Θέτοντας στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της την εξέλιξη των συνεργατών της και τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών που παρέχει προς τους πελάτες της μέσα από το σχεδιασμό καινοτόμων προϊόντων, η Daedalus θεμελιώνει την ανάπτυξή της σε ισχυρή βάση. Διευρύνει το δίκτυό της και επενδύει σε νέα, ευέλικτα και tailor made προϊόντα, στοχεύοντας στο να τα κάνει γνωστά στο ευρύτερο καταναλωτικό κοινό.
Όπως αναφέρει ο Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος στην Daedalus Life Insurance & Reinsurance Brokers «μόνο ένας καλός επαγγελματίας διαμεσολαβητής μπορεί να πουλήσει ένα προϊόν που θα ικανοποιήσει τον πελάτη. Στο τέλος της ημέρας αυτό που μετρά είναι πόσο αποδοτικοί και χρήσιμοι είμαστε για τις υπηρεσίες που παρέχουμε».
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν τους επαγγελματίες της Daedalus και τους διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό;
Η φιλοσοφία της Daedalus είναι πελατοκεντρική και συνεργατοκεντρική. Αυτό σημαίνει ότι επενδύουμε στους πελάτες και τους συνεργάτες μας. Στόχος μας δεν είναι να πουλήσουμε ένα πρόγραμμα. Αυτό που θέλουμε είναι να δώσουμε στον κάθε πελάτη που είναι ξεχωριστός με βάση την καθημερινότητα και τις ιδιαιτερότητές του ένα ξεχωριστό προϊόν, που θα τον καλύψει όταν χρειαστεί. Θέλουμε οι πελάτες μας να κατανοούν τι αγοράζουν και να το αγοράζουν γιατί το χρειάζονται. Δεν βλέπουμε αριθμούς, βλέπουμε τους ανθρώπους πίσω από τους αριθμούς. Για αυτό και δίνουμε μεγάλη έμφαση στην εξειδίκευση και την εκπαίδευση των συνεργατών μας. Μόνο ένας καλός επαγγελματίας μπορεί να πουλήσει ένα προϊόν που θα ικανοποιήσει τον πελάτη. Στο τέλος της ημέρας αυτό που μετρά είναι πόσο αποδοτικοί και χρήσιμοι είμαστε για τις υπηρεσίες που παρέχουμε. Πρόσφατα ενσωματώσατε δεκαπέντε στελέχη στην ομάδα σας.
Τι έκταση έχει το δίκτυό σας και ποιος είναι ο σχεδιασμός σχετικά με την ανάπτυξή του;……