Η ασφαλιστική αγορά στη διάρκεια της πανδημίας επέδειξε αντανακλαστικά.
ρεπορτάζ Νίκου Μωράκη
Συνολικά οι ασφαλιστικές εταιρείες εφάρμοσαν άμεσα σχέδια επιχειρησιακής συνέχειας, αξιοποίησαν εργαλεία που τους επέτρεψαν να προστατεύσουν τους εργαζόμενους, τους συνεργάτες και τους ασφαλισμένους τους και στήριξαν σε διαφορετικό βαθμό τη μάχη κατά του κορωνοϊού, μέσα από πράξεις υπευθυνότητας για μια βιώσιμη κοινωνία.
Στο περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing Μαΐου που θα κυκλοφορήσει και ηλεκτρονικά εντός ολίγων ημερών στο νέο και ανανεωμένο site www.asfalistikomarketing.gr καταγράφουμε συνολικά και πολυεπίπεδα τις δράσεις των περισσοτέρων Ασφαλιστικών Εταιρειών, τις επιπτώσεις στην αγορά και τις αλλαγές στη στρατηγική.
Στο ρεπορτάζ που ακολουθεί όμως συγκεντρώσαμε όλες τις δράσεις που αφορούν την υποστήριξη των δημόσιων φορέων, όπως το Εθνικό Σύστημα Υγείας και την άμεση ανταπόκρισή τους στην αντιμετώπιση της πανδημίας για να αποκτήσουμε μια συνολική εικόνα της βοήθειας που παρέχει η Ασφαλιστική Αγορά συνολικά αλλά και μεμονωμένα.
Στο κείμενο που ακολουθεί και που θα ενημερώνεται συνεχώς στην ιστοσελίδα μας, μπορείτε να δείτε τις ενέργειες των εταιρειών.
Η Ατλαντική Ένωση έλαβε εξαρχής μέτρα πρόληψης κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού Covid-19 και εφάρμοσε από τις 16 Μαρτίου 2020 το μέτρο της τηλεργασίας για ένα μεγάλο μέρος του προσωπικού της.
H AIG στήριξε τους συνεργάτες και τους πελάτες της λαμβάνοντας τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας, εφαρμόζοντας τηλεργασία και συνεχίζοντας να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Επίσης η Εταιρεία ολοκλήρωσε το νέο μηχανογραφικό της σύστημα και το αντίστοιχο νέο portal των συνεργατών της, ακολούθησε πρωτόκολλα προστασίας στην οδική βοήθεια και εφάρμοσε e-learning για τους συνεργάτες της.
Η διοίκηση ακολούθησε ειδικά πρωτόκολλα και μέτρα πρόληψης και ασφάλειας για τις υπηρεσίες Οδικής Βοηθείας.
Η Allianz έθεσε σε εφαρμογή το Operational Resilience plan, επανεξετάζοντας τη στρατηγική της σε ημερήσια βάση σε συνεννόηση με τις τοπικές αρμόδιες αρχές και τον Όμιλο. Η Εταιρεία προχώρησε σε όλες τις απαραίτητες εσωτερικές ρυθμίσεις για την ασφάλεια του προσωπικού της και αξιοποίησε ψηφιακά εργαλεία για να διεκπεραιώνονται οι εργασίες της.
Στο πλαίσιο της εταιρικής της υπευθυνότητας προχώρησε στην ανάληψη του κόστους της κάλυψης των υγειονομικών αναγκών της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών (Π.Ο.Σ.Ε.Α.) κατά τη διενέργεια εθελοντικών δράσεων αιμοδοσίας που θα εξασφαλίσουν 15.000 μονάδες αίματος, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη.
Συγκεκριμένα, η Εταιρεία δώρισε στην Π.Ο.Σ.Ε.Α. 30.000 γάντια νιτριλίου, 300 συσκευασίες αντισηπτικού, 15.000 μάσκες προσώπου και 60 θερμόμετρα μετώπου που κάλυψαν τις υγειονομικές ανάγκες 15.000 εθελοντών αιμοδοτών σε ολόκληρη τη χώρα.
