Η “Ιντερσαλόνικα” επιμένει και διευκρινίζει ότι δε σκοπεύει να διαθέτει Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων ή άλλων κλάδων απευθείας μέσω του Διαδικτύου και ότι θα παραμείνει πιστή στη συνεργασία της με τους Διαμεσολαβούντες Πράκτορες. Δήλωσε η Εταιρεία: Υπάρχουν μερικοί κακοήθεις που συνεχίζουν να παραπλανούν την Αγορά δηλώνοντας ότι η ιστοσελίδα μας δηλώνει ότι Ασφαλίζει απευθείας Αυτοκίνητα, αφήνοντας να εννοηθεί ότι Ασφαλίζει και μέσα του Διαδικτύου και παρακάμπτει τα παραδοσιακά δίκτυα των Πρακτόρων, ενώ αυτό δεν αληθεύει! Η ιστοσελίδα της “Ιντερσαλόνικα” βεβαίως δηλώνει ότι Ασφαλίζει απευθείας Αυτοκίνητα και διάφορους κλάδους και απευθείας από τα κεντρικά της και από τα 120 υποκαταστήματά της που βρίσκονται σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας, εξ άλλου δεν μπορεί να αρνηθεί να Ασφαλίσει οτιδήποτε, αν ο Πελάτης έλθει σε επαφή μαζί της. Αυτό δε σημαίνει ότι Ασφαλίζει Αυτοκίνητα ή άλλα αντικείμενα μέσω του Διαδικτύου και με χαμηλότερα Ασφάλιστρα! Η Εταιρεία είναι γνωστή στην Αγορά ότι τα 120 υποκαταστήματά της και τα κεντρικά, αν εμφανιστεί ένας Πελάτης, προτείνουν το ίδιο ακριβώς τιμολόγιο που έχουν όλοι οι συνεργάτες της! Αυτά για την τάξη!
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΟΥ INTERNET
ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΜΙΣΘΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ !!!
ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ , ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΤΕΛΟΥΜΕ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΑΜΟΙΒΗ !!!
ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ
ΝΑ ΙΔΡΥΟΥΝ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ,
ΚΑΠΟΤΕ Η ΙΖΟΛΑ ( ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΨΥΓΕΙΩΝ ) Η ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ , ΠΑΡΕΚΑΜΨΕ ΤΟΥΣ
ΕΜΠΟΡΟΥΣ , ΙΔΡΥΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ
ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΙ , ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ
ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥΣ , ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ , Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΩ ΕΜΠΟΡΩΝ , ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ SERVICE , ΚΑΙ ΑΜΕΙΒΟΝΤΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ,
ΕΤΣΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ , ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Αγαπητέ Κώστα,
Να είσαι σίγουρος οτι οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές δεν θα αντικατασταθείτε απο τα μηχανήματα. Η ΑΣΦΑΛΙΣΗ χρειάζεται ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
Γνωστός μου ασφαλίστηκε ONLINE , στις αρχές Δεκεμβρίου συγκρούστηκε με άλλο όχημα , δεν ευθυνόταν , προσπαθούσε να βρεί λύση στο πρόβλημα του 25 ημέρες .
Ζήτησε να μιλήσω στον ασφαλιστή μου , για να τον βοηθήσει για το θέμα του.
Ο ασφαλιστής μου τόν βοήθησε , κινήθηκαν οι διαδικασίες άμεσα.
Η απόψη του τώρα είναι οτι μόνο σε ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ ΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ.
Αν έχετε αυτή την πολιτική ίδια ασφάλιστρα για τις απευθείας πωλήσεις απο την ίδια εταιρεία , σας ζητάμε συγνώμη, αλλά έτσι το κατάλαβα.
Θα ήταν καλό όμως σαν ασφαλιστική εταιρεία να προτείνει στους υποψήφιους πελάτες της τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές της.
Στην Γαλλία όταν πήγα να ασφαλίσω το αυτοκίνητό μου και την κατοικία μου απευθείας στην ασφαλιστική εταιρεία. Ζήτησαν την διεύθυνση μου και μου έδωσαν λίστα από συνεργάτες της να επιλέξω για να ασφαλιστώ.
Μ’ ευχαρίστησαν για την επιλογή μου να ασφαλιστώ στη εταιρεία τους, αλλά μου είπαν ότι δεν ασφαλίζουν απευθείας.