Μόλις 1 στα 4 συμβόλαια που αφορούν σκάφη αναψυχής, είτε επαγγελματικά είτε προσωπικά, είναι πολυασφαλιστήρια συμβόλαια, με τη συντριπτική πλειοψηφία των σκαφών να έχουν μόνο την κάλυψη της υποχρεωτικής εκ του νόμου ασφάλισης για αστική ευθύνη.
Το 75% των ιδιοκτητών σκαφών που έχουν ασφάλιση αστικής ευθύνης έναντι τρίτων δεν έχουν διασφαλίσει την προσωπική τους περιουσία σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος. Βάσει των στοιχείων που συγκεντρώνει η ΕΑΕΕ το 2022 καταγράφονται 11.166 σκάφη με πολυασφαλιστήρια και 28.494 αυτόνομα συμβόλαια κάλυψης αστικής ευθύνης. Το 70,2% των πολυασφαλιστηρίων έχει γίνει σκάφη προσωπικής αναψυχής, το 15,6% για επαγγελματικά με πλήρωμα και το 14,2% για επαγγελματικά χωρίς πλήρωμα. Η συνολική ασφαλισμένη αξία των πολυασφαλιστηρίων συμβολαίων έφτασε τα 1,72 δισ. €.
Στην Ελλάδα τα πολυασφαλιστήρια καλύπτουν 9.084 μηχανοκίνητα και 2.082 ιστιοπλοϊκά σκάφη. Στα μηχανοκίνητα τα 9.580 σκάφη έχουν αξία έως 250.000 ευρώ ενώ στα ιστιοπλοικά 1.692 σκάφη έχουν την ίδια αξία. Αξία άνω του 1 εκατ. ευρώ έχουν 236 μηχανοκίνητα σκάφη τα οποία είναι ασφαλισμένα για 458,1 εκατ. ευρώ και 22 ιστιοπλοϊκά που είναι ασφαλισμένα για 39,3 εκατ. ευρώ.
Κυρίαρχη μορφή διαμεσολάβησης στις ασφαλίσεις σκαφών αναψυχής ήταν η μη αποκλειστική συνεργασία με πράκτορες (66,4% του συνόλου της παραγωγής ασφαλίστρων του κλάδου), ακολουθούμενη από την συνεργασία με τους μεσίτες ασφαλίσεων (20,6% αντίστοιχα).
Για τα ασφαλιστήρια συμβόλαια που είχαν εκδοθεί το 2022 δηλώθηκαν 379 ζημιές εντός του 2022. Πληρώθηκαν αποζημιώσεις ύψους 0,7 εκατ. € εντός του 2022, ενώ σχηματίστηκε στις 31/12/2022 απόθεμα εκκρεμών αποζημιώσεων 3,3 εκατ. €.