Αντιμέτωποι με την καταστροφή που άφησε πίσω του η επέλαση του κυκλώνα Ιανού είναι πλέον οι κάτοικοι της Καρδίτσας.
Μιλώντας στο id για τις καταστροφικές πλημμύρες στην πόλη που χτύπησε πολλές περιοχές της χώρας την περασμένη εβδομάδα, ο Γιώργος Κολτσίδας, Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής -με ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα συνεργατών σε κεντρική δυτική και βόρεια Ελλάδα – περιέγραψε την κατάσταση που επικρατεί στην πόλη του και επισήμανε την άμεση κινητοποίηση των ασφαλιστικών αλλά και την ανάγκη να δουν και από την κοινωνική σκοπιά τους ασφαλισμένους.
Την περασμένη Παρασκευή στο Νομό Καρδίτσας κατά τη διάρκεια της νύχτας έπεσαν 214 χιλιοστά βροχής που αντιστοιχούν σε 54 εκατ. τόνους νερό στην ευρύτερη περιοχή. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ολόκληρη η πόλη, η κεντρική πλατεία οι γύρω εμπορικοί δρόμοι, αλλά και αρκετά χωριά, να πλημμυρίσουν καταστρέφοντας επιχειρήσεις και κατοικίες σε υπόγειους και ισόγειους χώρους.
Η αντίδραση των Ασφαλιστικών εταιρειών στο θέμα ήταν άμεση καθώς την επόμενη ημέρα, το Σάββατο, πραγματογνώμονες επισκέφτηκαν την πόλη για να αξιολογήσουν τις ζημιές ενώ την Κυριακή, ακόμα περισσότεροι κατέφθασαν για τον ίδιο σκοπό.
Ο κ. Κολτσίδας μας μίλησε για μεγάλη καταστροφή στο κέντρο της πόλης του, όπου διατηρεί και ο ίδιος τα κεντρικά του γραφεία. Τράπεζες κλειστές, εστίαση & εμπορικά καταστήματα βουτηγμένα στη λάσπη και ένα δυσοίωνο μέλλον για την οικονομία της πόλης. Ακόμα και να αποζημιωθούν όσοι είχαν ασφαλισμένες τις επιχειρήσεις τους η κίνηση στην πόλη θα αργήσει να αποκατασταθεί και να επανέλθει στους κανονικούς της ρυθμούς.
Και εδώ είναι η ανάγκη να δημιουργηθεί μια κάλυψη ηθικής βλάβης από τέτοιου είδους ζημιές προκειμένου ο κόσμος πέρα από την αποζημίωση που δικαιούται για το εμπόρευμά του και τις υλικές ζημιές στην επιχείρησή του να μπορεί να αποζημιωθεί και για την ψυχική οδύνη των όσων έζησε.
Όπως μας λέει “Είναι η κατάλληλη στιγμή οι Ασφαλιστικές εταιρείες – όπου έδειξαν άμεσα αντανακλαστικά στο θέμα και τις ευχαριστούμε (άτυπη παράταση πληρωμής ασφαλίστρων στο Νομό, πραγματογνώμονες στη πόλη για τη καταγραφή των ζημιών & συνεχή επικοινωνία μαζί τους) – να δείξουν παράλληλα και το κοινωνικό τους πρόσωπο. Να κινηθούν πέρα από τις βασικές υποχρεώσεις αποζημίωσης που έχουν δείχνοντας ευελιξία & αμεσότητα. Υπογραμμίζοντας τους λόγους που πρέπει να τους εμπιστευόμαστε. Για να στέκονται δίπλα στους ασφαλισμένους τους σε δύσκολες στιγμές σαν αυτές που ζούμε σήμερα”.