Σύμφωνα με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας, η συλλογή αίματος λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού μειώνεται δραματικά, μείωση που αγγίζει το 40% στις μονάδες αίματος που συλλέγονται. Την ίδια στιγμή, οι ανάγκες ευπαθών ομάδων πληθυσμού δεν σταματούν και οι τακτικά μεταγγιζόμενοι πάσχοντες υπολογίζονται σε 2.200 για τις ανάγκες των οποίων χρειάζονται περίπου 120.000 μονάδες αίματος το χρόνο.
H ARAG Hellas ανταποκρινόμενη στα λαμβανόμενα μέτρα αντιμετώπισης της γενικευμένης επιδημίας αποφάσισε από 17/03/2020 να λειτουργεί στην Αθήνα – Πάτρα – Θεσσαλονίκη με το καθεστώς της εξ αποστάσεως εργασίας (home office). Στόχος της Εταιρείας ήταν να αποφευχθεί η μεταφορά με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, ων εργαζομένων ο συνωστισμός, η επαφή με τους επισκέπτες, η έκθεση σε κίνδυνο του κτιρίου κ.λπ.
Ταυτόχρονα η εταιρεία προχώρησε σε δράσεις κοινωνικής ευθύνης, όπως για παράδειγμα την κατά 10% έκπτωση στα ασφάλιστρα του τιμολογίου για τις νέες ασφαλίσεις, όσο διαρκεί η κρίση και παροχή δωρεάν νομικών συμβουλών από δικηγόρους του δικτύου, τόσο σε ασφαλισμένους, όσο και σε μη ασφαλισμένους, στη νέα ύλη της Νομικής Προστασίας που δημιουργήθηκε λόγω της πανδημίας.
Η AXA με ένα σφαιρικό πλάνο ενεργειών, στήριξε έμπρακτα εργαζόμενους, πελάτες, ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, καθώς και ευπαθείς ομάδες. Ειδικότερα:
- Προχώρησε σε μοντέλο τηλεργασίας και πραγματοποίησε ασκήσεις επιχειρησιακής συνέχειας, έκανε
- Παρείχε δωρεάν την υπηρεσία της MyAXA Doctor σε 100.000 ασφαλισμένους της. Δίνοντάς τους τη δυνατότητα να λαμβάνουν -με βίντεο κλήση ή τηλεφωνικά- ιατρική καθοδήγηση, καθώς και ενημέρωση σχετικά με θέματα πρόληψης και προαγωγής της υγείας τους.
- Στήριξε την Οικονομία και ειδικότερα τον τομέα του Τουρισμού καθώς δεσμεύτηκε να πραγματοποιήσει όλα τα ταξίδια Πωλήσεών της εταιρείας για τα επόμενα τρία (3) χρόνια αποκλειστικά στην Ελλάδα.
- Στήριξε το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της χώρας, παρέχοντας 20.000 μάσκες ειδικού τύπου στο Εθνικό Σύστημα Υγείας.
- Συμμετείχε ενεργά στην πρωτοβουλία του Ομίλου AXA για την οικονομική ενίσχυση 1.200 Μονάδων Εντατικής Θεραπείας, εκ των οποίων 11 βρίσκονται στην Ελλάδα.
- Επέστρεψε στους ασφαλισμένους αυτοκινήτου την αξία που προκύπτει από τη μειωμένη κίνηση οχημάτων με έκπτωση 5% σε όλα τα ασφαλιστήρια αυτοκινήτου.
Η Εθνική Ασφαλιστική πέρα από τις ενέργειες που έκανε για την διασφάλιση της υγείας των ασφαλισμένων και των εργαζομένων της, έδωσε 100.000 χειρουργικές μάσκες και 10 monitors παρακολούθησης ζωτικών λειτουργιών μονάδων ΜΕΘ, τα οποία διατέθηκαν στο Υπουργείο Υγείας για να χρησιμοποιηθούν στην προσπάθεια καταπολέμησης του Covid-19. Επίσης στην πανδημία η Εταιρεία ενίσχυσε την μεγάλη προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας για την ενίσχυση του τεχνολογικού εξοπλισμού Λυκείων, Γυμνασίων, Δημοτικών και Νηπιαγωγείων της χώρας προσφέροντας 200 tablets τελευταίας τεχνολογίας, προς το Υπουργείο, προκειμένου να διευκολυνθεί η υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Από την αρχή η εταιρεία έλαβε μέτρα για την εξ αποστάσεως λειτουργία της και την προστασία των εργαζομένων της.
