Για 1η φορά στην Ελλάδα, διοργανώνεται Σεμινάριο με θέμα «Τμηματοποίηση της πελατειακής βάσης και πώς Χρησιμοποιείται για την Δημιουργία Αποτελεσματικού Στρατηγικού Πλάνου» την Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012. [ www.CRM-Analytics.gr ]. Λόγω μεγάλου ενδιαφέροντος και αυξημένης προσέλευσης στο σεμινάριο, ο χώρος διεξαγωγής αλλάζει και μεταφέρεται στο αμφιθέατρο του Πολιτιστικού & Αθλητικού κέντρου ΔΑΪΣ στο τέρμα της οδού Σωρού στον Παράδεισο Αμαρουσίου.
Σε εποχές οικονομικής ύφεσης, όπως αυτή που διανύουμε, οι εταιρείες καλούνται να επικεντρώνονται όλο και περισσότερο στο υφιστάμενο πελατολόγιό τους. Θα πρέπει να είναι σε θέση να καταστρώνουν τα στρατηγικά τους πλάνα σύμφωνα με τις ανάγκες και την δυναμική των πελατών τους και με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη και διακράτηση των σχέσεών τους με την εταιρεία.
Όλοι οι πελάτες δεν είναι ίδιοι, διαφοροποιούνται ως προς τις ανάγκες, την συμπεριφορά και τη δυναμική τους. Ένα σωστό στρατηγικό πλάνο πρέπει να λαμβάνει υπόψη του τις διαφορές αυτές και να τμηματοποιεί την πελατειακή βάση αναλύοντας την οικονομική προοπτική, τον ανταγωνισμό, τις ευκαιρίες και τους κινδύνους του κάθε τμήματος (segment). Η τμηματοποίηση των πελατών (customer segmentation) είναι ένα από τα σημαντικότερα στρατηγικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται από τις εταιρείες προκειμένου να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις του ανταγωνισμού που δημιουργείται κυρίως σε ώριμες αγορές σαν αυτή της τηλεφωνίας.
Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως σε στελέχη CRM & Marketing. Ενδεικτικά αναφέρονται οι παρακάτω ειδικότητες: CRM & Campaign Management, Strategic Marketing, Market Research, New Product Development, Direct Marketing και Data Mining.
Το Πρόγραμμα του Σεμιναρίου περιλαμβάνει:
• Πότε χρησιμοποιείται το Segmentation
• Είδη Segmentation και εφαρμογές
• Μεθοδολογία Segmentation και ανάγκες σε δεδομένα
• KPIs για την παρακολούθηση και ανάλυση των Segments
• Market Research & Segmentation
• Δημιουργία Στρατηγικού Πλάνου & Segmentation
• Τμηματοποίηση του πελατολογίου με την χρήση της μεθοδολογίας “Two Rivers
• Επαναπροσδιορίζοντας την Επιχειρηματικότητα στο Λιανεμπόριο με την Αξιοποίηση των Πληροφοριών που Προκύπτουν από τις Κάρτες Πιστότητας
• Χρήση του Segmentation στην λιανική τραπεζική
• Χρήση του Segmentation στην κινητή τηλεφωνία
• Χρήση του Segmentation στην ασφαλιστική αγορά