“Τόσα πολλά από τα όνειρά μας στην αρχή φαίνονται αδύνατα, στη συνέχεια απίθανα, και με τη δύναμη της θέλησης μας γίνονται αναπόφευκτα” (Christopher Reeve). Αυτό αναφέρει ο συνιδρυτής της Lemonade, Daniel Schreiber, στον απολογισμό για τα δύο περίπου χρόνια που δραστηριοποιείται στην ασφαλιστική αγορά. “Όλοι αγαπούν έναν υπερήρωα. Ο Superman και ο Spiderman είναι κλασικοί, ο Deadpool είναι φαβορί, αλλά για τους σκοπούς μας ο Iron Man είναι o πλέον αντιπροσωπευτικός. Σε αντίθεση με τον Clark Kent, τον Peter Parker ή τον Wade Wilson, ο Tony Stark δεν έχει εγγενείς υπερδυνάμεις.
Η ιστορία του δείχνει πώς η τεχνολογία μπορεί να μετατρέψει ένα σώμα που νοσεί σε έναν υπερήρωα. Αυτά που καταφέραμε σε 2 χρόνια είναι απίστευτα και κυρίως όσον αφορά τον ‘Δείκτη Αυτοματισμού’, που καταγράφει την αναλογία πελατών προς τα μέλη της ομάδας.
Πριν από δύο χρόνια είχαμε 96 πελάτες και 21 άτομα προσωπικό: ο δείκτης αυτοματισμού μας ήταν 5. Σήμερα έχουμε λιγότερα από 100 μέλη της ομάδας και πάνω από 250.000 πελάτες και ο δείκτης ανέρχεται στο 2.500:
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωση της η Lemonade έχει σημαία να δούμε πόσα συμβόλαια ανά εργαζόμενο έχουν οι ασφαλιστικές, καθώς οι πιο αποδοτική ασφαλιστική εμφανίζεται να έχει 1.200 συμβόλαια ανά υπάλληλο.
Το μυστικό της Wonder Woman
Ποιο είναι το μυστικό; H Maya. Η Maya είναι ένα πραγματικό πρόσωπο, με πλήρη απασχόληση και οικογένεια, αλλά το alter ego της καταφέρνει να πουλήσει ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο κάθε 60 δευτερόλεπτα, 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα. Η «AI Maya» είχε εκατομμύρια συνομιλίες τα τελευταία δύο χρόνια – χιλιάδες από αυτούς ταυτόχρονα. Και αντι να κουραστεί, έχει μόλις ξεκινήσει: τις περισσότερες μέρες χειρίζεται περισσότερους πελάτες από ό, τι έκανε την προηγούμενη μέρα. Η ανθρώπινη Μάγια είναι εξουσιοδοτημένος πράκτορας και μια υπέροχη γυναίκα, αλλά για να γίνει superwoman χρειάζεται τον εξωσκελετό. Και δεν είναι μόνο η Μάγια. Ο Jim κάνει το ίδιο πράγμα όταν χειρίζεται αξιώσεις, ενώ ο Cooper (ο Jarvis wannabe) διαχειρίζεται ένα μεγάλο μέρος του back office της εταιρείας, παρέχοντας undewriting, χρηματοδότηση, έρευνα και ανάπτυξη.
Σούπερ χαρούμενοι;
Η απάντηση είναι «όχι». Η ομορφιά στην τεχνολογία έγκειται στο ότι μπορεί συνεχώς να βελτιώνει ταυτόχρονα την αποτελεσματικότητα της εταιρείας και την ικανοποίηση των πελατών. Όταν ο AI Jim πληρώνει μια απαίτηση σε 3 δευτερόλεπτα, χωρίς να συμπεριλαμβάνει τον ανθρώπινο Jim, είναι εξαιρετικά αποτελεσματικός και αυτό ικανοποιεί τους καταναλωτές. Και εμφανίζεται στους αριθμούς: το clearsurance.com, η «αξιόπιστη και ανεξάρτητη φωνή του ασφαλισμένου καταναλωτή», που παρακολουθεί την ικανοποίηση του πελάτη για τις 270 εταιρείες στις ΗΠΑ που προσφέρουν ασφαλίσεις κατατάσσει την Lemonade στην 1η θέση.