Τις διαφημίσεις της από το Facebook σταματά και η ασφαλιστική Aviva, ακολουθώντας την κίνηση 400 εταιρειών – ανάμεσά τους οι Coca Cola, Unilever, Starbucks, Adidas, Ben & Jerry’s, Diageo, Ford και Pfizer – που συμμετέχουν στην καμπάνια «Stop Hate for Profit».
Η εν λόγω κίνηση, στην οποία συμμετέχει και η Aviva, γίνεται στον απόηχο της δολοφονίας του George Floyd και έχει σαν στόχο να πιέσει τον κολοσσό των social media να αντιμετωπίσει και να περιορίσει τη ρητορική μίσους στην πλατφόρμα του.
Όπως αναφέρεται στο Insurance age εκπρόσωπος της Aviva εξήγησε πως η ασφαλιστική εξετάζει τακτικά ποιες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων χρησιμοποιεί και τη δεδομένη στιγμή σταματήσαμε τη συνεργασία για να επανεκτιμήσουμε τη χρήση του Facebook στο Ηνωμένο Βασίλειο». Το BBC ανέφερε ότι η ασφαλιστική ακολούθησε την κίνηση της InterContinental Hotels, που επίσης ανέστειλε τις διαφημίσεις της.
Μεγάλος αριθμός διαφημιζόμενων εταιρειών έχει ήδη ενταχθεί στην εκστρατεία Stop Hate for Profit, η οποία κάλεσε τις εταιρείες να μποϋκοτάρουν τις διαφημίσεις από το Facebook τον Ιούλιο, προκειμένου το Facebook να αναγκαστεί να αναλάβει περαιτέρω δράση για να αποτρέψει τη διάδοση μίσους και εξτρεμισμού στην πλατφόρμα του.
Όπως αναφέρεται στον ισότοπο της καμπάνιας από τους επικεφαλής της κίνησης «στις 17 Ιουνίου, ζητήσαμε από τις εταιρείες να ενεργήσουν ενάντια στο μίσος και την παραπληροφόρηση που διαδόθηκε από το Facebook μέσα από το Stop Hate for Profit. Ζητήσαμε από τις επιχειρήσεις να διακόψουν προσωρινά τη διαφήμιση στο Facebook και το Instagram, προκειμένου να αναγκάσουμε τον Mark Zuckerberg, Διευθύνοντα Σύμβουλο του Facebook, να αντιμετωπίσει την επίδραση που είχε το Facebook στην κοινωνία μας. ”
Εκπρόσωπος του Facebook δήλωσε ότι «επενδύουμε δισεκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο για να διατηρήσουμε την κοινότητά μας ασφαλή και συνεχώς συνεργαζόμαστε με εξωτερικούς εμπειρογνώμονες για να αναθεωρήσουμε τις πολιτικές μας.
Έχουμε έλεγχο που αφορά στην καταπάτηση δικαιωμάτων και έχουμε απαγορεύσει 250 “λευκούς” οργανισμούς από το Facebook και το Instagram. «Οι επενδύσεις που έχουμε πραγματοποιήσει στο AI σημαίνει ότι βρίσκουμε σχεδόν το 90% του Hate Speech και ενεργούμε προτού οι χρήστες το αναφέρουν, ενώ μια πρόσφατη έκθεση της ΕΕ διαπίστωσε ότι το Facebook αξιολόγησε περισσότερες αναφορές ρητορικής μίσους σε 24 ώρες από το Twitter και το YouTube.
Γνωρίζουμε ότι έχουμε περισσότερη δουλειά να κάνουμε και θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με ομάδες πολιτικών δικαιωμάτων, όπως η GARM και άλλους ειδικούς για να αναπτύξουμε ακόμη περισσότερα εργαλεία, τεχνολογία και πολιτικές για να συνεχίσουμε αυτόν τον αγώνα. ”
Πηγή: InsuranceAge