Σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 7 εκατ. ευρώ προχώρησε η Hellas Direct με επενδυτή τον όμιλο της Παγκόσμιας Τράπεζας. Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της η εταιρεία “Περισσότερες καινοτομίες, νέα ασφαλιστικά προϊόντα, πιθανή επέκταση πέρα από τα σύνορα της χώρας και -το κυριότερο- ακόμη καλύτερη εμπειρία του καταναλωτή. Αυτό σημαίνει για εμάς η νέα αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου στην Hellas Direct κατά €7.000.000.
Μάλιστα, καθώς και στο δεύτερο γύρο επενδύσεων οι ανάγκες χρηματοδότησης της εταιρίας υπερκαλύφθηκαν, έχουμε ακόμη μεγαλύτερη ευχέρεια να αναπτύξουμε τις ιδέες μας και να προωθήσουμε την αλλαγή στην ασφαλιστική αγορά της χώρας. Παρότι ιδρύθηκε μόλις 5 χρόνια πριν, σε μία περίοδο που η Ελλάδα βίωνε 25% μείωση του ΑΕΠ και 40% μείωση σε ασφάλιστρα, η Hellas Direct κατάφερε να σημειώσει άμεσα ραγδαία ανάπτυξη, να γίνει η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ασφαλιστική εταιρία στη χώρα και να προσελκύσει το ενδιαφέρον του Διεθνούς Οργανισμού Χρηματοδότησης (IFC), μέλος του Ομίλου της Παγκόσμιας Τράπεζας, που ήταν ο κύριος επενδυτής σε αυτό το γύρο. Το μυστικό της επιτυχίας είναι (πέρα από τα υπόλοιπα) η έμπνευση. Εμπνεόμαστε από το άριστο λειτουργικό μοντέλο που εφαρμόζει και διαρκώς βελτιστοποιεί η Amazon και επιδιώκουμε να εφαρμόζουμε ένα αντίστοιχο μοντέλο στην ασφαλιστική αγορά. Αυτό κάνουμε τα 5 τελευταία χρόνια στην ασφαλιστική αγορά αυτοκινήτου. Από την πρώτη ημέρα είμαστε αμιγώς online και βασιζόμαστε στην τελευταία τεχνολογία.
Με αυτόν τον τρόπο προσφέρουμε καλύτερα ασφαλιστικά προϊόντα και σε σημαντικά χαμηλότερη τιμή και ανταγωνιζόμαστε τις μεγάλες -σε ηλικία και μέγεθος– εταιρίες. Μέχρι πρόσφατα, οι παραδοσιακές ασφαλιστικές ήταν κατά κάποιον τρόπο «προστατευμένες», καθώς δεν αντιμετώπιζαν καμία πρόκληση, τίποτα καινούργιο. Άλλωστε, οι πολύ συγκεκριμένες απαιτήσεις της αγοράς, όπως για παράδειγμα το αυστηρό ρυθμιστικό πλαίσιο και η ανάγκη για εξειδικευμένη γνώση καθώς και σημαντικά κεφάλαια, απέτρεπαν νέες εταιρίες από το να μπουν στην αγορά. Τα δεδομένα έχουν, πλέον, αλλάξει. Ο ίδιος ο καταναλωτής έχει αλλάξει και ζητά περισσότερα για το προϊόν του και την εξυπηρέτησή του. Είμαστε εμείς εδώ. Έρχονται κι άλλες καινοτομίες”.