Την προσοχή όλων των πλευρών εφιστά η Ιντερσαλόνικα για τα κρούσματα ασφαλιστικής απάτης. Όπως αναφέρει ειδικότερα, στα Κεντρικά Γραφεία της Εταιρείας, που Ασφαλίζει και τον μεγαλύτερο αριθμό οχημάτων σε όλη τη χώρα (πάνω από 700.000) είναι φυσικό και επόμενο να καταφθάνουν συνεχώς νέα κρούσματα ασφαλιστικής απάτης και κυρίως απόπειρας αυτής από… αυτόχειρες! Η Διοίκηση της Εταιρείας, με ιδιαίτερο έγγραφό της, συγχαίρει τους άγρυπνους φύλακες Διευθυντές και Υπευθύνους, του πυκνού δικτύου Υποκαταστημάτων της σε όλη τη χώρα και εφιστά την προσοχή όλων, με αποκάλυψη των μεθόδων απάτης, πέραν των συνήθων εικονικών και παραφουσκωμένων, που εντοπίζει κατά περιοχές και δράστες για την ενημέρωση και προστασία των ανύποπτων θυμάτων, πρώτοι των οποίων είναι οι εύπιστοι και ανύποπτοι ασφαλιζόμενοι.
“Μέχρι στιγμής έχουν εντοπισθεί οι πρωταίτιοι δράστες, που προέρχονται συνήθως από μεγαλόσχημους γυρολόγους της αγοράς, εθισμένοι και αδίστακτοι στην πλαστογραφία και έκδοση ψευδών «βεβαιώσεων ασφάλισης» για είσπραξη «σκοτωμένων» ασφαλίστρων και χωρίς να τους ασφαλίζουν πουθενά! Και αλίμονο στο καταχρεωμένο «Επικουρικό Κεφάλαιο» και στα ανύποπτα θύματα, ενώ οι συλλήψεις δραστών έγιναν πλέον καθημερινό φαινόμενο, με πρόσφατη του Τρικαλινού «Ασφα-ληστή» που έχει μέγα βάθος και συνέχεια.
Δεύτερη και πολύ παλαιά «τεχνική» απάτης είναι τα πλαστά «σήματα ασφάλισης», που τα χρησιμοποιούν «εμπειροτέχνες» της απάτης κρυβόμενοι πίσω από μεγάλα δίκτυα καταχρεωμένων «Επιχειρηματιών» και όχι Επαγγελματιών. Και εδώ τα θύματα είναι στον αέρα και ανασφάλιστοι, με χειρόγραφα πλαστά «σήματα» στα χέρια τους!
Όταν διαπιστώνουν την απάτη, είναι πλέον πολύ αργά! Παρόμοια περίπτωση «έσκασε» ήδη στα Γρεβενά, ενώ το ίδιο φαινόμενο είχε περιορισθεί μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις «ανίδεων» για τις συνέπειες”, τονίζει η Ιντερσαλόνικα.
Τρίτη και αδίστακτη μορφή απάτης – σημειώνει -, είναι η συμπαιγνία πολλών ενόχων δια προσπάθειας εξαπάτησης των Πραγματογνωμόνων, με μεταφορά των πινακίδων κυκλοφορίας σε άλλα όμοιου τύπου και χρώματος οχήματα, που διατίθενται, ειδικά για τον σκοπό αυτό, σε συνεργεία επισκευής, με κατά παραγγελία «βλάβες» και «ζημίες» επ’ αυτών, ανάλογα με την… περίπτωση!
“Ανεξάντλητο το δαιμόνιο του Έλληνα και αλίμονο στις επιχειρήσεις εκείνες που δεν έχουν παρόντες και παντού φύλακες-προστάτες, που αυτοί είναι πρώτα οι έντιμοι επαγγελματίες Συνεργάτες και οι Υπεύθυνοι τοπικών Γραφείων για τους απευθείας τοπικούς ελέγχους. Κάποτε θα κατανοηθεί ότι στην Ελλάδα οι απευθείας ηλεκτρονικές «φθηνές» πωλήσεις τελικά κοστίζουν πολύ περισσότερο από τα τοπικά Γραφεία και τους κατά τόπους επαγγελματίες Συνεργάτες!”, καταλήγει η Εταιρεία