Με την ευκαιρία των τελευταίων, πιο παραγωγικών μηνών της χρονιάς, η Globalnet εγκαινίασε τη νέα καμπάνια «Ότι σπείρεις, θα θερίσεις» και ενημέρωσε τους συνεργάτες της για τις ασφαλιστικές δυνατότητες που έχουν, προκειμένου να προσεγγίσουν ξανά το ισχύον πελατολόγιό τους, αλλά και νέους πελάτες. Τους παροτρύνει να ‘’σκαλίσουν’’ το πελατολόγιό τους με τη βεβαιότητα ότι θα εκπλαγούν με το αποτέλεσμα που θα επιτύχουν, καθώς υπάρχει στη φαρέτρα τους ένα σημαντικό πελατολόγιο με ασφαλιστικές ανάγκες, τις οποίες ίσως δεν τους έχει δοθεί ποτέ η ευκαιρία να τις συζητήσουν.
Τους προτείνει να αδράξουν την ευκαιρία, καθώς ο πελάτης τους έχει ανάγκες, τους γνωρίζει, τους εκτιμά και τους εμπιστεύεται. Τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο, η Globalnet τους αφιερώνει σε αυτή την προσπάθεια και προσφέρει χρήσιμα εργαλεία μέσω ενημερώσεων και παρουσιάσεων στο B2B ηλεκτρονικό της γραφείο για ανάπτυξη του πελατολογίου των συνεργατών τους με συγκεκριμένες προτάσεις ασφαλιστικών προϊόντων για την κάλυψη κινδύνων βάσει του κλάδου δραστηριοποίησης του κάθε πελάτη. Έτσι θα επιτύχουν, όχι μόνο αύξηση του χαρτοφυλακίου τους, αλλά και αύξηση της πιστότητας των πελατών τους.
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Globalnet, κα Ευγενία Καφφετζή, δήλωσε «Ολοκληρώνοντας την καμπάνια με θέμα “Ό,τι σπείρεις, θα θερίσεις”, θα θέλαμε κατ’ αρχάς να ευχαριστήσουμε όλους τους συνεργάτες μας, για τον πολύ θετικό τρόπο που αγκάλιασαν την ενέργεια αυτή, της οποίας ο στόχος ήταν, με την τεχνογνωσία μας να ενισχύσουμε την προσπάθειά τους για ανάπτυξη πωλήσεων, μέσω του ισχύοντος πελατολογίου τους. Εμείς από την πλευρά μας τους προσφέρουμε το σκαλιστήρι και εκείνοι θα πρέπει να φροντίσουν να καλλιεργηθεί σωστά ο σπόρος που έχουν ήδη φυτέψει, ώστε να θερίσουν μια καλή σοδειά. Άλλωστε, ο καλός ο γεωργός ξέρει να περιμένει. Και να πιστεύει. Πρώτα όμως να ξέρει να σπέρνει».