Η CNP με υπευθυνότητα προχώρησε σε σύστημα τηλεργασίας, διασφαλίζοντας την επιχειρησιακή συνέχεια και την ποιοτική εξυπηρέτηση χιλιάδων πελατών.
Επιπρόσθετα, υιοθέτησε τη λύση των τηλεδιασκέψεων, μεταξύ του προσωπικού ή/και με συνεργάτες και εφάρμοσε τεχνολογικά εργαλεία για τις συναλλαγές.
Η ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ εφάρμοσε το Πλάνο Συνέχισης Επιχειρησιακής Λειτουργίας (Dynamis Business Continuity Plan – DBCP).
Το πλάνο περιλάμβανε όλα τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης που υπαγορεύτηκαν από τους κρατικούς φορείς. Έθεσε σε λειτουργία τις τεχνολογικές της υποδομές που εξασφάλισαν την εξ αποστάσεως εκτέλεση εργασιών. Η ΔΥΝΑΜΙΣ στο πλαίσιο των ενεργειών της στην ΕΚΕ προσέφερε Πασχαλινά δώρα στο Γηροκομείο Αθηνών σε 140 ηλικιωμένους.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη προχώρησε έγκαιρα στη λήψη προληπτικών μέτρων για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του Covid-19 και λειτούργησε με εξ αποστάσεως εργασία. Επίσης η Εταιρεία προχώρησε σε δωρεά 10 αναπνευστήρων υψηλής τεχνολογίας για την ενίσχυση των Μονάδων Εντατικής. Με αυτό τον τρόπο συνέβαλε ενεργά στις αυξημένες ανάγκες των Νοσοκομείων της χώρας, στηρίζοντας έμπρακτα το Υπουργείο Υγείας, καθώς και το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του, το οποίο βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της μάχης για την επιβράδυνση της εξάπλωσης του ιού
Αναφορικά με τους ασφαλισμένους της, υιοθέτησε νέες πολιτικές όπως διευκολύνσεις για την καταβολή των ασφαλίστρων, επιμήκυνση της περιόδου ανανέωσης της ασφάλισης και μηδενικές αυξήσεις, ενώ και σε αυτή την περίπτωση διατήρησε ανοιχτούς τους διαύλους επικοινωνίας, ενημερώνοντας τους για όλα τα μέτρα που εφάρμοσε, αλλά και για την προσφορά της στην κοινωνία, μέσω συγκεκριμένων ενεργειών.
Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική στο πλαίσιο των μέτρων αντιμετώπισης των συνεπειών της εμφάνισης του Covid-19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσής του με βάση τις επίσημες κατευθύνσεις των Αρχών, εκπόνησε Σχέδιο Επιχειρησιακής Συνέχειας (Business Continuity Plan), ώστε να διασφαλίσει την εύρυθμη λειτουργία της και εκτός γραφείων, θέτοντας ομάδα εργαζομένων σε καθεστώς τηλεργασίας.
Οι εργασίες της Εταιρείας μας συνέχισαν να παρέχονται από τα γραφεία της με τα πληροφοριακά μας συστήματα να λειτουργούν με αποτελεσματικό τρόπο.
H Eurolife ERB πέρα των προληπτικών μέτρων μέτρων προστασίας προχώρησε στις ακόλουθες ενέργειες:
- Σε συνεργασία με το μη κερδοσκοπικό σωματείο Δεσμός και το Υπουργείο Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων, προχώρησε σε δωρεά περισσότερων από 680.000 ειδών ιατρικού εξοπλισμού, υγειονομικού υλικού και ειδών απολύμανσης και υγιεινής στα Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας όλης της χώρας.
Το μεγαλύτερο μέρος της δωρεάς αυτής έχει ήδη παραδοθεί στις 50 δομές κλειστής φιλοξενίας των δώδεκα ΚΚΠ, διευκολύνοντας και υποστηρίζοντας το έργο τους σε αυτήν την κρίσιμη περίοδο.
