Μία γνωστή μέθοδος αύξησης των “like” στην ιστοσελίδα σας στο facebook, είναι να προσλάβετε πιτσιρικάδες και νοικοκυρές με μια μικρή αμοιβή να κάνουν “κλικ” στο “like” της ιστοσελίδα σας για να δείχνετε ότι είστε δημοφιλείς και έχετε δήθεν…μεγάλη απήχηση μεταξύ των “φαν” του facebook. Όταν όμως αυτό χρησιμοποιείται από ένα κλαδικό newsletter για λόγους εντυπώσεων, μάλλον δυσφημεί παρά προωθεί το newsletter! Μπήκε ο τεχνικός μας σε δέκα περίπου παρόμοιους δήθεν “φίλους” ενός αυτοπροβαλόμενου newsletter και διαπίστωσε ότι και οι δέκα ήταν… άσχετοι με τον κλάδο και επί πλέον διαφήμιζαν διάφορα άλλα προιόντα στην ιστοσελίδα τους μέσω της Google, προκειμένου να κερδίσουν μερικά ευρώ. Ήταν επαγγελματίες “Κλικαδόροι”! Μία άλλη μέθοδος αύξησης των “κλικ” είναι να προσφέρεις ένα δώρο που θα δοθεί με κλήρωση, ή να επινοείς δήθεν “αποκλειστικότητες” και να στέλνεις το ίδιο newsletter 2-3 φορές την ημέρα στο ίδιο αρχείο! Μια κοινή επιστολή ανακοίνωσης της πρόθεσης ενός στελέχους να διεκδικήσει την προεδρία ενός Συλλόγου που εστάλει σε όλες τις εταιρείες, δεν μπορεί να αποτελεί “αποκλειστικότητα”! Η Αγορά μας είναι πολύ μικρή. Οι παράγοντες που παράγουν ειδήσεις είναι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού. Όλοι γνωρίζουμε όλους και όλα μαθαίνονται αστραπιαία είτε προέρχονται από το Υπουργείο Οικονομικών ή από την Τράπεζα της Ελλάδος. Αυτές οι κινήσεις εντυπωσιασμού, εννοείται ότι δεν αναγνωρίζουν ένα newsletter ως πρωτοπόρο ή πιο δημοφιλές! Αντίθετα, προβάλουν μια επιθετικότητα και μια έντονη επιθυμία διάκρισης που βγαίνει από το πλαίσιο του επαγγελματικού και υγιούς ανταγωνισμού και προβάλλει μεγάλες ανασφάλειες και μια μανία καταδίωξης του αντιπάλου…
Αυτό δε που δημιούργησε απορίες στην Αγορά ήταν η προσπάθεια ενός να οικειοποιηθεί, την “εικόνα” και την προσφορά στον κλάδο ενός ανταγωνιστή του, αντιγράφοντάς την και αποκαλύπτοντας παράλληλα ότι δεν αποδέχεται τη δική του “εικόνα” πιθανόν λόγω “Χαμηλής Αυτοεκτίμησης”! Γιατί δεν περιορίζεται στην προβολή των δικών του ισχυρών σημείων, που δεν είναι και λίγα και που αυτά προσφέρουν υπηρεσίες στον Κλάδο, παρόλο που είναι υπηρεσίες “πεντακάλυψης”! Δεν τον αρκούν φαίνεται και προσπαθεί με την οικειοποίηση της Προσφοράς του ανταγωνισμού του να υψώσει το δικό του ανάστημα! Όποτε ζητούσε τη συμβουλή μας, είτε γιατί την είχε ανάγκη είτε για να μας “ψαρεύει”, έτσι νόμιζε, τη προσφέραμε απλά και με ειλικρίνεια. Πριν μερικούς μήνες είχε πάθει ψύχωση με έναν νεοεισερχόμενο στον κλάδο και αναστάτωσε τα στελέχη της Αγοράς με τα καθημερινά τηλέφωνά του και τις παιδαριώδεις αντιδράσεις του! Η συμβουλή μας ήταν πάντα η ίδια: Μην ασχολείσαι με τον ανταγωνιστή σου αρνητικά. Να τον ανταγωνιστής Θετικά ψάχνοντας μόνιμα να Προσφέρεις “Πρόσθετη Αξία” στον Κλάδο για να έχει λόγους να σε στηρίζει…Δηλαδή, μη λες στον πελάτη σου, μη πηγαίνεις στον ανταγωνισμό, είναι χειρότερος. Έλα σε μένα είμαι καλύτερος !
