Με ποικίλη ύλη, νέες στήλες και ακόμα καλύτερη εμφάνιση κυκλοφορεί από τις αρχές του μήνα το νέο Ασφαλιστικό Marketing Οκτωβρίου 2016.
Στις σελίδες του θα βρείτε μοναδικό ρεπορτάζ για την ασφαλιστική αγορά στο νησί της Κρήτης, αφιέρωμα στο εξαιρετικά ενδιαφέρον δίκτυο των direct ασφαλίσεων καθώς και συνεντεύξεις, αρθρογραφία και ειδησιογραφία από τους πλέον αναγνωρισμένους και έγκριτους δημοσιογράφους της αγοράς μας.
Επίσης,
στο νέο τεύχος η συντακτική ομάδα του περιοδικού διευρύνει τις θεματικές ενότητες εγκαινιάζοντας μια σειρά από νέα επιμορφωτικά αφιερώματα στον πολύπλοκο αλλά αναγκαίο κόσμο της τεχνολογίας και του Ψηφιακού Marketing.
Ό,τι χρειάζεται να γνωρίζει ένας Επαγγελματίας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής.
Στις σελίδες του θα βρείτε:
- «Στη Eurolife πιστεύουμε στη συνεργασία με ανεξάρτητα γραφεία διαμεσολαβούντων», κεντρική συνέντευξη στον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου Eurolife ERB Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου
- «Η γενιά των Millennials θα είναι οι digital Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι», άποψη του Γιάννη Τοζακίδη για τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο του σήμερα και του αύριο
- Ο νέος πωλητής στην εποχή της τεχνολογίας, του Γιάννη Βερμισσώ, Δημοσιογράφου & Διευθυντή του site Insurance-eea.gr
- Το μετέωρο βήμα των νέων επαγγελματικών ταμείων, του Δημήτρη Κατσαγάνη, Δημοσιογράφου σε θέματα κοινωνικής Ασφάλισης
Και μην ξεχνάτε
Σκοπός μας είναι να σας προσφέρουμε μια ολιστική προσέγγιση για θέματα που απασχολούν την αγορά!
- Είτε λειτουργικά – εμπεριστατωμένο αφιέρωμα στο direct δίκτυο πωλήσεων με αληθινό παράδειγμα σύγκρισης τιμών (συμμετέχουν οι εταιρείες anytime, hellas direct, viva, nnhellas, insurancemarket, mydirect)
- Είτε επιμορφωτικά – νέα σειρά αφιερωμάτων με θέμα την τεχνολογία και το ψηφιακό marketing – σε αυτό το τεύχος μιλάμε για τα social media (με τη σφραγίδα του Harvard Business Review)
Και επειδή το Ασφαλιστικό Marketing είναι το μόνο επιμορφωτικό περιοδικό της αγοράς… μην ξεχάσετε να κάνετε το Test Αξιολόγησης όπως έχει διαμορφωθεί από τις νέες ερωτήσεις βασισμένες στο νέο εποπτικό πλαίσιο του Solvency II.