Η στιγμή της ζημιάς αποτελεί για τους ανθρώπους της ΑΧΑ τη σημαντικότερη στιγμή στη σχέση της Εταιρείας με τους πελάτες. Μέσα από αυτήν ένας ασφαλιστικός οργανισμός αποδεικνύει έμπρακτα ότι και μπορεί και επιλέγει να τηρήσει τις δεσμεύσεις του, στηρίζοντας όσους τoν εμπιστεύθηκαν.
Η σεισμική δόνηση που έπληξε την Κω προκάλεσε σημαντικές ζημιές σε ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις και οικίες. Σε αυτό το πλαίσιο οι άνθρωποι της ΑΧΑ προχώρησαν άμεσα κάθε απαραίτητη διαδικασία για να δώσουν προκαταβολές αποζημιώσεων στους πελάτες που έχουν πληγεί και χρειάζονται βοήθεια για να καλύψουν τα πρώτα τους έξοδα.
«Συναισθανόμαστε τη δύσκολη κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι πληγέντες και στεκόμαστε δίπλα τους με τον καλύτερο για εκείνους τρόπο. Αποδεικνύουμε έμπρακτα ότι είμαστε στο ύψος της εμπιστοσύνης που μας έχουν δείξει και αφαιρούμε έγνοια από την έγνοια τους, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια» ανέφερε ο Λυκούργος Πέτροβας, Διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ στην Ελλάδα. Η ΑΧΑ είναι συνεπής στην επιλογή της να στηρίζει άμεσα τους ασφαλισμένους της. Αντίστοιχες ενέργειες άμεσης αποζημίωσης έχουν πραγματοποιηθεί μετά το σεισμό της Κεφαλονιάς τον Ιανουάριο του 2014 και της Λευκάδας τον Νοέμβριο του 2015, τις πλημμύρες της Δυτικής Ελλάδας τον Σεπτέμβριο του 2016, καθώς και μετά τον παγετό του Ιανουαρίου 2017 που έπληξε διάφορες περιοχές της χώρας.