Για την ενημέρωση των νέων συνεργατών του κλάδου που είναι σχεδόν οι μισοί Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι του Αgency και για την αποφυγή εσφαλμένων εντυπώσεων, έχουμε την υποχρέωση να υπενθυμίσουμε ότι το “ID”, το “ΕΜΜ”, το “ΑΜ”, τα “Classics”, το “ΜΕΛΟΙΚ” τα βιβλία του MDRT, του Ben Feldman και τα άπειρα Σεμινάρια με εγχώριους και ξένους κορυφαίους εισηγητές, με επαναλαμβανόμενες εξαιρετικές αξιολογήσεις, ήταν και θα παραμείνουν Πρωτοπόρες και “Ηγετικές” Υπηρεσίες και Εκδόσεις της Morax, όχι μόνον προς τον Κλάδο αλλά και προς ολόκληρη την Επιχειρηματική Αγορά. Το “ΑΜ” είναι το μόνο κλαδικό περιοδικό που προσφέρει απόλυτα ειδικευμένη “Κλαδική Γνώση” και “Διοικητική Γνώση” στο Μάνατζμεντ, στις Πωλήσεις και στην Προσωπική Βελτίωση των Στελεχών του Κλάδου, ταξινομώντας την ύλη του κατά τις μοναδικές (5) θέσις Εργασίας που υπάρχουν: 1) Στελέχη Κεντρικών, 2) Μεσίτες, 3) Πράκτορες, 4) Διευθυντές Καταστημάτων (Agency) και (5) Ασφαλιστικών Συμβούλων. Επιλεγμένα κείμενα αναγνωρισμένης Ποιότητας και Χρησιμότητας που μας αναγκάζουν να επενδύουμε ατελείωτες ώρες έρευνας και μελέτης προκειμένου να επιλέξουμε τα άρθρα που έχουν εφαρμογή στην Ελλάδα. Όταν το κάνεις αυτό για 30 συνεχή χρόνια γεφυρώνοντας για πρώτη φορά την Ασφαλιστική Αγορά της Ελλάδας με την πρωτοπόρα Αμερικάνικη και Αγγλική έχεις δώσει τις εξετάσεις σου και έχεις χτίσει την “Εικόνα” σου στην Αγορά! Όποιος προσπαθήσει να την υποκλέψει με μια απλή δήλωση αποκαλύπτει την αδυναμία του να προβάλλει τη δική του προσφορά και τη δική του “Εικόνα” που έχει χτίσει κατά τη διάρκεια της καριέρας του!
Η Ανασφάλεια και η Εμπάθεια μερικές φορές τυφλώνει μερικούς και δεν τους επιτρέπει να σκέπτονται ψύχραιμα και λογικά. Οι κινήσεις τους κοστίζουν διπλά! Χάνουν οι ίδιοι πόντους και παράλληλα αυξάνουν του ανταγωνιστή τους! Το αρχείο των e-mail του “ID” που στέλνεται ανελλιπώς κάθε πρωί σε όλα τα Στελέχη της Αγοράς είναι πενταψήφιο και κατά γενική ομολογία είναι το κατ’εξοχήν “Νούμερο Ένα” ημερήσιο ασφαλιστικό newsletter της Ασφαλιστικής Αγοράς της Ελλάδος και της Κύπρου. Ρωτήστε! Είναι όλα e-mail Ασφαλιστών και Ασφαλιζομένων που δήλωσαν το e-mail τους για να το διαβάζουν κάθε πρωί. Συχνότερη ενημέρωση θεωρείται υπερβολή. Δεν λειτουργούμε χρηματιστηριακά για να έχουμε στιγμιαία ενημέρωση μερικές φορές κατασκευασμένη! Ο αριθμός των “Σχολίων” των αναγνωστών του “ID” έχει υπερβεί τα 15,000 σχόλια! Δεν υπάρχει ούτε μία ημέρα από τότε που ξεκινήσαμε την έκδοσή του, πριν (5) περίπου χρόνια που να μη εισπράττουμε από 3-10 νέα e-mail την ημέρα που επιθυμούν να παίρνουν το “ID” κάθε πρωί! Σημειωτέον, ότι τις μέρες που αποκαλύπταμε κατά “αποκλειστικότητα”, (χωρίς ποτέ να χρησιμοποιούμε τη λέξη) το σκάνδαλο της Ασπις, οι επισκέψεις από ασφαλισμένους εκτοξεύθηκαν σε πάνω από 50.000 μεμονωμένους επισκέπτες στο συγκεκριμένο διάστημα των τριάντα ημερών!
Τέλος η Αγορά γνωρίζει ποιο newsletter έχει το θάρρος της Γνώμης και Παίρνει “Θέση” υπερασπίζοντας σθεναρά τον Κλάδο κατά της Πολιτείας όποτε χρειαστεί, και επί πλέον δημοσιεύει κείμενα επίσημων Συλλόγων που μερικές φορές δυσαρεστούν τους πελάτες του, μόνο και μόνον για να διατηρήσει την Αξιοπιστία και την Αντικειμενικότητά της Πληροφόρησης που Παρέχει στην Αγορά. Μερικά άλλα, δε δημοσιεύουν ή δημοσιεύουν κείμενα καθ’ ‘υπαγόρευση και συστηματικά προβάλλουν και λιβανίζουν άτομα για να “δανειστούν λίγο κύρος” χωρίς να συνειδητοποιούν ότι τα άτομα αυτά έχουν αποκρυσταλλώσει την τσαλακωμένη εικόνα τους και δεν θα έπρεπε να εμφανίζονται στο προσκήνιο! Αποκαλύφτηκαν και αυτά ότι υποθάλπουν παρόμοιες επιθέσεις.
Οι εκδόσεις της Morax, δεν υπήρξαν ποτέ το House Organ κανενός. Σέβεται τους πελάτες του και τους ευγνωμονεί και ο στόχος του είναι πάντα η στήριξη του Ιερού Θεσμού της Ασφάλισης.
https://myfbfans.com/guaranteed-fans-packages
ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΛΙΚΕ. ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΝΑ ΜΕΤΡΑΜΕ LIKE ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ FACEBOOKS TWITTER INSTAGRAM ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ
ο σαντσο παντσο ταβαλε με τον δον κιχώτη χα χα
Θα προτιμούσα να μην απαντούσατε γιατί νομίζω ότι και εσείς χάσατε μερικούς πόντους. Αν ισχύουν αυτά που γράφετε η απάντηση ήταν περιττή