Συνολικά, μέσω της δωρεάς του Ομίλου Eurolife ERB, έχουν διατεθεί για χρήση από το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό των Κέντρων Κοινωνικής Πρόνοιας 9.341 είδη ιατρικών μηχανημάτων, ιατρικού εξοπλισμού και αναλώσιμων, καθώς και 642.040 είδη ατομικού προστατευτικού εξοπλισμού, όπως μάσκες, γάντια και στολές εργασίας. Επίσης, έχουν διαμοιραστεί 22.100 είδη απολύμανσης και 16.404 είδη καθαριότητας και προσωπικής υγιεινής, όπως αντισηπτικά και απολυμαντικά, για την καλύτερη περιποίηση των χώρων, στους οποίους φιλοξενούνται ευπαθείς ομάδες υψηλού κινδύνου
- Προσέφερε τρεις μήνες δωρεάν σε όλα τα συμβόλαια ασφάλισης αυτοκινήτου σε όλο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Εθνικού Συστήματος Υγείας, για ένα έτος συνεχούς ασφάλισης.
- Προσέφερε σημαντικές εκπτώσεις στα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου, τόσο για τους υφιστάμενους ασφαλισμένους της, όσο και για εκείνους που αναζητούν πιο προνομιακές προϋποθέσεις στην ασφάλιση του οχήματός τους. Στις ανανεώσεις με έναρξη ισχύος από την 1η Μαΐου 2020 έως και την 30η Ιουνίου 2020, προσέφερε έκπτωση 5% σε όλα τα προγράμματα ασφάλισης, ανεξαρτήτως διάρκειας των συμβολαίων και χρήσης των οχημάτων. Η έκπτωση αυτή αφορά όλες τις καλύψεις, με εξαίρεση την κάλυψη Νομικής Προστασίας και τις καλύψεις Οδικής Βοήθειας. Επιπροσθέτως, προσέφερε έκπτωση 8,3% στα ετήσια συμβόλαια (1 μήνας δωρεάν), σε όλα τα προγράμματα ασφάλισης, ανεξαρτήτως χρήσης των οχημάτων, για τα νέα συμβόλαια ετήσιας διάρκειας με ημερομηνία έναρξης ισχύος από την 1η Μαΐου 2020 έως και την 30η Ιουνίου 2020.
Η ERGO έθεσε σε εφαρμογή επιχειρησιακό σχέδιο για την καλύτερη δυνατή προστασία του προσωπικού, των συνεργατών και των ασφαλισμένων, χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικά εργαλεία στην επικοινωνία και τις συναλλαγές.
H HDI Global SE ακολουθώντας το σχέδιο αντιμετώπισης έκτακτων αναγκών που είχε εκπονήσει υλοποίησε σύστημα εξ αποστάσεως εργασίας για όλους τους εργαζόμενους και τα στελέχη της. Υπήρχε τεχνολογική ετοιμότητα που έδωσε τη δυνατότητα όλο το φάσμα των εργασιών να διενεργείται με εργασία από το σπίτι. H εταιρεία:
- Υιοθέτησε πολιτική της τηλεργασίας για το σύνολο των εργαζομένων
- Πήρε όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε η επικοινωνία να συνεχιστεί μέσω ηλεκτρονικά
- Δημιούργησε ομάδα διαχείρισης κρίσης σύμφωνα με το πλάνο επιχειρησιακής συνέχειας του Ομίλου, έτοιμη να αντιδράσει σε όποια νεότερη εξέλιξη υπάρξει και έχοντας πρωταρχικό της μέλημα την απρόσκοπτη λειτουργία της Εταιρείας
Η Generali για όλους τους ασφαλισμένους, σε κάθε νοσοκομειακό πρόγραμμα, καθώς και για όσους είχαν αγοράσει ξεχωριστά την παροχή του “ημερήσιου νοσοκομειακού επιδόματος” και παρά τη ρητή εξαίρεση της πανδημίας, ενεργοποίησε εκτάκτως την κάλυψη.
