Tο βλέπουμε παντού γύρω μας, σε κάθε οικογένεια, σε κάθε νέο νοικοκυριό. Μια ολόκληρη γενιά, αυτή των Millennials, μαζί και η GenZ, στενάζει. Υπό την πίεση δυσβάσταχτων λογαριασμών, καθημερινά καλείται να αποφασίζει ποιες ανάγκες θα καλύψει και ποιες θα αφήσει πίσω. Σε ένα τρενάκι τρόμου, που γκρεμίζει όνειρα και αναδιαμορφώνει προϋπολογισμούς, τι περιθώρια έχει η ασφάλιση να κερδίσει έδαφος, δίνοντας παράλληλα λύσεις στα αδιέξοδα;
Του Χρήστου Γαβαλά, αναδημοσίευση από την ειδική έκδοση “insurance.mag” που κυκλοφόρησε με την free press LiFO
Τα στοιχεία είναι αποθαρρυντικά. Έρευνα που νωρίτερα φέτος είδε το φως της δημοσιότητας, με στοιχεία από τον ιστότοπο σύγκρισης ασφαλίσεων Insuranks στην Αμερική, αποκαλύπτει ότι λιγότεροι από τους μισούς Millennials διαθέτουν ασφάλιση ζωής. Από τους 1.000 ερωτηθέντες που γεννήθηκαν μεταξύ 1981 και 1996, μόνο το 47% δήλωσε ότι είχε κάποιο συμβόλαιο.
Για να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο σχετικά με το τι θέλουν οι νέοι από την ασφάλιση μιλήσαμε με δύο νέες γυναίκες του κλάδου, που προσπαθούν να σπάσουν στεγανά και να αλλάξουν νοοτροπίες, με τρόπο επωφελή για την ασφαλιστική βιομηχανία.
Η Τερέσα Μπλίσινγκ μεγάλωσε στη Γερμανία, με γονείς που διατηρούσαν ασφαλιστικό γραφείο. Έπειτα από μία δεκαετία στην Generali, το 2015 πέρασε στo management consulting και την ακαδημαϊκή έρευνα, διερευνώντας τον αντίκτυπο των νέων τεχνολογιών στον ασφαλιστικό κλάδο.
Το 2019 έγινε συνιδρύτρια του Asia InsurTech Podcast, πλέον ενός από τα μεγαλύτερα ασφαλιστικά podcasts στον κόσμο, προσεγγίζοντας κοινό σε περισσότερες από 160 χώρες. Το 2023 διεύρυνε την εμβέλεια αυτή με μια νέα εκπομπή, το InsurTech Amplified…