Μια νέα, μεγάλη πρόκληση αποτελεί πλέον η περίοδος της πανδημίας του κορωνοϊού για ολόκληρο τον ασφαλιστικό κλάδο σε πολλαπλά επίπεδα και συγκεκριμένα, σε επίπεδο καλύψεων/εξαιρέσεων, νέου τρόπου εργασίας με εργαζόμενους και δίκτυα πωλήσεων, σε επίπεδο επικοινωνίας και δράσεων εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας.
του Τ. Ηλιακόπουλου, Γενικού Διευθυντή Πωλήσεων & Marketing, Ομίλου INTERAMERICAN
Ο βαθμός ετοιμότητας και αποτελεσματικότητας κάθε ασφαλιστικού οργανισμού εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ικανότητα ευελιξίας και γρήγορης προσαρμογής, το εύρος της ψηφιοποίησης των εργασιών και την ύπαρξη αντίστοιχων υποδομών στην καθημερινή λειτουργία του.
Επίσης, εξαρτάται και από νέες προτάσεις προϊόντων και υπηρεσιών, οι οποίες ανταποκρίνονται καλύτερα στα σημερινά νέα δεδομένα αναγκών και επιθυμιών των πελατών.
Διεθνώς, κάθε εταιρεία θεωρείται πλέον, λόγω του κορωνοϊού, ότι «δραστηριοποιείται» με την ευρύτερη έννοια στο χώρο της υγείας (every business is a health business!).