Μην χάσετε το χριστουγεννιάτικο τεύχος του περιοδικού Ασφαλιστικό Marketing που κυκλοφορεί με νέες στήλες και ποικίλη ύλη. Στοχεύοντας στην πολυφωνία μεγαλώνουμε κι άλλο τη συντακτική ομάδα του περιοδικού στην οποία προστίθεται και η δημοσιογράφος, Ευγενία Τζώρτζη.
Στις σελίδες του θα διαβάσετε την συνέντευξη του Αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου της Εθνικής Ασφαλιστικής, κ. Σταύρου Κωνσταντά, που μιλά για το έργο της διοίκησης, τη στόχευση της Εθνικής και τα σχέδια της ΕΤΕ για τη θυγατρική της.
Όπως αναφέρει: ” Ο μέτοχος της Εθνικής Ασφαλιστικής, δηλαδή η Εθνική Τράπεζα, έχει καταθέσει στο πλάνο ανασυγκρότησης (Restructuring Plan) την πώληση τουλάχιστον του 75% της Εταιρίας μέχρι 31.12.2016 και με ορίζοντα ολοκλήρωσης της διαδικασίας μέχρι 30.06.2017. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να τονισθεί ότι η Εταιρία με τη διαρκή κερδοφορία και τις ενέργειες κεφαλαιακής ενίσχυσης στον τομέα προϊόντων και επενδύσεων, συνεισφέρει προστίθοντας αξία στη μητρική της, σε αυτούς τους τομείς“.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ τη συνέντευξη του κ. Σ. Κωνσταντά.
Κεντρικό αφιέρωμα του περιοδικού είναι οι ναυτασφαλίσεις στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του οποίου εξειδικευμένοι επαγγελματίες του κάδου καταθέτουν τις απόψεις τους:
- Ντορίνα Οικονομοπούλου, Marsh
- Dan Plummer, Matrix
- Μάνος Λορέντζος, HCLBA
- Μιχαήλ Βουρλίδης, Minimar Shipping
- Χριστίνα Κατσαρού, Εθνική Ασφαλιστική
- Αγγελική Μαραγκάκη, Interamerican
- Αθανάσιος Τριανταφύλλου, Generali
- Μαρία Πρεβεζάνου, EVMAR Marine Services
Στο τρέχον τεύχος η συντακτική ομάδα του ΑΜ σκιαγραφεί την ασφαλιστική αγορά της Λάρισας και σας παραθέτει ρεπορτάζ και συνεντεύξεις από ανθρώπους της διαμεσολάβησης.
Στις σελίδες του θα βρείτε αρθρογραφία, απόψεις στελεχών της αγοράς και του ευρύτερου επιχειρείν, ρεπορτάζ αλλά και νέες στήλες όπως το 360 view, το ψηφιακό marketing, το insurance journal καθώς και το ασφαλιστικό σταυρόλεξο.
Επίσης διαβάστε:
1. Άποψη: Καζάνι που βράζει τα “επείγοντα” στα δημόσια νοσοκομεία. Πού είναι η ιδιωτική Ασφάλιση; – Του Νίκου Μωράκη, Αρχισυντάκτη του ΑΜ
2. Το OBAMACARE παραβίασε “ασφαλιστικές θύρες”, της Ευγενίας Τζώρτζη
3. Ε. Θωμόπουλος: Να αναγνωριστούν οι ασφαλιστικές εταιρείες ως ισότιμοι φορείς επαγγελματικής ασφάλισης
4. Γ. Χρηστίδου Βοτσαρίδου, INTERLIFE: Πιστεύουμε στο θεσμό του Διαμεσολαβητή
5. Διαμεσολαβούντες: Όχι στον εκβιασμό. Ναι στην ελεύθερη επιλογή ασφάλισης
6. Επαρχία
7. Ν. Γεωργόπουλος: Ransomware και απώλειες δεδομένων στην κορυφή των αποζημιώσεων για cyberinsurance
8. Truck & Cargo Insurance, Γ. Σαμολαδάς: Η ετήσια αύξηση παραγωγής φτάνει στο 15-20%
9. Ανδρέου Γιώργος, Ασφαλιστικός Σύμβουλος: Οι ασφαλιστικές μπορούν να αναρτούν τις ημερήσιες αποζημιώσεις στα site τους
10. MDRT: Το LinkedIn δημιουργεί επαγγελματίες
Με αφορμή τα χριστούγεννα αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε νέες -πιο ανάλαφρες- στήλες όπως:
-
- Autoland
- Gifts: Προτάσεις για επαγγελματίες
- Moments: Προτάσεις για εξόδους
Το Ασφαλιστικό Marketing είναι το μόνο επιμορφωτικό περιοδικό της αγοράς… οπότε μην ξεχάσετε να κάνετε το Test Αξιολόγησης όπως έχει διαμορφωθεί από τις νέες ερωτήσεις βασισμένες στο νέο εποπτικό πλαίσιο του Solvency II.
Και επειδή μετράμε πολλά χρόνια στην αγορά σας προκαλούμε να τσεκάρετε τις γνώσεις σας… με ένα ασφαλιστικό σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες
Το Ασφαλιστικό Marketing είναι το περιοδικό «σεμινάριο» που κάθε ασφαλιστικός διαμεσολαβητής οφείλει να έχει στο γραφείο του. Αναζητήστε το!