Από τις 21 Οκτωβρίου και για 6 εβδομάδες θα προβάλλεται η νέα διαφημιστική καμπάνια της ΑΧΑ Ασφαλιστικής σε Τηλεόραση και Internet, η οποία αυτήν τη φορά είναι αφιερωμένη στην Υγεία.
Η ΑΧΑ επέλεξε για τη νέα διαφημιστική καμπάνια θέμα την Υγεία, η οποία σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες αποτελεί για τους Έλληνες τη βάση της πυραμίδας των ασφαλιστικών αναγκών, ειδικά τη σημερινή εποχή που οι παροχές του κοινωνικού φορέα κάθε άλλο παρά ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πολιτών. Παράλληλα, η Υγεία αποτελεί στρατηγική επιλογή του Ομίλου ΑΧΑ και της ΑΧΑ Ελλάδας. Μέσω της διαφήμισης προβάλλεται το πρόγραμμα Mediσυν και η έκπτωση 10% παρέχεται σε νέους πελάτες.
Το νέο δημιουργικό επιλέχθηκε, αφού πρώτα αξιολογήθηκαν τρία διαφορετικά διαφημιστικά concepts του Ομίλου για την Υγεία, λαμβάνοντας υπόψη τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε τελικούς καταναλωτές. Το συγκεκριμένο δημιουργικό ξεχώρισε διότι αντανακλά με ευαισθησία την αντίληψη του Έλληνα καταναλωτή που ανησυχεί για το πώς θα αντεπεξέλθει οικονομικά στις δαπάνες νοσηλείας, αν χρειαστεί να νοσηλευτεί.
Η προσέγγισή του ξεκινά με την ανάδειξη του προβληματισμού του ανθρώπου για το τι θα συμβεί σε περίπτωση προβλήματος υγείας και καταλήγει με την ανάδειξη της λύσης από την ΑΧΑ. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται η ηρεμία του ασφαλισμένου, ο οποίος μπορεί να εστιάσει την προσοχή του στην καθημερινή του δραστηριότητα, αφήνοντας την προστασία της υγείας του στην ΑΧΑ.