Στους παράγοντες διαφοροποίησης των ασφαλιστικών υπηρεσιών και την πελατοκεντρική κουλτούρα, με κατεύθυνση τα πιο απλά και εξατομικευμένα ασφαλιστικά προϊόντα αναφέρθηκε ο R.Gauci, CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής μιλώντας στο Delphi Economic Forum.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η φύση του ασφαλιστικού προϊόντος θέτει στο επίκεντρο τον άνθρωπο και τις ανάγκες του. Η αγορά οδεύει προς πιο προσωποποιημένα προιόντα και ταυτόχρονα προς την συνεχή αυτοματοποίηση διαδικασιών που θα οδηγήσει σε καλύτερους ασφαλιστικούς συμβούλους, που θα έχουν τη δυνατότητα να πλησιάσουν περισσότερο τους πελάτες τους. “Ο άνθρωπος και η τεχνολογία πάνε μαζί” είπε ο κ. Gauci, επισημαίνοντας ότι αξιοποιώντας τεχνολογικά εργαλεία μπορούν να βελτιστοποιηθούν οι διαδικασίες.
Ταυτόχρονα εξήγησε πως ο κλάδος χρειάζεται εξωστρέφεια και να καταστεί πιο ελκυστικός στον καταναλωτή. Άλλες παράμετρους που πρέπει η αγορά να δει είναι αφενός να ενσωματώσει στο ανθρώπινο δυναμικό της επαγγελματίες που δεν έχουν σχέση με την ασφαλιστική αγορά και έχουν μία άλλη οπτική στα πράγματα και αφετέρου να σταματήσει να μετρά μόνο τεχνικά χαρακτηριστικά και να δει τα ποιοτικά στοιχεία.