Μετά και το δεύτερο δυστύχημα που σημειώθηκε στις 10 Μαρτίου με το Μοντέλο Boeing 737 MAX, πέντε μήνες μετά το δυστύχημα με ίδιο αεροσκάφος που συνετρίβη στη Θάλασσα της Ιάβας και με πολλές ομοιότητες μεταξύ των δύο, υπηρεσίες πολιτικής αεροπορίας, μεταξύ των οποίων και της Αιθιοπίας, αποφασίζουν να κρατήσουν καθηλωμένα τα εν λόγω αεροσκάφη στους στόλους τους.
Η αρμόδια αρχή στην Κίνα έχει προς το παρόν ανενεργά τα συγκεκριμένα μοντέλα. Στην ανακοίνωση μάλιστα που εξέδωσε αναφέρει ότι και στις δύο περιπτπώσεις ήταν καινούρια μοντέλα Boeing 7347 MAX8, τα οποία συνετρίβησαν λίγο μετά από την απογείωσή τους. 8 ώρες μετά από την ανακοίνωση της Κίνας και η Ινδονησία ζητά από τις αεροπορικές εταιρείες να σταματήσουν να λειτουργούν Boeing 737 MAX8. Η μεγαλύτερη εταιρεία αερομεταφορών της Αργεντινής δήλωσε αργά τη Δευτέρα ότι διέταξε την αναστολή των πτήσεων με αυτό το μοντέλο μέχρι να ολοκληρωθούν οι έρευνες για το δυστύχημα. “Για την Aerolineas Argentinas, η ασφάλεια έχει μεγαλύτερη αξία”, ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση της για την καθήλωση 5 αεροσκαφών 737 Max 8. Ακολούθησαν και η Βραζιλιάνικη εταιρεία Gol καθώς και η νοτιοκορεατική αεροπορικής Eastar Jet. Η Αρχή Ασφάλειας της Πολιτικής Αεροπορίας της Αυστραλίας (CASA) δήλωσε ότι διέταξε την “προσωρινή αναστολή πτήσεων” με τα εν λόγω αεροσκάφη μέχρι να υπάρξουν περισσότερες λεπτομέρειες από τις έρευνες των αρχών.
Πηγές: Bloomberg, New York Times, i24news