Σε συνέχεια άρθρου του Insurancedaily.gr με τίτλο “Εξώδικο στην ΝΝ από τους εργαζόμενους της Τράπεζας Πειραιώς για το ομαδικό τους συμβόλαιο” η συντακτική ομάδα επικοινώνησε με την NN η οποία και επισήμανε ότι “το εξώδικο έχει προκαλέσει μεγάλη έκπληξη τόσο για το περιεχόμενο του όσο και για το ύφος του, ιδίως δεδομένου ότι προέρχεται από ένα συγκεκριμένο σύλλογο εργαζομένων πρώην εξαγορασθείσας τράπεζας”.
Σύμφωνα με την εταιρεία “Οι διαμαρτυρίες για δήθεν αδικαιολόγητες αρνήσεις κάλυψης περιστατικών και κωλυσιεργίες δεν επιβεβαιώνονται. Σημειώνεται ότι πρόσθετα δικαιολογητικά απαιτούνται μόνο για το 5% των περιπτώσεων, ενώ μόνο στο 0,2% των περιπτώσεων έχουν γίνει απορρίψεις λόγω συγγενών παθήσεων”.
Η ΝΝ αναφέρει ότι το εν λόγω ομαδικό καλύπτει συνολικά 32.000 ασφαλισμένα μέλη και “μέσα στους τελευταίους 10 μήνες έχουν υποβληθεί 40.000 αιτήσεις αποζημίωσης, εκ των οποίων όμως οι 36.700 έχουν αποζημιωθεί”.
Συνολικά όπως εξηγεί στην εταιρεία “Κατά μέσο όρο διεκπεραιώνονται 1.300 αιτήσεις ανά εβδομάδα και για αυτό το σκοπό έχει δημιουργηθεί ειδική ψηφιακή πλατφόρμα για να διευκολύνει τους ασφαλισμένους (υποβολή απευθείας αίτησης, σκαναρισμένα δικαιολογητικά). Κατά μέσο όρο η καταβολή των αποζημιώσεων γίνεται μέσα σε 5-10 ημέρες”.
Η ΝΝ προχώρησε στο συγκεκριμένο συμβόλαιο με την κατάρτιση των όρων σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Τράπεζας Πειραιώς, η οποία πληρώνει και τα ασφάλιστρα και θεωρεί πιθανό “η κίνηση αυτή έχει να κάνει με συνδικαλιστικές αντιπαραθέσεις, οι οποίες δεν αφορούν την ασφαλιστική και στις οποίες ουδεμία εμπλοκή έχει”.
Ξεκαθαρίζει ότι το “εν λόγω εξώδικο – προφανώς χωρίς ευθύνη των εργαζομένων- έχει γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης για να χτυπηθεί η ΝΝ και η πολύ επιτυχημένη πορεία της τη χρονιά που έκλεισε” και καταλήγει ότι “η στρατηγική συνεργασία ΝΝ – Πειραιώς που μετράει πάνω από 10 χρόνια και ανανεώθηκε πρόσφατα για άλλα 10+5 χρόνια δεν μπορεί να επηρεαστεί από τέτοιου είδους δημοσιεύματα”.
Ως εργαζόμενος στην Τραπεζα Πειραιώς, τυγχάνει να γνωρίζω οτι το εν λόγω εξώδικο δεν το έκαναν οι εργαζόμενοι, οι οποιοι σαφέστατα γνωρίζουν οτι το εν λόγω ομαδικό πρόγραμμα είναι μια ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ ΠΑΡΟΧΗ της Τράπεζας προς τους υπαλλήλους και τα μέλη των οικογενειών τους, αλλά ο τρίτος το μέγεθος Σύλλογος Εργαζομένων από τους έξι συνολικά που δραστηριοποιούνται στην Τράπεζα, και δεν είναι τίποτε άλλο από μια κίνηση εντυπωσιασμού και παραπλάνησης των εργαζομένων, προς άγραν νεων ψηφοφόρων. Την ευθύνη για την απρόσκοπτη λειτουργία του προγράμματος, την έχει η Τράπεζα, επομένως αν καποιος έχει το δικαίωμα, ή την υποχρέωση να προχωρήσει σε εξώδικη διαμαρτυρία, είναι μόνο η Τράπεζα. Αν θέλει ο εν λόγω σύλλογος να προσφέρει κάτι πραγματικά εκτός από ψέματα και ανακρίβειες, ας έκανε στη τράπεζα ενα εξώδικο, η οποία κατά τη γνωμη του Προεδρου του, προσφέρει ένα πρόγραμμα που δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες των εργαζομένων.
Κύριε Ψιλιώτη,
Ως εργαζόμενος στην τράπεζα, απαντήστε μου αν τα προστατευόμενα είναι δωρεάν, ή αν τα πληρώνει ο εργαζόμενος. Διότι, αν τα πληρώνει ο εργαζόμενος (και όχι η τράπεζα) έχει κάθε δικαίωμα να διαμαρτυρηθεί και να ζητήσει εξηγήσεις.