(updated)
Στο εξατομικευμένο mentoring των συνεργατών της στον κλάδο ζωής και υγείας επενδύει η Απόλλων, έχοντας δημιουργήσει σύστημα εκπαίδευσης το οποίο έχει σαν στόχο την ανάπτυξη των επαγγελματιών σε βάθος χρόνου και τη συνεχή εξέλιξή τους.
Στο πλαίσιο αυτό και προκειμένου να ενισχύσει περαιτέρω το δυναμικό των πωλήσεων του κλάδου Ζωής και Υγείας, η Απόλλων ΑΕ προχώρησε σε συνεργασία με τον κο Κάρολο Μαρκουίζο, o οποίος αναλαμβάνει το Mentoring του εν λόγω δικτύου της εταιρείας.
Μιλώντας σχετικά η Σοφία Σικοτάκη, Γενική Διευθύντρια της Απόλλων δήλωσε ότι «η εταιρεία εστιάζει σε μεγαλύτερο βαθμό στην ανθρώπινη προσέγγιση και την ποιοτική ανάπτυξη από ότι σε τεχνικά ζητήματα και την προ ιοντική εκπαίδευση. Οι αρχές της Απόλλων ταυτίζονται με τον κώδικα ηθικής του MDRT που επιτάσσει την ιεράρχηση των αναγκών του πελάτη πάνω από την έμμεση ή άμεση ανάγκη του διαμεσολαβητή, τη διαφάνεια στην ενημέρωσή του, την εμπιστευτικότητα και τον βέλτιστο προσανατολισμό του πελάτη για να οδηγηθεί στην πιο συμφέρουσα εναλλακτική. Αυτή την κατεύθυνση έχουμε σαν εταιρεία και σε αυτή την πορεία προσανατολίζουμε και τους συνεργάτες μας. Ξεκινήσαμε το μοντέλο αυτό με τη βοήθεια του Κωνσταντίνου Καρούση, που υπήρξε στέλεχος της εταιρείας την τελευταία πενταετία και με τον οποίο υπάρχει εξαιρετική σχέση. Με την ολοκλήρωση αυτής της συνεργασίας και του εκπαιδευτικού κύκλου αποφασίσαμε να αξιοποιήσουμε την εμπειρία του κ. Κάρολου Μαρκουίζου και την εξειδίκευσή του στο mentoring”. Ιδιαίτερα σημαντική επιτυχία για εμάς και για την προσπάθεια που κάνουμε όσον αφορά την εκπαίδευση των ανθρώπων μας είναι και η συνεργασία που θα έχουμε με τηνSunnyIstarLee, Financial Advisor, συγγραφέα και μέλος του MDRT. Μία φορά την εβδομάδα η Sunny θα πραγματοποιεί σεμινάριο στους συνεργάτες μας μέσω πλατφόρμας videoκλήσης, μεταφέροντας σημαντικές γνώσεις που θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη των εργασιών της ομάδας μας”.
Πρόκειται για μία συνεργασία η οποία αφορά στο mentoring των συνεργατών της Απόλλων, την ποιοτική ανάπτυξη των συνεργατών της και την ενίσχυση των μεθόδων πωλήσεων και επικοινωνίας.