Έργο και απόλυτη προτεραιότητά μας αυτήν τη δύσκολη περίοδο είναι η προστασία της υγείας των εργαζομένων μας και των οικογενειών τους, των ασφαλισμένων και των συνεργατών μας.
Η ERGO σύμφωνα με τις οδηγίες και πολιτικές του Ομίλου της ERGO και της Munich Re έχει στη διάθεσή της και σε ετοιμότητα μια σειρά από επιχειρησιακά σχέδια, η εφαρμογή των οποίων διασφαλίζει την επιχειρησιακή συνέχεια σε περιπτώσεις κρίσεων ή έκτακτων γεγονότων.
Γράφει ο Στάθης Τσαούσης, Μέλος ΔΣ και Διευθυντής Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών στην ERGO Ασφαλιστική
Έτσι λοιπόν, από τις πρώτες κιόλας μέρες εκδήλωσης της πανδημίας στην Ευρώπη και στη χώρα μας, η Εταιρεία μας αντέδρασε άμεσα και με ψυχραιμία θέτοντας το κατάλληλο επιχειρησιακό σχέδιο με στόχο την καλύτερη δυνατή προστασία του προσωπικού, των επισκεπτών και των συνεργατών στα γραφεία μας, το οποίο επικαιροποιούμε με υπευθυνότητα και συνέπεια σε καθημερινή βάση, ανάλογα με τις εκάστοτε εξελίξεις.
Λάβαμε έγκαιρα όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα προστασίας και περιορισμού της διασποράς του Covid-19. Καταφέραμε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να ενδυναμώσουμε τις υποδομές μας και να δώσουμε τη δυνατότητα για απομακρυσμένη εργασία στην πλειονότητα των εργαζομένων μας, χωρίς να διακοπεί ή να δημιουργηθεί οποιοδήποτε πρόβλημα στην εύρυθμη λειτουργία της Εταιρείας.
Η ERGO εδώ και καιρό έχει περάσει στην ψηφιακή εποχή επενδύοντας στην υψηλή τεχνολογία και προσφέροντας ψηφιακές εφαρμογές και υπηρεσίες που υποστηρίζουν το έργο των συνεργατών μας. Έτσι, η πλειονότητα των συνεργατών μας αξιοποιεί ήδη το ERGO Portal, που αποτελεί το βασικό «εργαλείο» για τη διαχείριση του χαρτοφυλακίου τους και τη συνεργασία τους με την Εταιρεία μας.
Ειδικά για την περίοδο αυτή, θεσπίσαμε διαδικασίες υποστήριξης για τους συνεργάτες μας αποκλειστικά μέσω του ERGO Portal, παράλληλα με την τηλεφωνική και διά ηλεκτρονικής αλληλογραφίας εξυπηρέτησή τους, καθώς και για τους ασφαλισμένους μας, τους δικαιούχους αποζημίωσης και όσων άλλων συναλλάσσονται με την Εταιρεία μας, αποκλειστικά μέσω τηλεφώνου και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Οι εταιρικές μας διαδικασίες προσαρμόσθηκαν, έγιναν πιο ευέλικτες προκειμένου το επίπεδο εξυπηρέτησής μας να παραμείνει στο ίδιο υψηλό επίπεδο που ήταν πριν την εκδήλωση της Πανδημίας.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο νέο και ανανεωμένο asfalistikomarketing.gr