H MINETTA Ασφαλιστική για 4η συνεχή χρονιά συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η οποία διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Εθνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών.
Η Εταιρία, αναγνωρίζοντας τη σημασία της εξυπηρέτησης του πελάτη, ως πρωταρχικού πυλώνα ανάπτυξής της, συμμετείχε ενεργά στην εβδομάδα αυτή, με δράσεις για την ανάδειξη καινοτόμων ιδεών προς όφελος των ασφαλισμένων και των συνεργατών της.
Στη διάρκεια της εργασιακής εβδομάδας από 7/10/19 έως και 11/10/19 διοργανώθηκαν μια σειρά από ενέργειες, εντός και εκτός της Εταιρίας, που αφορούσαν στους πελάτες, στους συνεργάτες αλλά και στους εργαζόμενους με κεντρικό μήνυμα «ΓιορτάΖΟΥΜΕ την εξυπηρέτηση».
Ενδεικτικά:
- Η Εταιρία διοργάνωσε για τους υπαλλήλους της, ένα διαδραστικό εργαστήριο εκπαίδευσης με τίτλο: «Παραδείγματα καλής και κακής εξυπηρέτησης». Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης, οι εργαζόμενοι είχαν την ευκαιρία να βιώσουν παραδείγματα καλής και κακής εξυπηρέτησης εμπνευσμένα από πραγματικά περιστατικά
- Για τους ασφαλισμένους που εγράφησαν κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας στη διαδικτυακή πύλη «MyMinetta», η Εταιρία πρόσφερε ένα αναμνηστικό δώρο
- Παράλληλα, για όσα συμβόλαια εκδόθηκαν εντός της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης και με αφορμή τη συμπλήρωση των 45 ετών από την ίδρυσή της, η Εταιρία προσέφερε 45 λεπτά για κάθε ένα από αυτά για φιλανθρωπικό σκοπό
- Η Εταιρία οργάνωσε για έναν αριθμό συνεργατών της εκδήλωση, κατά την οποία συζητήθηκαν θέματα εξυπηρέτησης
Η εξυπηρέτηση του πελάτη και του συνεργάτη τοποθετούνται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής, η οποία συστηματικά συνεχίζει να εκσυγχρονίζει τις προσφερόμενες υπηρεσίες της προς όφελος του κοινού και των συνεργατών της.