Στη συμμόρφωση των συνεργατών των ασφαλιστικών επιχειρήσεων αλλά και τις εκπαιδευτικές συναντήσεις που έχει διοργανώσει η Δύναμις για το δίκτυό της στο πλαίσιο του GDPR αναφέρεται Μιχάλης Μιχαλακούκος, Data Protection Officer στην Εταιρεία. «Πράγματι» επισημαίνει «ο Κανονισμός αυτός έχει επηρεάσει ευρύτατο φάσμα των λειτουργιών μας σε εταιρικό επίπεδο αλλά και σε επίπεδο συνεργασιών. Πρόκειται αναμφίβολα για την πιο σοβαρή μεταρρύθμιση σε αυτό τον τομέα που αφορά σε όλες τις επιχειρήσεις που διαχειρίζονται προσωπικά δεδομένα ανεξαρτήτως μεγέθους.
“Στη Δύναμις αντιληφθήκαμε από την πρώτη στιγμή τη σοβαρότητα της συγκεκριμένης μεταρρύθμισης και για αυτό λάβαμε τα απαραίτητα μέτρα για τη θωράκιση των δεδομένων που διαχειριζόμαστε, αρκετά νωρίτερα από την καταληκτική ημερομηνία εναρμόνισης που προέβλεπε ο νόμος.
Όπως κάναμε γνωστό και με σχετική ανακοίνωση, η Εταιρεία, πιστή στη βασική αρχή της ανταποδοτικότητας και της παροχής υπηρεσιών υψηλού επιπέδου στους συνεργάτες και στους πελάτες της, έγινε η πρώτη ασφαλιστική που μερίμνησε για τη διοργάνωση εκπαιδευτικών συναντήσεων με τους συνεργάτες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, έχοντας ως αντικείμενο τις βασικές αρχές και απαιτήσεις του GDPR, καθώς και το θεσμικό πλαίσιο εφαρμογής του.
Με την πολύτιμη συμβολή των δικηγόρων του Νομικού Τμήματος, καθώς και άλλων στελεχών, πραγματοποιήσαμε τις εκδηλώσεις ενημέρωσης των διαμεσολαβητών για τις ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν και τις υποχρεωτικές διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούν προκειμένου να διασφαλίζουν την προστασία των προσωπικών δεδομένων που διατηρούν.
Με βάση την έως τώρα εικόνα μας, θεωρούμε πως σε μεγάλο βαθμό οι συνεργάτες μας έχουν προβεί σε ενέργειες για τη συμμόρφωση των επιχειρήσεων τους. Σε μεγαλύτερα ασφαλιστικά πρακτορεία αλλά και σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών όπως, νομικοί, πραγματογνώμονες και συνεργεία, οι προσπάθειες αυτές είναι συντονισμένες με αποτέλεσμα τα ικανοποιητικά επίπεδα συμμόρφωσης.
Σε μικρότερες επιχειρήσεις, όπως σε μεμονωμένους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, η εναρμόνιση με τα νέα αυτά δεδομένα είναι δυσκολότερη κυρίως λόγω κόστους και πραγματοποιείται με πιο αργούς ρυθμούς.
Σε κάθε περίπτωση η Δύναμις βρισκόμενη πάντα δίπλα στο συνεργάτη παρέχει συνεχή συμβουλευτική υποστήριξη προσφέροντας κάθε απαραίτητη πληροφόρηση σχετικά με την εναρμόνισή τους με τον Κανονισμό. Με αυτό τον τρόπο συμβάλλει στην ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών τους και στον εμπλουτισμό των γνώσεων τους, προσδοκώντας ταυτόχρονα μέσα από αυτές τις ενέργειες, στο μέτρο που είναι εφικτό για τον κάθε ένα ξεχωριστά, να επιτύχει την απαιτούμενη προστασία των προσωπικών δεδομένων που διαχειρίζεται”.
Διαβάστε επίσης:
Ε. Μαρτίνοβιτς: Κρίσιμο σημείο η συλλογή επεξεργασία δεδομένων υγείας στον GDPR
Α. Βαγιάνου: GDPR- Έμφαση στην ικανοποίηση των δικαιωμάτων των φυσικών προσώπων
Δ. Παπαχριστόπουλος: Σταδιακά ο GDPR θα γίνει business as usual
Γ. Ρουσόπουλος: Η αρχή προστασίας δέχεται καταγγελίες αλλά δρα και αυταπάγγελτα
Ν. Γεωργόπουλος: Ο GDPR αναγκάζει τις επιχειρήσεις να γίνουν πελατοκεντρικές
Μ. Σφακιανάκης: Δεν γίνεται έλεγχος στο cyberinsurance με αποτέλεσμα να ασφαλίζονται σαπάκια
Ε. Βαρουχάκη: Τα θέματα που προβληματίζουν τις ασφαλιστικές είναι πολλά
Σ. Μολίνου: Ταξίδι χωρίς τερματικό ο GDPR
Δ. Ξηνταρά: Πολλαπλό το επίπεδο προστασίας των προσωπικών δεδομένων
Πηγή: Ασφαλιστικό Marketing, Φεβρουάριος 2019