Στον ψηφιακό της μετασχηματισμό, το ανθρώπινο δυναμικό και την ποιότητα των υπηρεσιών της στηρίζει η Eurolife ERB την εξέλιξή της. Όπως αναφέρει ο κ. Α. Σαρρηγεωργίου επόμενος στόχος είναι η περαιτέρω διεύρυνση του οικονομικού και κοινωνικού αποτυπώματος.
Όπως αναφέρει “O Όμιλος Eurolife ERB, ακολουθώντας με συνέπεια το στρατηγικό πλάνο του, έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια σε κάτι πολύ μεγαλύτερο από έναν ασφαλιστικό οργανισμό. Κατέχοντας ηγετική θέση στον κλάδο, αφουγκραζόμαστε τις εξελίξεις της αγοράς και σχεδιάζουμε προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρουν στους ασφαλισμένους ακόμα περισσότερες επιλογές.
Τη θέση μας την έχουμε κατακτήσει χάρη στη δουλειά των ανθρώπων μας, τη μακρόχρονη πορεία μας, τις αξίες μας και την ώθηση που μας έχει δώσει η συμμετοχή στην οικογένεια της Fairfax, ενός ισχυρού και αξιόπιστου διεθνούς Ομίλου. Για εμάς, η ασφάλιση δεν αφορά μόνο την προστασία, αλλά έχει να κάνει με την ενδυνάμωση· με το πώς θα βοηθήσουμε τον κόσμο να αισθάνεται σιγουριά, ώστε να καταφέρνει περισσότερα. Ακολουθώντας αυτό το στρατηγικό πλάνο, θέσαμε σε εφαρμογή πρωτοπόρα έργα τεχνολογίας, τα οποία θέτουν τις βάσεις για να προσθέτουμε περισσότερη αξία στη σχέση μας με τον πελάτη.
Το 2018 λανσάραμε το Eurolife Partners, το νέο portal για τους συνεργάτες μας. Πρόκειται για ένα από τα πρώτα απτά αποτελέσματα του ψηφιακού μετασχηματισμού της Eurolife ERB και για τη δημιουργία του αξιοποιήθηκαν πρωτοποριακές τεχνολογίες, υψηλά πρότυπα ασφαλείας και μια πρωτότυπη μεθοδολογία. Είναι ένα πολύτιμο εργαλείο και έχει ήδη συμβάλει στην περαιτέρω αναβάθμιση των υπηρεσιών των συνεργατών μας και της εμπειρίας εξυπηρέτησης που προσφέρουν.
Γιατί η δουλειά του ασφαλιστή είναι το θεμέλιο της ασφάλισης. Επίσης, θέσαμε τις βάσεις για ανάπτυξη συστημάτων CRM, σε συνεργασία με τη Salesforce, την κορυφαία παγκοσμίως εταιρεία σε αυτό το πεδίο. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε έναν νέο τρόπο επαφής με τον ασφαλισμένο και μια εξατομικευμένη εμπειρία εξυπηρέτησης. Ένα άλλο ορόσημο για τη Eurolife ERB ήταν το πιλοτικό λανσάρισμα της ψηφιακής εφαρμογής “Walk to win”.
Μια σημαντική, επιτυχία για εμάς το 2018 ήταν ότι προσελκύσαμε δυναμικά στελέχη από μεγάλο εύρος πεδίων και κλάδων, δίνοντας νέα ώθηση στους στόχους και τον στρατηγικό μας σχεδιασμό
Αξιοποιώντας τις δυνατότητες των wearables, συνδυάσαμε τη νοσοκομειακή κάλυψη με την αθλητική δραστηριότητα, καλώντας τον ασφαλισμένο να ακολουθήσει έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και προσφέροντάς του επιπλέον κίνητρο με οικονομικό όφελος. Αυτή η εφαρμογή θα λειτουργήσει ως βάση για νέες επενδύσεις και προγράμματα.
Και το 2018 διατηρήσαμε την ισορροπημένη σύνθεση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων μας. Τα επόμενα χρόνια θα συνεχίσουμε να εξελίσσουμε τα προϊόντα υποχρεωτικής ασφάλισης, αλλά και να εστιάζουμε στην ανάπτυξη προϊόντων, όπως τα συνταξιοδοτικά και τα ομαδικά, που βοηθούν τους πελάτες να επενδύουν με αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση στο μέλλον. Τα επόμενα σχέδιά μας αφορούν περαιτέρω διεύρυνση του οικονομικού και κοινωνικού μας αποτυπώματος, βάζοντας στο προσκήνιο την οικογένεια και την ελληνική επιχειρηματικότητα. Φυσικά, θα έχουμε την ευκαιρία να εφαρμόσουμε και άλλα καινοτόμα έργα που εντάσσονται στον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου μας.
Τέλος, είναι σημαντικό για εμάς να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο πολυτιμότερο κεφάλαιο του Ομίλου μας. Στους ανθρώπους μας. Μια σημαντική, επιτυχία για εμάς το 2018 ήταν ότι προσελκύσαμε δυναμικά στελέχη από μεγάλο εύρος πεδίων και κλάδων, δίνοντας νέα ώθηση στους στόχους και τον στρατηγικό μας σχεδιασμό. Στην ίδια κατεύθυνση θα συνεχίσουμε και το 2019, έχοντας ως στόχο να οδηγούμε πάντα τις εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά”.
Πηγή: Ασφαλιστικό Marketing Δεκέμβριος 2018