Δυναμική ανάπτυξη εσόδων και ισχυρή κερδοφορία αποτυπώνονται στα οικονομικά μεγέθη όλων των τμημάτων του ομίλου της Allianz για το τρίτο τρίμηνο του 2019.
Η εσωτερική αύξηση των εσόδων έφτασε στο 6,4% με θετικές συνεισφορές από όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, ιδίως από τη ζωή / υγεία και τον επιχειρηματικού τομέα. Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 8,1% σε 33,4 (τρίτο τρίμηνο του 2018: 30,9) δισεκατομμύρια ευρώ.
Το λειτουργικό κέρδος έφτασε στα 3 δις ευρώ, αυξημένο κυρίως λόγω της αύξησης του όγκου στις γερμανικές επιχειρήσεις ασφάλισης ζωής και στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, καθώς επίσης και λόγω του βελτιωμένου τεχνικού περιθωρίου στις περισσότερες από τις επιχειρήσεις του ομίλου.
«Για άλλη μια φορά, η Allianz πέτυχε πολύ θετικά αποτελέσματα σε δύσκολους καιρούς. Είμαστε υπερήφανοι που τόσο πολλοί πελάτες εμπιστεύονται τα προϊόντα και το brand μας. Είμαστε έτοιμοι να επιτύχουμε τον στόχο μας για τα λειτουργικά κέρδη φέτος, παρά την αύξηση των λετουργικών προκλήσεων», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Oliver Bate.