Σύμφωνα με έρευνα ικανοποίησης συνεργατών που πραγματοποιείται κάθε 2 χρόνια αρχής γενομένης το 2011 από το τμήμα ερευνών (R&D) της Ασφαλιστικής εταιρείας Eurolife ERB, η εν λόγω Ασφαλιστική παρουσιάζεται πρώτη στην προτίμηση των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών σε θέματα που αφορούν τη συνολική τους εμπειρία προς τις εταιρείες.
του Νίκου Μωράκη
Υπεύθυνος της έρευνας είναι ο Κώστας Κατσανέβας – Υπεύθυνος ερευνών της Eurolife ERB – και σκοπός της είναι μέσω των αποτελεσμάτων που προκύπτουν από τους δείκτες μέτρησης η Εταιρεία να:
- ενδυναμώσει τις σχέσεις της με τους συνεργάτες της,
- να αξιολογήσει τα ψηφιακά εργαλεία στη διάθεσή της και
- να διερευνήσει ανάγκες καταναλωτών και ασφαλισμένων όπως και αναδυόμενων αναγκών.
Όπως δήλωσε και ο κ. Κατσανέβας δανειζόμενος την έκφραση του Peter Drucker:
“Αν δεν μπορείς να το μετρήσεις… δεν μπορείς να το βελτιώσεις”.
Σύμφωνα με την έρευνα, σε ένα δείγμα περίπου 200 συνεργατών ο δείκτης ικανοποίησής τους σε σχέση με την εταιρεία (TRI*M) – ο οποίος υπολογίζεται ως μέσος όρος της συνολικής εμπειρίας που έχει ο συνεργάτης (Performance) με το πόσο έντονα προτιμάει ο συνεργάτης την εν λόγω ασφαλιστική εταιρεία σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη ασφαλιστική (Preference) σε μια κλίμακα από -50 έως 150 τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι ο συγκεκριμένος δείκτης βελτιώθηκε αισθητά από το 2013 που βρισκόταν στο 64 στο 81 το 2018. Με απλά λόγια δηλαδή η σχέση της Eurolife ERB με τους συνεργάτες της μέσα σε έξι χρόνια δυνάμωσε κατά 30%.
Διαβάστε επίσης: O Χρυσός Κανόνας της Eurolife ERB
Μια θέση που η Εταιρεία φρόντισε να συγκρίνει με αυτές αντίστοιχων ανταγωνιστικών εταιρειών προκειμένου να βρει τη θέση της στην αγορά. Σύμφωνα με τα ευρήματα, η Eurolife ERB κατέχει την υψηλότερη θέση στο δείκτη ικανοποίησης με τη δεύτερη Ασφαλιστική εταιρεία να βρίσκεται στο 77, η τρίτη στο 73 και η τέταρτη στο 71. Εδώ είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι ο συγκεκριμένος δείκτης TRI*M είναι διεθνής δείκτης από την εταιρεία στατιστικών & ερευνών Kantar TNS ο οποίος αποτυπώνεται σε έρευνες που έχουν γίνει παγκοσμίως σε 10.000 συνεργάτες ασφαλιστικών εταιρειών.
Οι συνεργάτες της Εταιρείας αναγνωρίζουν στη Eurolife ERB χαρακτηριστικά μιας αξιόπιστης Ασφαλιστικής Εταιρείας, με συνέπεια και διαφάνεια στις εργασίες της η οποία ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους για μεγάλη ταχύτητα στις συναλλαγές τους, για καινοτομία και τέλος για μεγάλη γκάμα προϊόντων.
Τα προϊόντα που ξεχωρίζουν στην Εταιρεία είναι αυτά της αποταμίευσης και της υγείας (αξιολογήθηκαν ως εξαιρετικά) ενώ υψηλή εκτίμηση έδειξαν και στα εκπαιδευτικά προγράμματά της όπως επίσης και στα εργαλεία τιμολόγησης που τους παρέχουν. Εκεί που έδειξαν ότι χρειάζονται βελτιώσεις είναι στις αμοιβές και στα κίνητρα.
Τέλος, η έρευνα συλλέγει στοιχεία και από τις παρατηρήσεις των συμμετεχόντων. Προτάσεις των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών έτσι ώστε να γίνει πιο στοχευμένη καλυτέρευση διαδικασιών, προϊόντων και ψηφιακών εργαλείων. Προτάσεις οι οποίες εστίασαν σε:
- Ασφάλιση για drones
- Focus σε Αστική ευθύνη
- Focus σε Cyber Security
- Ενιαίο Portal
- App για πελάτες και συνεργάτες
- Διαφημιστικά υλικά και εταιρικό brand
- Ασφάλιση πυρός χωρίς απαλλαγές
- Οδηγός ανάληψης κινδύνων
Σε επόμενες δημοσιεύσεις μας θα παρουσιάσουμε τις αλλαγές τις οποίες ανακοίνωσε η Eurolife ERB στα προγράμματά της στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 25 Ιουνίου στο Μουσείο Βορρέ.