Επίσης η Εταιρεία έκανε στις 16 Μαρτίου άσκηση επιχειρησιακής ετοιμότητας, προχώρησε σε εκ περιτροπής εργασία για ειδικές ομάδες του ανθρώπινου δυναμικού μας, που ανήκουν σε ευαίσθητες ομάδες, και ενθάρρυνε τους εργαζόμενους από όλες τις επιχειρησιακές μονάδες να εκτελέσουν τις εργασίες τους εξ αποστάσεως.
Προς τα τέλη του Απριλίου η Εταιρεία ανακοίνωσε την έμπρακτη στήριξή της στις Μικρές Επιχειρήσεις που έχουν πληγεί από τον κορωνοϊό ενισχύοντας την προσπάθειά τους για ομαλή προσαρμογή στην κανονικότητα. Για το σκοπό αυτόν, υιοθέτησε μέτρα για την οικονομική ελάφρυνσή τους, αναλαμβάνοντας μέρος του κόστους της ασφαλιστικής τους κάλυψης, για την περίοδο που βρίσκεται σε αναστολή η επιχειρηματική τους δραστηριότητα.
Τέλος, η Generali στάθηκε αρωγός στις προσπάθειες της ακαδημαϊκής και της επιστημονικής κοινότητας της χώρας, για τον περιορισμό των συνεπειών της πανδημίας κορωνοϊού SARS-19.
H Εταιρεία επέλεξε να στηρίξει μέσω χορηγίας δύο διαφορετικές προσπάθειες, οι οποίες σε συνεννόηση με τους αρμόδιους δημόσιους φορείς έχουν αναλάβει να παράγουν ειδικό εξοπλισμό, μέσω της καινοτόμου τεχνολογίας 3Dεκτύπωσης.
Σε συνεννόηση με το Εργαστήριο Μηχανολογίας Ακριβείας, Αντίστροφης Μηχανικής και Εκβιομηχανικής του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, η Generali δώρισε ενα 3D Εκτυπωτή “INTAMSYS FUNMAT HT”.
Με αυτό τον τρόπο ενισχύει τις προσπάθειες του Εργαστηρίου στην παραγωγή προστατευτικών προσωπίδων τύπου face-shield για το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό δημόσιων νοσοκομείων, βαλβίδων αναπνευστήρων για τους διασωληνωμένους ασθενείς και λοιπών υλικών για τις δομές υγείας, όπου απαιτούνται.
Σε επίπεδο ομίλου στις 13 Μαρτίου, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου Generali ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός Έκτακτου Διεθνούς Ταμείου 100 εκ. ευρώ για να ενισχύσει την προσπάθεια αντιμετώπισης της πανδημίας σε παγκόσμιο επίπεδο
Πέρα των ενεργειών για την προστασία του ανθρώπινου δυναμικού της και των ασφαλισμένων της η Groupama Ασφαλιστική στήριξε ενεργά την μάχη κατά του Covid δωρίζοντας μέρος του απαραίτητου τεχνολογικού εξοπλισμού προς υποστήριξη της νέας Κλινικής Λοιμώξεως από τον κορωνοϊό του Νοσοκομείου «Η Σωτηρία». Ο εξοπλισμός εξασφάλισε βελτιστοποίησε την περίθαλψη των ασθενών και την προστασία του προσωπικού της κλινικής, συνολικής δυναμικότητας 40 κλινών. Όπως δήλωσαν υπεύθυνοι της Εταιρείας «με αίσθημα ευγνωμοσύνης για το έργο των γιατρών και του νοσηλευτικού προσωπικού, αλλά και με ευαισθησία απέναντι σε όλους τους πολίτες, η Groupama παραμένει αρωγός κάθε προσπάθειας της Πολιτείας σε αυτή την πρωτοφανή συγκυρία».
Επίσης σε συνεργασία με τον όμιλο διαγνωστικών κέντρων AFFIDEA, στήριξε όλους εκείνους που επιβεβαιωμένα νόσησαν από τον ιό Covid-19 και βγήκαν νικητές, δίνοντας στους ασφαλισμένους της εταιρείας, οι οποίοι έχουν επιβεβαιωμένα νοσήσει, διαγνωστεί και ιαθεί από τον ιό Covid-19, τη δυνατότητα σε υπηρεσίες υγείας χωρίς να παρακρατείται οποιαδήποτε συμμετοχή και χωρίς να προσμετρώνται στο ετήσιο όριό τους (πλαφόν), για τους επόμενους 6 μήνες, οι εξετάσεις που θα πραγματοποιηθούν σε οποιοδήποτε διαγνωστικό κέντρο του δικτύου AFFIDEA.
