Στη νέα εταιρική εικόνα της Εθνικής Ασφαλιστικής που συγκεράζει το παρελθόν, αλλά και τα στοιχεία που την εναρμονίζουν με το μέλλον αναφέρθηκε ο R.Gauci, παρουσιάζοντας τη στρατηγική στόχευση για το 2024, που θα είναι περισσότερο συνεργατοκεντρική, αξιοποιώντας την τεχνολογία και τις υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας. Μέσα από το νέο μοντέλο της η διοίκηση στοχεύει να φτάσει σε παραγωγή 1 δις ευρώ το 2027.
“Το ταξίδι αρχίζει από τον πελάτη και οι υπηρεσίες πρέπει να είναι εξατομικευμένες. Η σωστή ισορροπία είναι στα χαρτοφυλάκια είναι το κλειδί”. Όπως εξήγησε το 2024 η αγορά της ιδιωτικής ασφάλισης θα δώσει μεγάλο βάρος στις ασφαλίσεις κατοικιών. Στην αρχή του τρέχοντος έτους η εταιρεία έχει σημειώσει αύξηση 32,6% στο χαρτοφυλάκιό της και 178,8% αύξηση στις ασφαλίσεις ζωής, 18,6% στα προγράμματα υγείας και 9,9% στους γενικούς κλάδους.
Οι πέντε στόχοι της Εθνικής Ασφαλιστικής για το 2024 είναι:
- Εξισορρόπηση του product mix με ταυτόχρονη ενδυνάμωση των νέων κερδοφόρων προϊόντων
- Ανάπτυξη νέων τεχνικών μοντέλων για βελτίωση κερδοφορίας προϊόντων
- Απλοποίηση διαδικασιών και πιο αποτελεσματικές λειτουργίες
- Δημιουργία ευέλικτης οργάνωσης και κουλτούρα;ς απόδοσης
- Ανάπτυξη ολιστικής εικόνας του πελάτη και ενίσχυση της παραγωγικότητας μέσω cross selling
Ο κ. Gauci είπε επίσης ότι το 2024 η Εθνική ασφαλιστική θα αποχωρήσει από τη Ρουμανία και θα αναπτυχθεί οργανικά ή και μέσω κινήσεων εξαγορών. Η εταιρεία θα προωθήσει 9 νέα προϊόντα, που θα είναι σε ένα μέρος μετεξέλιξη των παλιών και σε ένα μέρος καινούριες υπηρεσίες.
Χ. Αθανασοπούλου: Με όλο το σεβασμό στην ιστορία της, το νέο λογότυπο διαφυλάσσει τον αυθεντικό χαρακτήρα της Εθνικής Ασφαλιστικής και τη συνδέει με το τώρα
Το νέο λογότυπο της Εθνικής Ασφαλιστικής παρουσίασε η Χρυσούλα Αθανασοπούλου, Marketing Director της Εθνικής Ασφαλιστικής. Όπως εξήγησε “για το σχεδιασμό της νέας ταυτότητας ανατρέξαμε στην μακραίωνη διαδρομή μας και εστιάσαμε στις αξίες που μας έχουν φέρει μέχρι εδώ. Η πρόοδος έρχεται σε αυτούς που διατηρούν ότι πρέπει να διατηρηθεί και αλλάζουν ότι πρέπει να αλλάξει. Η αξιοπιστία, η σταθερότητα, η αμεσότητα αλλά και η εμπιστοσύνη είναι έννοιες ταυτόσημες με τη Εθνική Ασφαλιστική. Με όλο το σεβασμό στην ιστορία της, το νέο λογότυπο διαφυλάσσει τον αυθεντικό χαρακτήρα της Εθνικής Ασφαλιστικής και τη συνδέει με το τώρα”. To πιο χαρακτηριστικό γράμμα της Εθνικής Ασφαλιστικής το “Θ” θα αποτελέσει βασικό στοιχείο της νέας ταυτότητας. Η νέα σελίδα δημιουργεί επίσης έναν πιο άμεσο τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες. ”.