Μετά από 20 μήνες δραστηριοποίησης στην ασφαλιστική αγορά η ομάδα της Lemonade ανακοινώνει- ακολουθώντας τη λογική της διαφάνειας- στοιχεία σχετικά με τα οικονομικά της αποτελέσματα, την ανάπτυξή της και την επέκταση της ομάδας της.
Όπως αναφέρει μοιράζεται ακόμα και αυτά που δεν πάνε καλά και θέλει να τα βελτιώσει όπως το loss ratio. Tους τελευταίους έξι μήνες η ομάδα χρηματοδοτήθηκε με 120 εκατ. δολάρια από την SoftBank, ξείνησε να δραστηριοποιείται σε 10 νέες περιοχές, ανανέωσε πλήρως την ομάδα αξιώσεων, αναμόρφωσε την ομάδα παραγωγής, ξεκίνησε την πρώτη παγκόσμια ασφαλιστική πολιτική ανοιχτού κώδικα και ανακοίνωσε ότι επεκτείνεται διεθνώς.
Σύμφωνα με τον Shai Wininger από την Lemonade, “ένα από αυτά τα ευχάριστα στοιχεία αποκαλύφθηκε όπως είδαμε τους τελευταίους έξι μήνες σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Όπως αποδεικνύεται, αυξήσαμε τις εργασίες κατά 1.000%.
Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 πουλήσαμε 16.000 συμβόλαια. Σήμερα, μόλις 12 μήνες αργότερα, έχουμε πουλήσει περισσότερα από 200.000 ασφαλιστήρια”.
Loss Ratio
Ένα από τα πράγματα που δεν πήγαν καλά, επισημαίνει ο Wininger ήταν το loss ratio. “Είναι ακόμα στο κόκκινο, και περίπου 60% υψηλότερο από ό, τι θα θέλαμε να είναι. Τα καλά νέα είναι ότι, για πρώτη φορά, έχουμε φτάσει στο σημείο όπου έχουμε αρκετά στοιχεία για να αναλάβουμε δράση. Ο καθορισμός του λόγου απώλειας απαιτεί μικρορύθμιση του συστήματος, μικροαλλαγές στις υπηρεσίες και στην τιμολόγηση. Βλέπουμε ήδη ενθαρρυντικά αποτελέσματα”.