Με ακόμα πιο φρέσκια και εορταστική εμφάνιση κυκλοφορεί από τις 14 Δεκεμβρίου σε περισσότερες από 30 Ασφαλιστικές εταιρείες και στο ευρύτερο επιχειρείν το περιοδικό «Ασφαλιστικό Marketing».
Το περιοδικό «σεμινάριο» που κάθε ασφαλιστικός διαμεσολαβητής οφείλει να έχει στο γραφείο του.
Σε αυτό το τεύχος εκτός από τις απόψεις των συντακτών πάνω σε επίκαιρα θέματα όπως η επαναπιστοποίηση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και η ανασκόπηση για το 2015, το περιοδικό φιλοξενεί και μεγάλο αφιέρωμα στην Ασφάλιση D&O θέτοντας ερωτήματα όπως «Ποιος ο ρόλος της Ασφάλισης Ευθύνης Στελεχών Διοίκησης; & Τι μπορούμε να μάθουμε από το σκάνδαλο της VW για τις ευθύνες των στελεχών;» Ο Κώστας Βούλγαρης, Financial Lines Head της AIG σε Ελλάδα Κύπρο και Μάλτα μας δίνει τις απαντήσεις που ψάχνουμε.
Επιπλέον, αυτόν το μήνα, η Γενική Διευθύντρια της Marsh LLC Insurance Brokers κ. Ντορίνα Οικονομοπούλου μας παρουσιάζει την εικόνα της αγοράς, μας μιλάει για την ευθύνη στελεχών διοίκησης αλλά και για την αγορά των ναυτασφαλίσεων μέσα από την πρώτη της συνέντευξη μετά την ανάληψη των νέων καθηκόντων της.
Extra σε αυτό το τεύχος θα βρείτε και παρουσίαση της αγοράς των ναυτασφαλίσεων με απόψεις από ανθρώπους του χώρου όπως ο Managing Director της Minimar Shipping κ. Μιχάλης Βουρλίδης αλλά και της Αναστασίας Καραίσκου, Underwriter του κλάδου Financial Lines της AIG.
Τέλος, στο πλαίσιο του coverstory άρθρα από το αρχείο της Εταιρείας αλλά και από τη συνεργασία του περιοδικού με το Harvard Business Review, μεταξύ άλλων σας μαθαίνουν:
- Ποια θα είναι η επόμενη VOLKSWAGEN; (του Michael Schrage)
- Είστε διευθυντικό στέλεχος; Διαχειριστείτε το μυαλό σας… (των Alexander Caillet, Jeremy Hirshberg & Stefano Petti)
Και επειδή το Ασφαλιστικό Marketing είναι το μόνο επιμορφωτικό της αγοράς… μην ξεχάσετε να κάνετε το τεστ αξιολόγησης όπως έχει διαμορφωθεί από τις ερωτήσεις της ΤτΕ για το πιστοποιητικό Α.
Οι εκδόσεις MORAX MEDIA σας εύχονται Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2016.