Ας υποθέσουμε ότι ανήκεις στο μικρό ποσοστό τον πολιτών που πήρες την απόφαση μόνος σου να ασφαλίσεις την κατοικία σου. Είτε είναι κύρια είτε εξοχική. Πώς ξέρεις ποια ασφαλιστική εταιρεία ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες σου;
του Νίκου Μωράκη
Ξαφνικά αρχίζεις και ακούς ορολογίες όπως FLEXA, απαλλαγή, εξαιρέσεις, premium πακέτο. Και εδώ είναι που τα χάνεις. Λες θα εμπιστευτώ τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή μου (και καλά κάνεις) και ό,τι βρέξει ας κατεβάσει. Δεν είναι όλες οι Ασφαλιστικές εταιρείες ίδιες όμως. Και ενώ μπορεί σε επίπεδο προϊόντων ο ανταγωνισμός να είναι μεγάλος, υπάρχουν κάποιες υπηρεσίες που δεν τις βρίσκεις πουθενά άλλου.
Όπως για παράδειγμα η ασφάλιση κατοικίας στην AXA Ασφαλιστική η οποία αλλάζει τη λογική της όσον αφορά την αποζημίωση στο συγκεκριμένο κλάδο προσφέροντας εκτός της παραδοσιακής αποζημίωσης και ολοκληρωμένη κάθετη λύση επισκευής της ζημιάς.
Δεν σε αποζημιώνει. Σου επαναφέρει το σπίτι στην αρχική του κατάσταση!
Διαφοροποιημένη από τον ανταγωνισμό στον κλάδο κατοικίας, η AXA δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλισμένο της είτε να αποζημιωθεί μέσα σε 1 με 2 μέρες –όπως συνήθως συμβαίνει– είτε να αναλάβει όλα τα έξοδα επισκευής μέσω εξουσιοδοτημένου συνεργείου, ελέγχοντας παράλληλα και το κόστος επισκευής.
Σύμφωνα με τα στελέχη της Εταιρείας, η ιδέα πίσω από τη στρατηγική τους απλή και to the point. Να επαναφέρει τον ασφαλισμένο της το συντομότερο δυνατό στην κανονικότητα της ζωής του. Μια διαδικασία που πολλές φορές ο ίδιος ο ασφαλισμένος αδυνατεί να ολοκληρώσει άμεσα μόνος του και ας έχει αποζημιωθεί από την εταιρεία.
Ένα απρόοπτο γεγονός όπως μια πυρκαγιά ή πλημμύρα βάζει όλο τον κόσμο στη διαδικασία να διακόψει τις καθημερινές του εργασίες προκειμένου να αποκατασταθεί η ζημιά. Τι συμβαίνει όμως στις περιπτώσεις που το αυστηρό επαγγελματικό πρόγραμμα, οι οικογενειακές υποχρεώσεις ή η φύση της καθημερινότητας δεν τον αφήνει να τακτοποιήσει τις υποχρεώσεις του; Η ευθύνη της ασφαλιστικής εταιρείας τελειώνει όταν δοθεί η αποζημίωση ή υπάρχει και μια άλλη αντιμετώπιση, πιο ανθρώπινη, η οποία αντιλαμβάνεται ότι αυτή η τυπική για την εταιρεία «αποζημίωση» ίσως είναι μια από τις πιο δύσκολες στιγμές στη ζωή του ασφαλισμένου της. Και ας υποθέσουμε ότι αντιλαμβάνεται. Τι κάνει όμως γι’ αυτό;
Με ποιον δείκτη άραγε μετριέται η ευγνωμοσύνη που θα δείξει ο ασφαλισμένος όταν συνειδητοποιήσει ότι from day one η ασφαλιστική εταιρεία και ο διαμεσολαβητής που εμπιστεύτηκε σε ανύποπτο χρόνο έρχεται τώρα όχι απλά να αποζημιώσει αλλά να αναλάβει με τη σύμφωνη γνώμη του και κάθε απαραίτητη διαδικασία επισκευής της ζημιάς προκειμένου να επιστρέψει στην καθημερινότητά του;
Η αγορά συμφωνούμε όλοι πρέπει να αρχίσει να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες του κόσμου. Να προχωράει μπροστά και να εκσυγχρονίζει τις υπηρεσίες της. Η ανθρωποκεντρικότητα δεν είναι απλά μια λέξη που ακούγεται ωραία στις στρατηγικές των εταιρειών. Πρέπει παράλληλα να εφαρμόζεται στην πράξη και ενέργειες σαν αυτή της AXA δείχνουν ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες δεσμεύονται σιγά σιγά να λειτουργούν έχοντας περισσότερο στο επίκεντρο τον πελάτη και τις πραγματικές του ανάγκες παρά μια «τυπική»οικονομική συναλλαγή.
Αν ενδιαφέρεστε για την ασφάλεια κατοικίας της AXA συμπληρώστε τα στοιχεία σας εδώ και υπολογίστε σε λιγότερο από 2 λεπτά τα ασφάλιστρά σας.