Το insurancedaily.gr στο πλαίσιο αφιερώματος με τίτλο «Επαρχία Αγάπη μου – Νομός Δράμας» έθεσε μια σειρά από ερωτήσεις στους συνδεδεμένους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές πέντε Ασφαλιστικών εταιρειών (AXA, Εθνική, Ευρωπαϊκή Πίστη, Ιντερσαλόνικα, Υδρόγειος Ασφαλιστική) αλλά και σε δύο του ελεύθερου δικτύου, ζητώντας τους να σκιαγραφήσουν την εικόνα της Ασφαλιστική Αγοράς στο νομό Δράμας.
Σήμερα το λόγο έχει η Ιωάννα Παντζαρτζίδου, υπεύθυνη του γραφείου της Ιντερσαλόνικα στην πόλη της Δράμας:
1) Κυρία Ιωάννα, μιλήστε μας για τα ανασφάλιστα οχήματα. Υπάρχουν; Τι συμβαίνει στα χωριά έξω από τη Δράμα;
Φυσικά και υπάρχουν ανασφάλιστα οχήματα στη Δράμα, όπως και σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας. Βασική αιτία ύπαρξης ανασφάλιστων οχημάτων είναι η ελλιπής ενημέρωση των πολιτών. Οι πολίτες στην Ελλάδα δυστυχώς δεν έχουν “ασφαλιστική συνείδηση” και οι περισσότεροι μάλλον αναγκάζονται να την αποκτήσουν μετά από κάποιο πρόστιμο της τροχαίας ή μετά από κάποιο ατύχημα. Βέβαια τα ανασφάλιστα οχήματα είναι λιγότερα σήμερα. Η πρόθεση της πολιτείας να ελέγξει τους κατόχους ανασφάλιστων οχημάτων, καθώς και η εντατικοποίηση των ελέγχων της Τροχαίας με τη βοήθεια του on line συστήματος που διαθέτει έχουν ωθήσει τους κατόχους οχημάτων στη συστηματικότερη ασφάλιση των οχημάτων. Το πρόβλημα όμως, κατά την άποψή μου, θα διορθωθεί όταν ο μέσος πολίτης συνειδητοποιήσει την αναγκαιότητα της ασφάλισης. Όταν όλοι καταλάβουμε ότι το σταθερό ασφαλιστήριο συμβόλαιο προστατεύει πρώτα από όλους εμάς τους ίδιους και ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα που διανύει ο καθένας μας επειδή το κακό μπορεί να συμβεί οποτεδήποτε.
2) Αποζημιώσεις στον κλάδο αυτοκινήτου. Χρόνος αποζημίωσης;
Όσον αφορά τις αποζημιώσεις στον κλάδο αυτοκινήτου και το χρόνο που απαιτείται γι΄αυτό, οι παθόντες έχουν δύο επιλογές:
α) Την χωρίς κόστος για τους ίδιους επισκευή του οχήματός τους σε συμβεβλημένα συνεργεία του νομού και ο χρόνος επισκευής εξαρτάται αποκλειστικά από τις ίδιες τις ζημίες του οχήματος.
β) Την καταβολή της νόμιμης αποζημίωσης σε μόλις δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημέρα παραλαβής των τιμολογίων και των απαραίτητων δικαιολογητικών από μη συμβεβλημένα συνεργεία.
3) Συνεργάτες. Πόσα ιδιωτικά οχήματα διαθέτει η Εταιρεία;
Η Εταιρεία στο νομό Δράμας με το κατάστημα στην πόλη της Δράμας και τα υποκαταστήματα στο Κ. Νευροκόπι και στο Δοξάτο, απασχολεί τέσσερις (4) υπαλλήλους γραφείου, επτά μηχανοτεχνίτες, έναν διασώστη-πλήρωμα ασθενοφόρου και έναν ιατρό, με τριάντα δύο (32) επαγγελματίες ασφαλιστικούς συμβούλους που διανέμουν τα ασφαλιστικά προϊόντα της Εταιρείας.
