Με συνολική παραγωγή στα 334 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 6.5% σε σχέση με το 2012, έκλεισε το οικονομικό έτος του 2013 η Eurolife ERB σύμφωνα με ανεπίσημα στοιχεία. Πραγματικά εντυπωσιακή αύξηση όταν η αγορά στο σύνολο της είχε 10% μείωση την αντίστοιχη περίοδο. Αυτό, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Eurolife ERB κ. Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου, το χρωστάει η εταιρεία εν πολλοίς στους διαμεσολαβητές, στους Συνεργάτες της. Στους ανθρώπους, που όπως συνηθίζει να λέει, “βρίσκονται στα χαρακώματα“.
Στο κλάδο Ζωής, όσον αφορά το μερίδιο αγοράς της, η Eurolife ERB ήρθε δεύτερη με 14,9% από 12,5% το 2012, ενώ συνολικά σε ασφάλιστρα, τρίτη πίσω από την Εθνική Ασφαλιστική και την Interamerican.
Στις Γενικές Ασφάλειες η Eurolife ERB, χωρίς να έχει έντονη παρουσία ειδικά στις ασφαλίσεις αυτοκινήτου, βρίσκεται στην 13 θέση με μερίδιο αγοράς 3,6% από το 2,8% το 2012.
Επίσης, είναι πολύ σημαντικό να προσθέσουμε ότι ο αριθμός πελατών της εταιρίας αυξήθηκε μέσα στο 2013 κατά 13%.
Όσον αφορά τα κέρδη των εταιρειών του ομίλου, η Eurolife Α.Ε.Α.Ζ μαζί με την Eurolife Α.Ε.Γ.Α παρουσίασαν κέρδη πρ0 φόρων ύψους 75 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 2% σε σχέση με το 2012. Αποτελέσματα που, σύμφωνα με τον κ. Σαρρηγεωργίου, καθιστούν τον μέτοχο πολύ ικανοποιημένο.
Τέλος, τα περιθώρια φερεγγυότητας της εταιρείας σύμφωνα με το solvency I ήταν στο κλάδο ζωής στο 370% κάλυψης των απαιτούμενων, ενώ στους γενικούς κλάδους στα 580% κάλυψης των απαιτούμενων. Κάτι που αποδεικνύει ότι η εταιρία δεν θα έχει πρόβλημα να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του Solvency II, αφού έχει εξασφαλισμένα τα απαιτούμενα κεφάλαια.
Όλα αυτά δείχνουν ότι η Eurolife ERB, με στρατηγικές κινήσεις και έχοντας πάντα σαν πρότυπο τις ανάγκες του Έλληνα καταναλωτή, πέτυχε σημαντικά αποτελέσματα και έδειξε τις προθέσεις της για ανάπτυξη στη βαθύτερη χρονιά κρίσης που έχει περάσει η χώρα.