Τη νέα της διαφημιστική καμπάνια σε τηλεόραση και διαδίκτυο ξεκίνησε από χθες Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013, η ΑΧΑ Ασφαλιστική, που επικεντρώνεται στην ικανοποίηση του Πελάτη κατά τη διαδικασία Αποζημίωσης στον κλάδο Αυτοκινήτου. Για να χτίσει τη διαφημιστική της προσέγγιση η ΑΧΑ, που βασίζεται πάντα στον εσωτερικό κόσμο του καταναλωτή (insight), έλαβε υπόψη τα αποτελέσματα της Έρευνας Ικανοποίησης Πελάτη (Customer Scope) – Νοέμβριος 2012, η οποία έδειξε ότι 9 στους 10 πελάτες της ΑΧΑ Ελλάδος δηλώνουν ικανοποιημένοι από την Αποζημίωσή τους στον κλάδο Αυτοκινήτου. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να αναφερθεί ότι η ΑΧΑ Ελλάδας από το 2010 τρέχει αυτή την έρευνα 2 φορές το χρόνο, πάντα με πολύ υψηλό δείκτη ικανοποίησης των πελατών της.
Στόχος της ΑΧΑ με αυτή την καμπάνια είναι να παρουσιάσει με αποδείξεις την αξιοπιστία της Εταιρείας, την προσήλωση των εργαζομένων και των συνεργατών της στον πελάτη και τη δέσμευσή τους για παροχή ανώτερων υπηρεσιών αναδεικνύοντας το υψηλό επίπεδο της πελατοκεντρικότητάς της.