. Από εκεί, θα έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν με την εταιρεία και να παρακολουθούν την πορεία οποιουδήποτε αιτήματός τους, έχοντας μία ολοκληρωμένη εικόνα της ασφαλιστικής τους σχέσης με την εταιρεία.
Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας σε όλες τις δραστηριότητες, τόσο σε επίπεδο προϊόντων όσο και σε επίπεδο υπηρεσιών, αποτελεί πρωταρχικό στόχο της General, η οποία αναζητά και εφαρμόζει συνεχώς καινοτόμες λύσεις.
«Η ψηφιακή εποχή είναι εποχή της ταχύτητας αλλά και της διαφάνειας και η συνεχής ανατροφοδότηση από τους πελάτες μας, ο δείκτης της επιτυχίας μας» τόνισε ο κ. Βασιλόπουλος. «Για το λόγο αυτό τολμήσαμε να κάνουμε κάτι που δεν έχει κάνει καμία εταιρεία του κλάδου μέχρι τώρα. Αντί να περιμένουμε να έρθει ο πελάτης ή ο συνεργάτης σε εμάς και να μας αξιολογήσει, πήγαμε εμείς σε αυτούς, εγκαινιάζοντας το Net Promoter System». Πρόκειται για το νέο, διεθνές πρόγραμμα μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών και των συνεργατών, μέσω του οποίου η Generali έρχεται σε επαφή τόσο με τον πελάτη όσο και με τον συνεργάτη και ζητά ανατροφοδότηση προκειμένου να βελτιώσει το επίπεδο εξυπηρέτησής της.
«Ξέρουμε ότι θέλουμε να είμαστε No1 στην προτίμηση των συνεργατών και των πελατών μας. Ξέρουμε ότι μπορούμε να το πετύχουμε, γιατί τολμούμε να καινοτομούμε», έκλεισε λέγοντας ο κ. Βασιλόπουλος.
«Είμαστε ο πιο αξιόπιστος σύμμαχός σας. Είμαστε απλώς Generali!»
«Οι απαιτήσεις των πελατών μας αλλάζουν συνεχώς και μαζί τους αλλάζει ριζικά και το κλάδος της ασφάλισης. Καταλύτης όλων αυτών των αλλαγών η τεχνολογία, η οποία μετακυλίει το ενδιαφέρον από την κάλυψη των κινδύνων στην πρόληψη (from risk base to prevention). Για να πρωτοστατήσουμε σε αυτόν τον τομέα πρέπει να προσαρμοστούμε γρήγορα και να μάθουμε όχι μόνο πώς σκέφτεται ο πελάτης αλλά και πώς ζει. Μόνο τότε θα μπορέσουμε να του παρέχουμε τις κατάλληλες υπηρεσίες, προστατεύοντάς τον ολιστικά» είπε ο Chief Strategy Officer, Διονύσης Μοσχονάς.
Ο ίδιος αναφέρθηκε στις τεχνολογικές καινοτομίες που σχεδιάζει η Generali, στον τομέα της connected insurance-διασυνδεδεμένης ασφάλισης, το επόμενο διάστημα λέγοντας ότι πρόκειται για καινοτομίες που φέρνουν την εταιρεία και τον διαμεσολαβητή ακόμη πιο κοντά στο πελάτη, δίνοντας τη δυνατότητα για παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών κι όχι απλώς προϊόντων. «Στο επίκεντρο της προσοχής μας είναι ο πελάτης. Θέλουμε να νιώθει μεγάλη σιγουριά. Θέλουμε η επαφή του μαζί σας να είναι άμεση και αποτελεσματική. Για το λόγο αυτό θα αναπτύξουμε, με τη βοήθειας σας, εναλλακτικά κανάλια επικοινωνίας, ώστε η Generali να μην αποτελεί μια απρόσωπη ασφαλιστική εταιρεία, αλλά ένα σύμμαχό σας για την προστασία του ασφαλισμένου», είπε εν μέσω θερμού χειροκροτήματος ο κ. Μοσχονάς.
«Γίνετε μέρος της αλλαγής»
Στη συνέχεια, ο λόγος δόθηκε στον διακεκριμένο ομιλητή κ. Kevin Surace, πρωτοπόρο, και ιδρυτή επιτυχημένων εταιρειών στον τομέα της υψηλής τεχνολογία. Σε μια καθηλωτική ομιλία ο κ. Surace ταξίδεψε τους παρευρισκόμενους στο μέλλον, συστήνοντάς τους όλες τις δυνατότητες αξιοποίησης της τεχνητής νοημοσύνης στην καθημερινή ζωή. Ο ίδιος υπογράμμισε παράλληλα τον αναντικατάστατο ρόλο του ανθρώπου, ο οποίος όμως «πρέπει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, μετατρέποντας την αλλαγή σε ευκαιρία και την τεχνολογία σε οδηγό για την κατάκτηση νέων επιχειρηματικών στόχων!».
«Η επόμενη μέρα είναι μαζί σας»
Στις αλλαγές που θα επιφέρει η τεχνολογία στην ασφαλιστική αγορά αναφέρθηκε και ο κ. Δημητρίου. «Σε αντίθεση με πολλές εταιρείες του κλάδου, η Generali επενδύει στην τεχνολογία για να φέρει πιο κοντά τον ασφαλιστικό σύμβουλο με τον ασφαλισμένο. Δεν συμμετέχουμε σε πλατφόρμες on-line πωλήσεων και προώθησης προϊόντων, αλλά φροντίζουμε να σας εφοδιάζουμε με τα απαραίτητα εργαλεία για να αντιμετωπίσετε με αισιοδοξία το μέλλον. Γιατί εμείς βλέπουμε την επόμενη μέρα μαζί σας!», τόνισε ο κ. Δημητρίου, στέλνοντας με τον τρόπο αυτό, το μήνυμα της Generali για τον κυρίαρχο ρόλο που επιφυλάσσει για τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, στην αναπτυξιακή της πορεία.
Εκδήλωση Συνεργατών Generali Αθήνα 2018
Εκδήλωση Συνεργατών Generali Θεσσαλονίκη 2018