Στον κλάδο των αυτοκινήτων, η Εταιρεία προσέφερε μειωμένα, κατά 10%, τιμολόγια, για νέα συμβόλαια που θα υπογραφούν έως το τέλος Μαΐου.
Η INTERAMERICAN στην πανδημία συνέβαλε πολυεπίπεδα στην ενίσχυση της κοινωνίας και των δυνάμεων της πολιτείας στη μάχη με τον ιό. Η εταιρεία ανέπτυξε ένα σχέδιο ενεργειών εταιρικής υπευθυνότητας σε πολλούς τομείς. Ανάμεσα στις ενέργειες που υλοποίησε η Εταιρεία:
- Δύο δωρεές προς το Υπουργείο Υγείας, που αφορούν στην ουσιαστική κάλυψη αναγκών σε ιατροτεχνολογικό και νοσηλευτικό εξοπλισμό, με είδη άμεσα παραδοτέα.
- Διέθεσε 7 κλίνες προηγμένης τεχνολογίας, με δυνατότητες ψηφιακής συνδεσιμότητας για την εξ αποστάσεως παρακολούθηση δεδομένων του ασθενούς, της τήρησης πρωτοκόλλων και της ασφάλειας του μηχανισμού, για Μονάδες Εντατικής Θεραπείας.
- Σε συνεργασία της Phillips Hellas, προσέφερε 5 συστήματα φορητών υπερηχοτομογράφων Philips Lumifay με αντίστοιχα tabletsγια τις Μ.Ε.Θ.
- Η Anytime διέθεσε δωρεάν 1.500 tablets σε σχολικές μονάδες, τα οποία θα αποτελέσουν περιουσία των σχολείων και μετά τη λήξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
- Σε προσφορά σημαντικής ποσότητας τροφίμων προς την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης προχώρησε η INTERAMERICAN, η οποία υποστηρίζει την οργάνωση ως μεγάλος της χορηγός κατά τα τελευταία οκτώ χρόνια.
- Δωρεάν χρήση της Γραμμής Υγείας 1010 σε όλους τους αγρότες. Η πρόσβαση στη Γραμμή Υγείας είναι διαθέσιμη κάθε ημέρα, ακόμη και κατά τα σαββατοκύριακα και τις αργίες. Σε 24ωρη βάση ανταπόκρισης, ένας γιατρός υπηρεσίας είναι συνεχώς διαθέσιμος για να δώσει συμβουλές και απαντήσεις σχετικά με την υγεία, τα ανοιχτά φαρμακεία και νοσοκομεία, καθώς και κατευθύνσεις σε περίπτωση ανάγκης για άμεση περίθαλψη.
- 20.000 υφασμάτινες, επαναχρησιμοποιούμενες μάσκες με θήκη για φίλτρο ράφτηκαν από τις «Μοδίστρες Άμεσης Ανάγκης» και παραδόθηκαν, στις 5 Μαΐου, στην 4η ΥΠΕ Μακεδονίας & Θράκης ως δωρεά στο Υπουργείο Υγείας, για να διατεθούν σε νοσοκομεία και κέντρα υγείας προσεχώς, ανάλογα με τις ανάγκες που έχουν προκύψει λόγω της πανδημίας.
Την περισυλλογή των μασκών από τις μοδίστρες και την παράδοσή τους στο Νοσοκομείο Λοιμωδών της Θεσσαλονίκης ανέλαβε η INTERAMERICAN Βοήθειας, κινητοποιώντας τα οχήματα και τους ανθρώπους της.
H Interasco έδωσε κίνητρα στους καταναλωτές που σκόπευαν να αποκτήσουν ασφάλιση υγείας, μειώνοντας κατά 10% την τιμολόγηση στους νέους πελάτες έως τις 30/06/2020 και με σταθερό κόστος για την πρώτη επέτειο ανανέωσης του συμβολαίου. Επίσης προχώρησε σε πλήρη απορρόφηση από μέρους της όλων των αυξήσεων των ανανεωτηρίων Κλάδου Υγείας, συμπεριλαμβανομένης και της αύξησης που συνδέεται με την ηλικία των ασφαλισμένων.