Επίσης, διαθέτει τρία ειδικοποιημένα οχήματα βοήθειας για την κάλυψη των αναγκών της περιοχής, καθώς και ένα ιδιόκτητο ασθενοφόρο με το οποίο παρέχεται ποιοτική υπηρεσία υγείας και βέλτιστη φροντίδα και υγεία των ασθενών.
4) Σχέσεις με ντόπιους. Επηρεάζονται από τις ιντερνετικές ή τραπεζικές πωλήσεις;
Οι διαπροσωπικές σχέσεις με τους πελάτες μας είναι το συγκριτικό μας πλεονέκτημα. Δεν θα πρέπει να ξεχνάτε ότι το σύνθημα της Εταιρείας μας είναι “ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΕΣΑΣ”, κάτι που άλλωστε κάνουμε καθημερινά, με συνεχή ενίσχυση του δικτύου των συνεργατών μας σε όλη την ελληνική επικράτεια στοχεύοντας στη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων αμοιβαίας εμπιστοσύνης και σεβασμού. Ο πελάτης μας είναι πρώτα φίλος και μετά ασφαλισμένος και διαφημιστής μας. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι υπάρχουν πελάτες που μας επιλέγουν για πολλά και συνεχόμενα έτη. Θα μπορούσε βέβαια να πει κανείς ότι το «internet» έχει πάρει κάποιο μερίδιο της αγοράς, κυρίως νέους και ασταθείς ασφαλισμένους. Όμως πολλοί από αυτούς επέστρεψαν και πάλι στην Εταιρεία μας, αναζητώντας τη ζεστή προσωπική σχέση σταθερότητας που αναπτύσσεται μεταξύ ασφαλισμένου και ασφαλιστή παραδοσιακά.
Τέλος, όσον αφορά τις Τράπεζες είναι γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κάποιου είδους υπερβάλλοντος ζήλου από την πλευρά των τραπεζικών υπαλλήλων με σκοπό να αυξήσουν τις ασφαλιστικές εργασίες τους, αλλά αυτό αποτελεί ένα θέμα για το οποίο η αρμόδια Εποπτεύουσα Αρχή έχει πάρει ξεκάθαρη θέση με διαχωρισμό των Τραπεζικών εργασιών από τις ασφαλιστικές εργασίες.
5) Υπάρχει ανάγκη-ζήτηση για ασφάλεια ζωής-υγείας-συνταξιοδοτικών προγραμμάτων; Ποια είναι η εικόνα που έχετε;
Το ενδιαφέρον και η επιθυμία των πελατών για την ασφάλιση ζωής και υγείας είναι συνεχώς αυξανόμενα λαμβάνοντας υπόψη την κακή κατάσταση του συστήματος υγείας, τη γενικότερη ανασφάλεια για το μέλλον και το μεγάλο ποσοστό ανασφάλιστων επαγγελματιών λόγω οφειλών στον ασφαλιστικό τους οργανισμό. Όσον αφορά δε τον τομέα του συνταξιοδοτικού πιστεύω ότι στο μέλλον θα έχει περισσότερη ζήτηση λόγω της ανασφάλειας που επικρατεί και στον τομέα αυτό, της κακής οικονομικής κατάστασης των ασφαλιστικών ταμείων και τη μη εμπιστοσύνη του πολίτη προς αυτά.
Τέλος, θα ήθελα να επισημάνω ότι παρά το δύσκολο και ασταθές οικονομικό περιβάλλον, το οποίο συνεχίζει να επηρεάζει αρνητικά την αγορά μας, καταφέραμε να αυξήσουμε το μερίδιο αγοράς μας, κερδίζοντας ολοένα και περισσότερο την εμπιστοσύνη των συμπολιτών μας.
Συνεχίζουμε το αφιέρωμά μας την Τετάρτη 13 Απριλίου 2016 με συνέντευξη στον Γιώργο Ματσούκη, Ασφάλειες Ματσούκη ο οποίος διατηρεί και Αντιπροσωπεία Αυτοκινήτων στο 10ο χλμ Δράμας – Καβάλας.