Απολογιστικά καταβάλλονται οι αποζημιώσεις που αφορούν νοσηλεία για τους ασφαλισμένους της International Life. Αυτό σημαίνει ότι όσοι έχουν συμβόλαια που καλύπτουν νοσηλεία κατά την έξοδο τους από το ιδιωτικό νοσοκομείο καλούνται να πληρώσουν το κόστος στην ουσία “από την τσέπη τους” με πιστωτική κάρτα, συναλλαγματική ή μετρητά.
Εν συνεχεία πρέπει να παραλάβουν τα σχετικά δικαιολογητικά που χρειάζονται και να τα αποστείλουν “με δική τους ευθύνη επιλογής ταχυδρομικού μέσου στα Κεντρικά Γραφεία της International Life για απολογιστικό έλεγχο και εκκαθάριση ”.
Αυτό που προς το παρόν δεν ορίζεται είναι πότε ακριβώς θα αποζημιωθούν άνθρωποι με προβλήματα υγείας, που έχουν καταβάλλει τα ασφάλιστρα τους και υποχρεούνται βγαίνοντας από το νοσοκομείο να πληρώσουν τη νοσηλεία τους.
Διαβάστε την ενημέρωση που έστειλε ο διαχειριστής της εταιρείας, κ . Περιστέρης για τους ασφαλισμένους:
Ο Ασφαλισμένος (..πελάτης;) είτε πάει σε “συμβεβλημένο” είτε πάει σε “μη συμβεβλημένο” Νοσοκομείο/Κλινική θα γνωρίζει και από τα Συντονιστικά Τηλεφωνικά Κέντρα(8011188688, 210-6288068) ότι το περιστατικό της νοσηλείας του θα αντιμετωπιστεί απολογιστικά και ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση τόσο τα συντονιστικά τηλεφωνικά κέντρα όσο και οποιοδήποτε από τα αρμόδια στελέχη των ασφαλιστικών εταιριών International Life ΑΕΑΖ & ΑΕΓΑ να προ-εγκρίνουν την νοσηλεία του.
Τα “συμβεβλημένα” Νοσοκομεία/Κλινικές έχουν συμβάσεις με τις International Life AEAZ & AΕΓΑ μέσω των οποίων είναι υποχρεωμένα μεταξύ άλλων να τηρούν συγκεκριμένους τιμοκαταλόγους χρέωσης όχι μόνο νοσηλίων αλλά και αμοιβών χειρουργών, αναισθησιολόγων και ιατρών λοιπών ειδικοτήτων.
Ακριβώς γι΄ αυτόν τον λόγο οι ενδιαφερόμενοι ασφαλισμένοι θα πρέπει να λένε στο “συμβεβλημένο” Νοσοκομείο/Κλινική τόσο τον αριθμό συμβολαίου τους όσο και την ασφαλιστική εταιρία που τους καλύπτει (International Life ΑΕΑΖ ή ΑΕΓΑ) και κατά την έξοδό τους να εξοφλούν τον λογαριασμό της νοσηλείας τους (Πιστωτική Κάρτα, Μετρητά ή υπογραφή συναλλαγματικής) να παραλαμβάνουν τα εξοφλημένα τιμολόγια παροχής υπηρεσιών και τον πλήρη φάκελο της νοσηλείας τους και να τα στέλνουν, μαζί με το Βιβλιάριο του Ταμείου Κύριας Κοινωνικής τους Ασφάλισης και με δική τους ευθύνη επιλογής ταχυδρομικού μέσου, στα Κεντρικά Γραφεία της International Life για απολογιστικό έλεγχο και εκκαθάριση.
Ο έλεγχος “πόρτας” που κάνει η Εταιρία Ιατρικών Συμβούλων Accurate σε αρκετές ‘συμβεβλημένες” Ιδιωτικές Κλινικές ήταν μέχρι τώρα και θα συνεχίσει να είναι αποκλειστικά και μόνο βοηθητικός της διαδικασίας απολογιστικής εκκαθάρισης μιας δαπάνης νοσηλείας και σε καμιά περίπτωση η Εταιρία Accurate δεν έχει την αρμοδιότητα να εγκρίνει μια νοσηλεία.
Ελπίζω να είμαι απόλυτα σαφής και να μην διαβάσω καμιά επόμενη διαμαρτυρία του στυλ”Κύριε Περιστέρη υποδείξτε μας τα σημεία των όρων του συμβολαίου τα οποία σας δίνουν το δικαίωμα να ανατρέπετε πρακτική αρκετών ετών της International Life ΑΕΑΖ ως προς την ακολουθητέα διαδικασία ανάληψης ευθύνης για την κάλυψη συγκεκριμένων δαπανών νοσηλείας”.
“….να μην διαβάσω καμιά επόμενη διαμαρτυρία του στυλ…”. Είναι αυτό ύφος σοβαρής ανακοίνωσης;! Που νομίζει ότι απευθύνεται σε παιδάκια νηπιαγωγείου; Ελπίζω στην δουλειά του να είναι πιο σοβαρός ο κ. διαχειριστής!
Μα και στην κοινωνική ασφάλιση το ίδιο δεν γίνεται;
Μόνο που η κοινωνική ασφάλιση δεν πτωχεύει ούτε κλείνει!
Ο κύριος Περιστερης που ανέλαβε εξ ολοκλήρου τη διοίκηση της International Life, νομίζει ότι βρίσκεται σε Δημόσια υπηρεσία και απευθύνεται σε υφισταμενους του. Θεωρώ πως στερείται σοβαροτητας ο κύριος. Η άλλοτε σοβαρή International Life, σήμερα τελει υπο καθεστώς διάλυσης. Τα τηλέφωνα δεν απαντούν σχεδόν ποτέ, οι πελάτες, χρωστούν τις συναλλαγματικες στα νοσοκομεία, ή έχουν δανειστεί λεφτά από φίλους και συγγενείς για να καλύψουν το χρέος τους ή χρεώνονται με τόκους σε πιστωτικές κάρτες, και ο κύριος Περιστερης, κωλυσιεργει αδικαιολογητα,να πληρώσει αποζημιώσεις που έχουν ήδη εγκριθεί απο τον κλάδο. Σε προσωπική μου επικοινωνία μαζί του, με διαβεβαίωσε ότι μέχρι τις 10 Οκτωβρίου θα έχει αρχίσει να πληρώνει, και σήμερα δεν εμφανίζεται ούτε καν στο τηλέφωνο, για συναλλαγματική που σε γνώση του, έχει λήξει. Τα λεφτά των αποζημιώσεων για τα τις εξωνοσοκομειακες παροχές, όπως λέει η αγορά, δεν θα τα πάρουν. Κανένα ιδιωτικό νοσοκομείο, δεν διατηρεί σύμβαση με την εταιρεία με αποτέλεσμα να πληττονται οι ασφαλισμενοι αλλά και ο θεσμός. Η εταιρεία φέρεται με ασυνεπεια στις ίδιες τις εξαγγελίες της. Είχαν στείλει ενημερωτική εγκυκλιο που ανέφερε ότι για τα επόμενα 2 χρόνια, οι αποζημιώσεις θα δίνονται κανονικά απο την INTERNATIONAL LIFE, με την μεταφορά των συμβολαίων στην Εθνική. Όμως τίποτα. Ανθρακες ο θησαυρός. Η κοροιδια συνεργατών και πελατών, συνεχίζεται. Ντροπή.