Η ανάπτυξη των Ασφαλιστικών Εργασιών και των Πωλήσεών τους, πολύ περισσότερο σε περιόδους οικονομικής δυσπραγίας και κάμψης της αγοράς, προϋποθέτουν νέες επιχειρηματικές ιδέες και πρωτοβουλίες, καινοτομίες, ευφυή στρατηγική και συστηματική προσήλωση στους στόχους αποτελεσματικών σχεδίων δράσης, ικανών να ισχυροποιούν το positioning και την ανταγωνιστικότητα των ασφαλιστικών επιχειρήσεων και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στις πελατειακές αγορές του ενδιαφέροντός τους. Όλα τα προαναφερόμενα στοιχεία είναι απαραίτητα προκειμένου να αξιοποιούνται οι υφιστάμενες ευκαιρίες αγοράς, να αναδεικνύονται νέες και να μετουσιώνονται σε συγκριτικά πλεονεκτήματα και σε υψηλά αποτελέσματα πωλήσεων.
Ποιες είναι οι πηγές άντλησης νέων επιχειρηματικών ιδεών;
- Πώς μετατρέπουμε τη νέα επιχειρηματική ιδέα σε συγκεκριμένη και αποτελεσματική επιχειρηματική πρωτοβουλία;
- Τι σημαίνει «καινοτομία» στην ασφαλιστική επιχείρηση και στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση;
- Πώς «καλλιεργούμε» τη σκέψη μας, ώστε να είμαστε επιδεκτικοί σε νέες ιδέες και καινοτομίες και πώς τις εφαρμόζουμε στην καθημερινότητα της δουλειάς μας;
- Πώς η ευφυής στρατηγική, μας καθιστά ανταγωνιστικούς, ως ασφαλιστικά στελέχη και ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές;
- Πώς συγκροτούμε ένα αποτελεσματικό σχέδιο δράσης, ικανό να εκτοξεύσει την απόδοση της εργασίας μας και τα αποτελέσματα των πωλήσεών μας;
- Πώς η αξιοποίηση μεθόδων Marketing συμβάλει στον πολλαπλασιασμό και στην βιωσιμότητα των πωλήσεων ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών;
Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Επιχειρηματικότητας και Marketing στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση, διάρκειας οκτώ (8) εκπαιδευτικών ωρών προσφέρει πειστικές απαντήσεις στα προαναφερόμενα ερωτήματα, πλούσια και εφαρμοσμένη εμπειρία επιτυχίας, καθώς και άριστες πρακτικές (best practices), προς τον σκοπό συγκρότησης ενός νέου αναπτυξιακού μοντέλου κίνησης των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, αλλά και των Στελεχών Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων, προς την ίδια κατεύθυνση.
Οι θεματικές ενότητες του εκπαιδευτικού σεμιναρίου, έχουν ως εξής:
α. Πηγές ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας
β. Tο μοντέλο ανταγωνιστικής επιχειρηματικότητας Peter Drucker
γ. Επιχειρηματικότητα και καινοτομία στην ασφαλιστική επιχείρηση και, πρωτίστως, στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση
δ. Τα χαρακτηριστικά της αναπτυξιακής στρατηγικής Marketing και των αποτελεσματικών σχεδίων δράσης
ε. Επιχειρηματικό σχέδιο ανάπτυξης ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, σε οικονομικό περιβάλλον ύφεσης ή στασιμότητας
στ. Νέες ασφαλιστικές ανάγκες και νέες αγορές
ζ. Προσαρμογή επιχειρηματικής πολιτικής και αξιοποίηση ευκαιριών πωλήσεων
η. Ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων προσέγγισης πελατών
θ. Επιτυχημένη διαχείριση συναισθηματικών ανισορροπιών ή απογοητεύσεων και επίτευξη υψηλών στόχων πωλήσεων
ι. Το μοντέλο επιτυχίας και ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής του μέλλοντoς
Σε ποιους απευθύνεται
α. Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές της πρώτης γραμμής (Συντονιστές Ασφαλιστικών Συμβούλων, Unit Managers, Ασφαλιστικούς Συμβούλους, Financial Planners, Πράκτορες και Μεσίτες Ασφαλίσεων), που καλούνται να αναπτύσσουν τις ευκαιρίες αγοράς ή να δημιουργούν νέες, εκ της επιχειρηματικότητάς τους, της φαντασίας, της καινοτομίας και της ευρηματικότητάς τους.
β. Διοικητικά Στελέχη που επιθυμούν να λειτουργούν καινοτομικά, ανταγωνιστικά, με διορατικότητα και δημιουργική συλλογιστική, σε απαιτητικά περιβάλλοντα αγορών, αλλαγών και καινοτομιών, να τα επηρεάζουν θετικά, να τα κινητοποιούν και να διαμορφώνουν άριστες συνθήκες ανάπτυξης εργασιών και πωλήσεων υπηρεσιών, δια των κατάλληλων «εργαλείων» επιχειρηματικότητας, Marketing, Relationship Management, Relationship Selling και Customer-Driven Strategies.
γ. Στελέχη που επιθυμούν να αντιλαμβάνονται εγκαίρως συμβαίνουσες ή επερχόμενες αλλαγές και καινοτομίες και να αναδεικνύουν κατάλληλες αναπτυξιακές πρωτοβουλίες, στρατηγικές και πολιτικές, με όχημα την επιχειρηματικότητα, τις νέες ιδέες, την ανάδειξη και την αξιοποίηση ευκαιριών αγοράς
δ. Στελέχη Management, Marketing, Πωλήσεων, Εκπαίδευσης και Operations Ασφαλιστικών Εταιρειών, Εταιρειών Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης και Τραπεζών, που επιθυμούν να ισχυροποιήσουν περαιτέρω την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεών τους, δια της αξιοποίησης των πλέον σύγχρονων στρατηγικών και τακτικών Marketing και Ανάπτυξης Πωλήσεων καθώς και να αναδείξουν περαιτέρω τα ηγετικά και τα αναπτυξιακά τους χαρακτηριστικά, ενώ καλούνται να διαμορφώνουν θετικό, ανταγωνιστικό και καινοτομικό «κλίμα» εργασίας και να αναπτύσσουν δημιουργικές συνεργασίες και συνέργειες, παρά τις δυσκολίες των καιρών και τις επιπτώσεις των διατρεχόμενων συνθηκών αβεβαιότητας.
Εισηγητής Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου
Εισηγητής του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου είναι ο κ. Σπύρος Λευθεριώτης, Σύμβουλος Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων, με υψηλή εξειδίκευση και εμπειρία στους Τομείς Επικοινωνίας και Διοίκησης Πωλήσεων, τέως Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της ΕΘΝΙΚΗΣ Ασφαλιστικής, Πτυχιούχος Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών του Παντείου Πανεπιστημίου και του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Σήμερα, ο κος Λευθεριώτης είναι Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Bonum Terrae A.E.
Κόστος Συμμετοχής
Εταιρείες – Μέλη ΕΙΑΣ
- εξατομικευμένες συμμετοχές: €100
- πολλαπλές συμμετοχές (άνω των τριών): €70 ανά συμμετοχή
Εταιρείες – μη Μέλη ΕΙΑΣ
- εξατομικευμένες συμμετοχές: €130
- πολλαπλές συμμετοχές (άνω των τριών):€100 ανά συμμετοχή
Μέλη ΕΙΑΣ ALUMNI SOCIETY
- εξατομικευμένες συμμετοχές: €50
Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018.