Η Lemonade πρόκειται να εξαγοράσει τη Metromile τον επόμενο χρόνο.
Η Metromile έχει δεδομένα οδήγησης για μια δεκαετία και το μοντέλο που χρησιμοποιεί διαθέτει άδειες σε 49 πολιτείες. Όλες αυτές οι άδειες θα συγχωνευθούν σε μια ενιαία εταιρεία εάν ολοκληρωθεί η συμφωνία.
Η τιμή εξαγοράς βάζει τη Metromile σε χαμηλότερο πήχυ από ό,τι ήταν όταν η εταιρεία εισήλθε στο χρηματιστήριο και αποτιμήθηκε στα 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Η εξαγορά υποδηλώνει ότι η Metromile έχει πλήρως μειωμένη αξία ιδίων κεφαλαίων περίπου 500 εκατομμυρίων δολαρίων. Οι μέτοχοι της Metromile θα λάβουν κοινές μετοχές Lemonade σε αναλογία 19:1. Γιατί όμως συγχωνεύονται αυτές οι δύο εταιρείες;
Ο Daniel Schreiber, ο διευθύνων σύμβουλος της Lemonade, είχε αναφερθεί κατά τη διάρκεια κλήσης επενδυτών τον Νοέμβριο για το πώς η συμφωνία θα ωφελήσει τη Lemonade.
«Θα μας πάρει χρόνια για να δημιουργήσουμε τέτοιου είδους δεδομένα», είπε ο Schreiber. «Προσφέρουμε όλο το Metromile mojo στο Lemonade Car, το οποίο θα οδηγήσει σε μια προσφορά προϊόντων που θα είναι μοναδική στην αγορά. Μαζί θα έχουμε όλα τα άτομα και τα εργαλεία για να προσφέρουμε τις πιο πελατοκεντρικές υπηρεσίες ασφάλισης αυτοκινήτου. Αυτό είναι το σχέδιο».
Η Metromile είχε κάποιο πρόβλημα με λειτουργικές απώλειες τους τελευταίους μήνες. Κατά τη διάρκεια της κορύφωσης της πανδημίας COVID-19, η εταιρεία είδε μειώσεις που σχετίζονται με τα ασφάλιστρά της, καθώς οι άνθρωποι οδηγούσαν λιγότερο και το μοντέλο της λειτουργεί με σύστημα πληρωμής ανά μίλι. Ωστόσο, η εταιρεία έχει επίσης δει απώλειες που αποδίδονται στο κόστος επισκευής αυτοκινήτων, όπως και όλες οι παραδοσιακές ασφαλιστικές εταιρείες αυτοκινήτων.
Οι ειδικοί του κλάδου συμφωνούν ότι αυτή η εξαγορά θα μπορούσε να ωφελήσει και τις δύο εταιρείες.
Ο Mark E. Watson III, ιδρυτής της Aquila Capital Partners, δήλωσε: “Οι δύο εταιρείες μπορούν να επωφεληθούν από τα δυνατά σημεία της άλλης, ενώ χρησιμοποιούν επιπλέον κοινόχρηστους πόρους, υποδομές και προσφορές προϊόντων για να προωθήσουν την εταιρεία προς τα εμπρός. Είναι λογικό να συνεργαστούν αυτές οι δύο εταιρείες. Ως εταιρείες που και οι δύο μπήκαν στο χρηματιστήριο με ανώριμα επιχειρηματικά μοντέλα, θα είναι σε καλύτερη θέση για επιτυχία ως συνδυασμένη οντότητα.”