Επιπρόσθετα συνέβαλε στην ενημέρωση σε σχέση με τον κορωνοϊό δημοσιεύοντας πληροφορίες σχετικά με τη διαχείριση των απορριμμάτων και την τήρηση των κανόνων για τον περιορισμό της μετάδοσης της νόσου.
Η INTERLIFE Ασφαλιστική έθεσε σε εφαρμογή από 19/3/2020 και για όσο χρονικό διάστημα είναι απαραίτητο, τη νέα Ηλεκτρονική Διαδικασία Πληρωμής Αποζημιώσεων. Η εταιρεία προχώρησε σε διακίνηση των εγγράφων για τον διακανονισμό των ζημιών και την καταβολή των αποζημιώσεων μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση αλληλογραφίας (email) της εκάστοτε αρμόδιας Διεύθυνσης Αποζημιώσεων με την παραλαβή των σκαναρισμένων πρωτότυπων παραστατικών και δικαιολογητικών. Επιπλέον, έθεσε σε ισχύ η πληρωμή των αποζημιώσεων, με κατάθεση του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό του εκάστοτε δικαιούχου, αντί της έκδοσης τραπεζικών επιταγών που ίσχυε μέχρι πρότινος.
Με αυξημένο αίσθημα Κοινωνικής Ευθύνης η INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α λειτούργησε από 16/3/20 με σύστημα Τηλεργασίας εκ περιτροπής για το 50% των εργαζομένων της και από τις 18/3/20 εφαρμόστηκε πειραματικά μοντέλο εξ ολοκλήρου Τηλεργασίας με το 100% του προσωπικού της έδρας της INTERLIFE στη Θεσσαλονίκη να εργάζεται από το σπίτι. Ενεργοποιήθηκε το Πρωτόκολλο Επιχειρησιακής Συνέχειας και αξιοποιήθηκαν ψηφιακά εργαλεία για την ομαλή συνέχιση των εργασιών.
Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική κατά τη διάρκεια της πανδημίας έθεσε σε εφαρμογή το Σχέδιο Επιχειρησιακής της συνέχεια, ανακοίνωσε τη διάθεση της νέας υπηρεσίας ηλεκτρονικής υποβολής πρότασης ασφάλισης και Tele-Underwriting για τον Κλάδο Ατυχημάτων/Ασθενειών.
Μέσω της νέας υπηρεσίας απλοποίησε τη διαδικασία λήψης ιστορικού από τον ασφαλισμένο, διευκόλυνε την επεξεργασία των αιτημάτων και η ταχύτερη έκδοση των συμβολαίων, απάλλαξε το συνεργάτη από χρονοβόρες διαδικασίες και διευκόλυνε την επικοινωνία των διαμεσολαβητών με τον Κλάδο. Η Εταιρεία επίσης έθεσε σε εφαρμογή την Ψηφιακή Πλατφόρμα Εκπαίδευσης MINETTA EDU για το συνεργαζόμενο δίκτυο ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.
Ακολουθώντας τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας και του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας και προκειμένου να προφυλάξει τους εργαζομένους της, τους συνεργάτες και τους συνανθρώπους της η MetLife προχώρησε στη λήψη προληπτικών, εσωτερικών μέτρων αντιμετώπισης του ιού Covid-19.
Επίσης η Εταιρεία συμμετείχε έμπρακτα στην κοινή προσπάθεια για την αντιμετώπιση των υγειονομικών και κοινωνικών επιπτώσεων της πανδημίας του κορωνοϊού, εστιάζοντας στην προστασία των ατόμων που ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου για εμφάνιση της νόσου και επιπλοκής από τη λοίμωξη Covid-19.
Με την υποστήριξη του MetLife Foundation και σε συνεργασία με τη ΜΚΟ ΔΕΣΜΟΣ, ενίσχυσε το έργο πέντε ιδρυμάτων, τα οποία παρέχουν φροντίδα σε ηλικιωμένα άτομα, καθώς και άτομα με χρόνιες ασθένειες και κινητικά προβλήματα.
Συγκεκριμένα, η MetLife στηρίζει το Ίδρυμα Περιθάλψεως Μονίμως Πασχόντων – Άσυλο Ανιάτων, το Φιλανθρωπικό Γηροκομείο του Σωματείου «Κοινωνική Μέριμνα Μοσχάτου», τη Μονάδα Φροντίδας Ηλικιωμένων της Εστίας Νέας Σμύρνης «Οίκος Γαλήνης», τη Μονάδα Φροντίδας Ηλικιωμένων «Μέγας Βασίλειος» στην Ξάνθη, καθώς και τη Μονάδα Φροντίδας Ηλικιωμένων – Γηροκομείο Βόλου.
Μέσω της χορηγίας καλύφθηκαν άμεσες ελλείψεις των ιδρυμάτων σε βασικό ιατρικό εξοπλισμό, με έμφαση στην αντιμετώπιση αναπνευστικών δυσκολιών. Καλύφθηκαν, επίσης, τρέχουσες ανάγκες σε τρόφιμα και αναλώσιμα υλικά, καθώς και η αγορά εξοπλισμού για την επικοινωνία των τροφίμων με οικεία πρόσωπα, που δεν μπορούν να τους επισκεφθούν, λόγω της πανδημίας.
Επιπρόσθετα το MetLife Foundation, που αποτελεί το φιλανθρωπικό βραχίονα της MetLife παγκοσμίως, διέθεσε συνολικά 25 εκατ. δολάρια σε χορηγίες για την ενίσχυση τοπικών κοινωνιών που έχουν πληγεί από την εξάπλωση του ιού. Το ποσό αυτό θα διατεθεί σε όλες τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται η MetLife, με σκοπό να συμβάλει στην κάλυψη άμεσων, αλλά και μακροπρόθεσμων αναγκών.
Η ΝΝ Ηellas στήριξε την καμπάνια #Μένουμε σπίτι και προέτρεψε μέσα από spot τους πολίτες να προσέχουν, να μείνουν σπίτι και να είναι ασφαλείς.
Επίσης σε συνεργασία με το JA Greece, προσέφεραν σε επιπλέον 500 μαθητές από όλη την Ελλάδα τη δυνατότητα πρόσβασης από το σπίτι στο ψηφιακό πρόγραμμα «My Career», που είναι μια καινοτόμα πρωτοβουλία, η οποία που έχει ήδη στηρίξει 650 νέους στην κατανόηση των δεξιοτήτων τους, με σκοπό τη συνειδητή επιλογή του μελλοντικού τους επαγγέλματος.
Η NP εφάρμοσε από την αρχή μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης προχωρώντας σε σύστημα τηλε-εργασίας για περισσότερο από το 50% των εργαζομένων της. Η Εταιρεία ενημέρωσε τους συνεργάτες της και συνέβαλε στη διευκόλυνση των συνεργατών της με ψηφιακά μέσα.
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική ενημέρωσε τους συνεργάτες και τους ασφαλισμένους της για τα μέτρα προστασίας που έλαβε από τις 16/03/2020. Όπως ανέφερε «το δίκτυο των Συνεργατών μας συνεχίζει να αξιοποιεί τις δυνατότητες που προσφέρουν η Πλατφόρμα Επικοινωνίας της Εταιρείας, η εφαρμογή συνΝet και οι κεντρικές υπηρεσίες ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (emails)».
Η Υδρόγειος Ασφαλιστική προχώρησε στη λήψη σειράς προληπτικών μέτρων, σε εναρμόνιση και με τις οδηγίες της Πολιτείας, με στόχο την αποτροπή εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID-19.
Όπως ανέφερε η εταιρεία όλες οι υπηρεσίες της Υδρογείου Ασφαλιστικής συνέχισαν να παρέχονται κανονικά , ενώ η εταιρεία αξιοποίησε: Την ψηφιακή πλατφόρμα συνεργατών Ydrogios OnLine και την αντίστοιχη εφαρμογή για κινητά Ydrogios Mobile, την υπηρεσία Ydrogios PayOnline και την εφαρμογή για κινητά MyYdrogios App.